2025-06-10, 21:54
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Vardagsrummet har alltså ersatt runkbåset som poddstudio. Bättre Wifi där nere kanske?
Gissar att runkbåset numera får agera marsvinsbur, att Carl-Fredrik som avskyr värme skulle sitta där i 35+ utan vettig luftkonditionering förstod man direkt att det aldrig skulle gå.

För att inte tala om brandrisken.

Baronen, dags att skaffa sig ett din lata jävel, klarar du en provanställning och sedan blir anställd på det så bjuder jag hela familjen på blå tåget.
Citera
2025-06-10, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Han greppar efter halmstrån.

Han svamlar om att det är märkligt att B&B och Medvikt gör videos om honom då de inte haft att göra med varandra innan. Men Rask verkar ha glömt alla de otaliga personer han har gett sig på genom åren, personer som han aldrig haft något att göra med. Människor som bönat och bett honom att sluta vilket han helt ignorerat.

Han försöker även förflytta fokus och ändra narrativet genom att peka på andra Youtubers som gjort värre saker.
Men sanningen är att Rask är en av de värsta, helt genomrutten.

Verkar mera som att hjärnan stängt av och det snurrar runt å runt av fantasier och drömmar där inne. Han är inte längre förmögen att skilja på relevant verklighet och hans fantasier där han är en omtyckt människa.

Mycket bra av och hedervärt av alla som gör videos om han, han behöver belysas och granskas.
Citera
2025-06-10, 22:03
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Håll käften, Baronen.

https://old.bitchute.com/video/NI4pOppFnvnl/

Namaste!

Jösses så ARG han är! Askul. Dock tycker jag hans energi och glöd försvinner mer och mer.
Han låter sjukt stressad och pressad. Totala motsägelser flera gånger, bland annat att han aldrig kallat någon fula saker. Nähe, var det inte Chrippa han kallade "din fule fan", "anabolagris" osv?

Och oerhört roligt att han inte nämner Skilleras utan bara de andra Han höll på vid nåt tillfälle att göra det när han radade upp alla namn men hejdade sig.
Citera
2025-06-10, 22:04
Medlem
Crabby88s avatar
"Jag är inte skrytsam"

Kl ringer 05:45 imorgon, ska stämpla in 007:00

. Orkar inte detta riktigt.
Citera
2025-06-10, 22:15
Medlem
Crabby88s avatar
Skon klämmer inre vidare att eask ljuger om för sina följare. Det jag ljuger har inte med dom att göra"

Ridå
Citera
2025-06-10, 22:17
Medlem
Crabby88s avatar
Skon klämmer inre vidare att rask ljuger om för sina följare. Det jag ljuger om har inte med dom att göra"

Ridå
Citera
2025-06-10, 22:28
Medlem
Är det bara jag eller blir det bara mer och mer tydligt att att går på något?
Citera
2025-06-10, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Skon klämmer inre vidare att rask ljuger om för sina följare. Det jag ljuger om har inte med dom att göra"

Ridå

Jo, Rask det HAR vi med att göra därför att du har svindlat till dig pengar, visningar, medlidande och annan hjälp från flera av dina lättmanipulerade följare. Du är en lolcow OCH ett rovdjur i ett Rask.

Flera anser att Rask borde söka ett arbete, inte jag. Jag anser att han måste söka vård.
Citera
2025-06-10, 23:02
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Jo, Rask det HAR vi med att göra därför att du har svindlat till dig pengar, visningar, medlidande och annan hjälp från flera av dina lättmanipulerade följare. Du är en lolcow OCH ett rovdjur i ett Rask.

Flera anser att Rask borde söka ett arbete, inte jag. Jag anser att han måste söka vård.

Nä, han gör inget om denna jord som kan editera som rovdjur. Han är mesten slamkrypare
Citera
2025-06-10, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nä, han gör inget om denna jord som kan editera som rovdjur. Han är mesten slamkrypare

Vi för väl vara ense om att vi är oense här. Jag anser att Rask är ett rovdjur mot de människor som har mindre förstånd än honom. Det vill säga att han utnyttjar utvecklingshandikappade.
Citera
2025-06-10, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18

Visst. Om man har samma personlighet som en tom Willyspåse.
Hon kanske undermedvetet håller på att ställa om, och visualiserar ett umgängesrum på en anstalt? Alltså en omedveten mental förberedelse på vad som komma skall..
Citera
2025-06-10, 23:35
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXXmen
Är det bara jag eller blir det bara mer och mer tydligt att att går på något?
Jag tänker likadant, han kan inte vara ren. Kvällens video han pratar forcerande i 1timme. Nu är det hat mot skåningen och följarna jublar. Rummet där Rask sitter ser ut som en trolleribod ,fattas bara en spåkula. WT Rask.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in