Citat:
Ursprungligen postat av
PigChampion
Haha, själv är jag sugen på en 250 kronors Casio.
Jösses vad mycket jobbigt/pinsamt material samlat av den där kanalen som hade AMG-videon (många flabb där).
Ja, det är faktiskt häpnadsväckande att han fortfarande är igång, när han har hunnit med att göra så mycket skämmiga saker, och gör nya på löpande band. Att 2019 är hela 6 år sedan, men han beter sig likadant fortfarande. Det hade varit en sak om han var helt själv och isolerad. Men han bor med en vuxen kvinna och har kontakt med sin familj. Ändå tycks ingen förmå honom att tagga ned. Trots att det händer sjuka saker på löpande band.
Det verkar som att hans anhöriga befinner sig i en position där man inte kan tillrättavisa Carl-Fredrik. Jag kan bara tänka mig hur skambelagd jag hade blivit av mina anhöriga om jag bestämde mig för att tatuera in mitt efternamn i pannan eller en häxhatt på skallen eller liknande. Även om jag hade velat så hade jag aldrig kunnat göra det. För jag vet att jag hade blivit idiotförklarad. Rask kan komma till släktträffarna med nya idiotiska tatueringar i plytet utan att skämmas. Det ger nog en förklaring till varför han även kan bete sig som han gör på YouTube. Han saknar helt enkelt skam i kroppen.