Citat:
Ursprungligen postat av
gronaljuset
Uslingen har ju flera gånger sagt att han eller hans fru känner de som bott i hans nuvarande lägenhet innan, hur svårt är det då att fråga om de betalade något?
*tar på mig Rask-masken*
Citat:
*Harklar*
*Hostar*
Jo, det är såhär, att om ni har frågor som "varför pratar ni inte med förra hyresgästen blablabla", då är det ju faktiskt upp till er att kontakta förra hyresgästen och ställa era frågor. Eller tror ni på fullt allvar att jag har telefonnummer till alla människor i hela världen? Och med min telefonskräck? Nu gjorde ni bort er lite grann men jag såg också att många följare rättade dom som hade fel. Nu borde vi lägga denna diskussion bakom oss, det är orimligt att älta om detta år efter år, det har liksom gått 1 månad, släpp det!
Hur kan vi ha ältat samma sak år efter år ifall du flyttade för en månad sedan, PUCKO
Citat:
Block! Inga anonyma flashbackare som sitter här och skriver att dom vill mörda mina barn och värma Astrid i micron
Hej Rask, jag fick lov att skapa ett nytt konto då du blockar mig varje gång, men jag måste bara fråga, vadå vill dina barn illa och värma Astrid i micron wtf??
Citat:
Här har vi ett till troll, säkert i maskopi med varandra, block! Kommer ni och hotar min familj så ryker ni direkt
osv osv...