Citat:
Förr året fick dom besöka Gröna Lund en gång. Men han förpestade hela dagen genom att klaga på värmen och där var för mycket folk.
Idioten var där när dom flesta hade semester.
Sen när dom skulle äta. Så klagade han på sin mat. Att han inte kunde äta det. Sen kom det värsta.
"Ja mina barn har npf. Så det fungerar inte att jag beställer in en annan rätt, för dom kan inte vänta, men jag kör in om donken på vägen hem"
Sen en gång var dom på Jump tror jag. Då klagade han på dom inte fick vara där hur länge som helst.
Det är vad dom fick göra.
Ja å sen åka det jävla tåget. Det åkte dom väl 6-7 gånger. Men bara fram och tillbaka.
Sen ska du tänka på, att han ALDRIG har alla barnen själv. Så lämnas dottern och ena sonen bort till sin mormor och morfar.
Citat:
Det känns som han tröttnat på det i mångt och mycket redan. Det är verkligen inget snack om förfäder, tecken och klockslag längre. Det är som sagt inte kul att spela roller en längre stund. Tillslut orkar han bara inte bry sig. Det var lite samma med hans psykiska ohälsa. När det inte var kul längre gjorde han en video där han sa att han träffat Jesus som gett honom kraften. Sen slutade han bara med sitt bölande framför kameran.
Det är alltid lite udda att se när Baronen är ute med sina söner och gör någonting. Han ser bara så malplacerad ut när han ska vara i sin papparoll. Med utstickande alternativ klädsel. Det är pappa som är mest intresserad av sina sociala-medieappar, och inte hans barn. Han känns inte som en förälder, han känns som deras äldre bror.
Edward börjar högstadiet i år. Om bara några år är han på samma mognadsgrad som sin pappa, som stannade i utvecklingen någonstans runt 16 års ålder. Det krävs bara ett fullständigt slutbetyg från niondeklass för att han ska ha högre utbildning än sin pappa. 2028 kommer Edward antagligen vara närmare arbetsmarknaden än Baronen. Frågan är vad de ska med honom till, när den äldsta grabben börjar vara mer man än vad fadern är?
Det är alltid lite udda att se när Baronen är ute med sina söner och gör någonting. Han ser bara så malplacerad ut när han ska vara i sin papparoll. Med utstickande alternativ klädsel. Det är pappa som är mest intresserad av sina sociala-medieappar, och inte hans barn. Han känns inte som en förälder, han känns som deras äldre bror.
Edward börjar högstadiet i år. Om bara några år är han på samma mognadsgrad som sin pappa, som stannade i utvecklingen någonstans runt 16 års ålder. Det krävs bara ett fullständigt slutbetyg från niondeklass för att han ska ha högre utbildning än sin pappa. 2028 kommer Edward antagligen vara närmare arbetsmarknaden än Baronen. Frågan är vad de ska med honom till, när den äldsta grabben börjar vara mer man än vad fadern är?
Nä det med klockan brände jag han rätt hårt på IG, så pass att han blockerade mig.
Jag frågade om det verkligen är förenligt med karma och det spirituella, att sitta på Youtube och klanka ner på C&,L som du gör.
Då svarade han ungefär att "Jag blev utestängda från mitt konto i 30 dagar, så det kallar jag karma.
Då frågade jag, " Och du tror verkligen karma fungerar på det sättet? Karma är djupt och personligt.
Sen sa jag, tror du verkligen det spirituella ger dig tecken på en telefon?
Ja, han trodde det fungerae så. Sen blocka han mig.
Kommer du ihåg när hans dotter ville se Dollystyle. Helvete, då var han på gott humör hela tiden. Klagade inte på något. Och när dom sen fick träffa dom backstsge så var den sociala fobin borta.