2025-03-07, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Är det en SOC-lägenhet eller? Då kan man kanske inte klaga på standarden. Eller ja, Alexander Rask kan fan klaga på allt det har jag lärt mig.
Jag misstänker starkt att det är en soclägenhet. Knytnävsväggen lämnad i befintligt skick skvallrar om det.
Trobo - baronen 1-0.
Citera
2025-03-07, 23:38
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Det är en lägenhet som han själv sökte och sa stolt innan att han tackade ja utan att behöva gå på visning för dom så gärna ville flytta till något större
Det låter inte jättebegåvat men jag hade inte förväntat mig så mycket av någon med sågspån i skallen heller. Men varför klagar han då om han har tackat ja utan att ha tittat på lägenheten? Det låter till och med för korkat för att vara Rask.
Senast redigerad av 0.1 2025-03-07 kl. 23:48.
Citera
2025-03-07, 23:43
Medlem
GreenBatterys avatar
Underbar underhållning när RunkBaronen klagar, gnäller och lipar!

Bästa kommentaren stod dock frugan för:
”…och hur fan långt är det här? Jag vet inte ens hur långt det är här!”
HÖRNIIII!!
Tänk om någon kunde komma på något smart sätt att kunna kolla hur lång en sträcka kan vara! Jag vet inte, kanske som ett band eller nåt som man delar in i lika långa delar så man kan se avståndet på ett enkelt sätt…
Ett band med mått på, kanske kan man kalla det ett ”måttband”?
Citera
2025-03-07, 23:45
Medlem
EdwardStenhards avatar
Hahaha att se idioten gå omkring och mala om den nya lägenheten gör så gott i hjärtat. Skrattar läppen av mig när jag tänker på hur stolt han var när han berättade att de skulle flytta
Citera
2025-03-07, 23:45
Medlem
Uslingen har ju flera gånger sagt att han eller hans fru känner de som bott i hans nuvarande lägenhet innan, hur svårt är det då att fråga om de betalade något?
Citera
2025-03-07, 23:46
Han har faktiskt en talang, han är bra på att gnälla med en väldigt gnällig ton.
Citera
2025-03-07, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Det låter inte jättebegåvat men jag hade inte förväntat mig så mycket av någon med sågspån i skallen heller. Men varför klagar han då om han har tackat ja utan att ha tittat på lägenheten innan han tackade ja? Det låter till och med för korkat för att vara Rask.
Vi vet ju inte heller vad som sagts mellan Rask o Trobo. Vi vet ju hur han är "jag struntar i vilket skick den är i bara jag får den", skulle inte alls förvåna mig snarare så blir allt logiskt.
Citera
2025-03-07, 23:48
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Varning för senaste videon, jag har lyssnat på idioten i 3 minuter och nu fick jag lov att pausa och skriva av mig. Vilken JÄVLA idiot.

Personen som ska flytta in i gamla lägenheten, Thereses kompis, har frågat om hon får flytta in tidigare eftersom familjen Rask redan flyttat. Rask säger "Njeaaaaa, om du betalar hyran". Sedan påpekar han att han inte vill vara fittig, men att han har en orsak att kräva hyra. Detta för att Trobo sagt att golvet måste bytas och väggarna ska tapetseras om. Hur det hör till saken vet jag inte, jag får fortsätta lyssna...

"Golven var ju inte så pass slitna som dom är här"

Mannen, i gamla lägenheten såg det ut som att du anordnat Stanley's Cup i vardagsrummet
Han ska givetvis hyra ut gamla lägenheten någon månad och casha in åtminstone en dubbelhyra.

Han lär dock ha kvar den som runklokal/inspelningsstudio.

Kan ingen i Trosa åka förbi och slå av honom käken? Du har barn mannen, DU HAR 3 FUCKING BARN OCH INGEN MAT I VARKEN KYL ELLER SKAFFERI

Samtidigt så säljer Therese hennes morsan gamla shorts som är ett halvt sekel gamla.

#RÄDDABARNENNU
Citera
2025-03-07, 23:49
Medlem
"Det sticker upp BRÄDOR ur golvet"
Citera
2025-03-07, 23:52
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Uslingen har ju flera gånger sagt att han eller hans fru känner de som bott i hans nuvarande lägenhet innan, hur svårt är det då att fråga om de betalade något?
*tar på mig Rask-masken*

Citat:
*Harklar*

*Hostar*

Jo, det är såhär, att om ni har frågor som "varför pratar ni inte med förra hyresgästen blablabla", då är det ju faktiskt upp till er att kontakta förra hyresgästen och ställa era frågor. Eller tror ni på fullt allvar att jag har telefonnummer till alla människor i hela världen? Och med min telefonskräck? Nu gjorde ni bort er lite grann men jag såg också att många följare rättade dom som hade fel. Nu borde vi lägga denna diskussion bakom oss, det är orimligt att älta om detta år efter år, det har liksom gått 1 månad, släpp det!

Hur kan vi ha ältat samma sak år efter år ifall du flyttade för en månad sedan, PUCKO
Citat:
Block! Inga anonyma flashbackare som sitter här och skriver att dom vill mörda mina barn och värma Astrid i micron

Hej Rask, jag fick lov att skapa ett nytt konto då du blockar mig varje gång, men jag måste bara fråga, vadå vill dina barn illa och värma Astrid i micron wtf??

Citat:
Här har vi ett till troll, säkert i maskopi med varandra, block! Kommer ni och hotar min familj så ryker ni direkt

osv osv...
Citera
2025-03-07, 23:53
Medlem
2023-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
"Det sticker upp BRÄDOR ur golvet"
"Kolla det sticker upp brädor ur golvet!"

Så lyfter han en enda liten platta, och sätter fast den igen

"Golvet är ju helt trasigt"

... Så lyfter han samma jävla platta...
Citera
2025-03-07, 23:55
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Det ska alltid tryckas på att man är inne på flashback 24/7 också trots att man skriver ett par inlägg om dagen, kanske fem vissa dagar, som max tar någon minut styck att författa
Det Baronen jobbar på två månader gör jag själv på en vecka.

Visst fan hinner jag vara härinne ändå och garva åt äggskallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in