2025-03-02, 21:36
Medlem
rikishs avatar
”Ööööh hyllorna kan jag inte ta ner”

”Tv-skärmen springer jag med fram och tillbaka”

Herrejävlar, de provocerar mig något jävla enormt att snubben alltid ska trycka in en snus, klaga på att han läspar och sedan kasta ut skiten efter 2 minuter.
Senast redigerad av rikish 2025-03-02 kl. 21:47.
Citera
2025-03-02, 21:38
Medlem
Mansingens avatar
Åh herregud!! Alltså "brace yourselves" inför efter 18:00 i senaste videon alltså
Citera
2025-03-02, 21:44
Medlem
Mansingens avatar
Alexander sitter på golvet och bryter upp golvplattor och spelar sedan piano med dom.
Citera
2025-03-02, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish

Herrejävlar
Citera
2025-03-02, 21:56
Avstängd
knark-kungens avatar
Handskar med gummi, alltså snälla hur gay kan man bli, svårt att bära haha. Anledningen är att du bänkar typ 20kg mannen, pröva ansträng en muskel emellanåt istället.

Det här säger jag inte för att vara elak men dra mig baklänges vad fet Therese blivit, hon är inte lite mullig längre hon är Anjotjock.

Hon måste ta tag i det där, hon såg ut att vara en halv meter bred när hon satt i bilen.
Citera
2025-03-02, 21:59
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Handskar med gummi, alltså snälla hur gay kan man bli, svårt att bära haha. Anledningen är att du bänkar typ 20kg mannen, pröva ansträng en muskel emellanåt istället.

Det här säger jag inte för att vara elak men dra mig baklänges vad fet Therese blivit, hon är inte lite mullig längre hon är Anjotjock.

Hon måste ta tag i det där, hon såg ut att vara en halv meter bred när hon satt i bilen.

Skitbra med såna handskar. Man får bättre grepp.

Klaga på dyrt köpekaffe istället.
Citera
2025-03-02, 22:06
Avstängd
micro113s avatar
Citat:

Herrejävlar, de provocerar mig något jävla enormt att snubben alltid ska trycka in en snus, klaga på att han läspar och sedan kasta ut skiten efter 2 minuter.
Den första TV:n i fickstorlek jag sett.
Citera
2025-03-02, 22:10
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
Skitbra med såna handskar. Man får bättre grepp.

Klaga på dyrt köpekaffe istället.
Sånt där trams behöver man inte om man jobbar med kroppen eller sliter på gymmet, då har man fäste per automatik.

Bajsbaronen har förmodligen riktiga bebishänder, lena som siden, men så blir det om man aldrig gjort ett ärligt handtag i sitt liv.

Deras ekonomiska beslut är tacksamt att kritisera, det är två stycken retards som aldrig fick lära sig att hushålla med veckopengen, så har man 700 spänn på kortet j början på månaden så handlas det skit som om det inte fanns någon morgondag.

Bara en sån sak som köpekaffe, energidryck och snabbmat i deras situation, vad skulle Mange säga? Båda två behöver en god man
Citera
2025-03-02, 22:25
Medlem
rikishs avatar
Baronen - de är så sjukt lyhört här, ni vet man hör ju när grabben spelar tv-spel om nätterna där uppe!

Ärligt, spela tv-spel om nätterna? Han är väl ett barn som troligen borde sova och inte sitta med en jävla dosa i handen 24/7.
Citera
2025-03-02, 22:26
Medlem
Han använder ett lock som tungskrapa.

Den där lägenheten, deras inredningsstil etc är bland det fattigaste jag sett men det är inga som helst problem för dom kommer att bränna ner huset med alla jävla levande ljus som står överallt.
Citera
2025-03-02, 22:29
Medlem
abvs avatar
Citat:
Baronen - de är så sjukt lyhört här, ni vet man hör ju när grabben spelar tv-spel om nätterna där uppe!

Ärligt, spela tv-spel om nätterna? Han är väl ett barn som troligen borde sova och inte sitta med en jävla dosa i handen 24/7.
Man bör kanske vara mer orolig för vad grabben får lyssna på från kickass-föräldrarnas sovrum när han försöker sova däruppe. Märkligt också hur Carl-Lennart valt att placera sin lilla setup så platsineffektivt i skrubben, porrsurfar-Baronen.
Citera
2025-03-02, 22:33
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Alright, hörni! Ny video med Den illaluktande bajshögen. Givetvis tittar ni på den utan att gynna honom. Han förtjänar inte våra views. Han förtjänar att bli överöst med sparkar!

https://old.bitchute.com/video/2el3FX2DoUB6/

@06:30 - Barnet dricker Coca Cola. Det som hans barn aldrig fick dricka när han raljerade över hur dålig förälder Chrippa var...

@17:50 - Vad tycker hyresvärden om obevakade, tända ljus i lägenheterna?
Senast redigerad av Krakatoa 2025-03-02 kl. 22:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in