2025-03-12, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Underbart!

Vad är det för guldfärgad klocka han har på sig?

https://streamable.com/lv6inj
Citera
2025-03-12, 12:32
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://streamable.com/lv6inj
Som senare visade sig kosta typ 3000kr och var köpt på avbetalning.

”Glimrande Sirigt!”
Citera
2025-03-12, 13:06
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery

”Glimrande Sirigt!”

Haha, själv är jag sugen på en 250 kronors Casio.

Jösses vad mycket jobbigt/pinsamt material samlat av den där kanalen som hade AMG-videon (många flabb där).
Citera
2025-03-12, 13:48
Läste lite bibel, sen så läste jag om Matteusevangeliet och fick tankarna på Rask

https://www.biblegateway.com/passage...48&version=NUB

Ridå! Amen
Citera
2025-03-12, 15:32
Medlem
Tortellis avatar
Ikväll är det dags! Men det skrev jag i och för sig igår också. Jag tittade på Chrippas senaste video och nu kommer Rask att besvara med ett 100tal videos, Titeln Chrippa har är Rask lurar sina följare. Det är upplagt för kaos i Bajsmannens äggskalle. Var redo. Det som är synd att Chrippa har gjort en sån video, är att Rask får anledning att köra igång Chrippa drama.
Citera
2025-03-12, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Haha, själv är jag sugen på en 250 kronors Casio.

Jösses vad mycket jobbigt/pinsamt material samlat av den där kanalen som hade AMG-videon (många flabb där).

Ja, det är faktiskt häpnadsväckande att han fortfarande är igång, när han har hunnit med att göra så mycket skämmiga saker, och gör nya på löpande band. Att 2019 är hela 6 år sedan, men han beter sig likadant fortfarande. Det hade varit en sak om han var helt själv och isolerad. Men han bor med en vuxen kvinna och har kontakt med sin familj. Ändå tycks ingen förmå honom att tagga ned. Trots att det händer sjuka saker på löpande band.

Det verkar som att hans anhöriga befinner sig i en position där man inte kan tillrättavisa Carl-Fredrik. Jag kan bara tänka mig hur skambelagd jag hade blivit av mina anhöriga om jag bestämde mig för att tatuera in mitt efternamn i pannan eller en häxhatt på skallen eller liknande. Även om jag hade velat så hade jag aldrig kunnat göra det. För jag vet att jag hade blivit idiotförklarad. Rask kan komma till släktträffarna med nya idiotiska tatueringar i plytet utan att skämmas. Det ger nog en förklaring till varför han även kan bete sig som han gör på YouTube. Han saknar helt enkelt skam i kroppen.
Citera
2025-03-12, 16:03
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Ikväll är det dags! Men det skrev jag i och för sig igår också. Jag tittade på Chrippas senaste video och nu kommer Rask att besvara med ett 100tal videos, Titeln Chrippa har är Rask lurar sina följare. Det är upplagt för kaos i Bajsmannens äggskalle. Var redo. Det som är synd att Chrippa har gjort en sån video, är att Rask får anledning att köra igång Chrippa drama.

Idiotiskt att ge Rask luft. Hade varit bättre att svälta äggskallen, visningarna är redan dåliga men nu får han vatten på sin kvarn igen.....
Citera
2025-03-12, 17:53
Medlem
Anna-Helgas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Btw har T laddat upp en bild på Baronen djupt försjunken i sin telefon med texten "Det vackraste jag sätt". (Och ja sätt istället för sett). Man börjar tänka att de förtjänar varandra faktiskt.
Åh nu påminde du mig om Pino555 som jag inte "sätt" skriva här på länge. Men det är ju förvisso skönt på sitt "sett"! 🤪 Hen försvarade ju både herr och fru Rask intensivt ett tag!
Citera
2025-03-12, 18:05
Avstängd
Rask hänvisar alla som har kritiserat Anjos dokumentär till sin senaste video om Jåcke.

Det pga att han anser att det är Lokal som ligger bakom kritiken mot Anjo.- Rask analyserar nämligen Lokals kritik i den videon.

Fy fan vad verklighetsfrånvänd han är.
Kritiken kommer från alla håll och är helt oberoende av den konflikt som låg mellan Lokal och Jåcke. En konflikt som dessutom är löst redan.
Citera
2025-03-12, 18:10
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:

”Glimrande Sirigt!”

Fattigbaronen!
Citera
2025-03-12, 18:27
Medlem
Snusfris avatar
Citat:

”Glimrande Sirigt!”

Flashigt
Citera
2025-03-12, 18:29
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Läste lite bibel, sen så läste jag om Matteusevangeliet och fick tankarna på Rask

https://www.biblegateway.com/passage...48&version=NUB

Ridå! Amen

Amen. Detta har nog fnask missat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in