2025-02-21, 12:12
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Han är nog inte en bättre pappa än någon annan.
Han har själv sagt att han bara är bra på uppfostran men inte det andra.

Sen verkar han aldrig göra något med sina ungar, de verkar leva framför sitt Ps5.

Förr året fick dom besöka Gröna Lund en gång. Men han förpestade hela dagen genom att klaga på värmen och där var för mycket folk.
Idioten var där när dom flesta hade semester.
Sen när dom skulle äta. Så klagade han på sin mat. Att han inte kunde äta det. Sen kom det värsta.

"Ja mina barn har npf. Så det fungerar inte att jag beställer in en annan rätt, för dom kan inte vänta, men jag kör in om donken på vägen hem"

Sen en gång var dom på Jump tror jag. Då klagade han på dom inte fick vara där hur länge som helst.

Det är vad dom fick göra.
Ja å sen åka det jävla tåget. Det åkte dom väl 6-7 gånger. Men bara fram och tillbaka.

Sen ska du tänka på, att han ALDRIG har alla barnen själv. Så lämnas dottern och ena sonen bort till sin mormor och morfar.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det känns som han tröttnat på det i mångt och mycket redan. Det är verkligen inget snack om förfäder, tecken och klockslag längre. Det är som sagt inte kul att spela roller en längre stund. Tillslut orkar han bara inte bry sig. Det var lite samma med hans psykiska ohälsa. När det inte var kul längre gjorde han en video där han sa att han träffat Jesus som gett honom kraften. Sen slutade han bara med sitt bölande framför kameran.

Det är alltid lite udda att se när Baronen är ute med sina söner och gör någonting. Han ser bara så malplacerad ut när han ska vara i sin papparoll. Med utstickande alternativ klädsel. Det är pappa som är mest intresserad av sina sociala-medieappar, och inte hans barn. Han känns inte som en förälder, han känns som deras äldre bror.

Edward börjar högstadiet i år. Om bara några år är han på samma mognadsgrad som sin pappa, som stannade i utvecklingen någonstans runt 16 års ålder. Det krävs bara ett fullständigt slutbetyg från niondeklass för att han ska ha högre utbildning än sin pappa. 2028 kommer Edward antagligen vara närmare arbetsmarknaden än Baronen. Frågan är vad de ska med honom till, när den äldsta grabben börjar vara mer man än vad fadern är?

Nä det med klockan brände jag han rätt hårt på IG, så pass att han blockerade mig.
Jag frågade om det verkligen är förenligt med karma och det spirituella, att sitta på Youtube och klanka ner på C&,L som du gör.

Då svarade han ungefär att "Jag blev utestängda från mitt konto i 30 dagar, så det kallar jag karma.
Då frågade jag, " Och du tror verkligen karma fungerar på det sättet? Karma är djupt och personligt.
Sen sa jag, tror du verkligen det spirituella ger dig tecken på en telefon?

Ja, han trodde det fungerae så. Sen blocka han mig.

Kommer du ihåg när hans dotter ville se Dollystyle. Helvete, då var han på gott humör hela tiden. Klagade inte på något. Och när dom sen fick träffa dom backstsge så var den sociala fobin borta.
Citera
2025-02-21, 12:35
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Samma med om och när han betalar för reparationerna som krävs efter han har skändat lägenheten.

Älskar ordvalet, skända är precis vad som sker när Rask sätter foten i en lägenhet.

Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Rask är en osäker liten pojke i en vuxen mans kropp.

Eh, va?
Citera
2025-02-21, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Förr året fick dom besöka Gröna Lund en gång. Men han förpestade hela dagen genom att klaga på värmen och där var för mycket folk.
Idioten var där när dom flesta hade semester.
Sen när dom skulle äta. Så klagade han på sin mat. Att han inte kunde äta det. Sen kom det värsta.

"Ja mina barn har npf. Så det fungerar inte att jag beställer in en annan rätt, för dom kan inte vänta, men jag kör in om donken på vägen hem"

Sen en gång var dom på Jump tror jag. Då klagade han på dom inte fick vara där hur länge som helst.

Det är vad dom fick göra.
Ja å sen åka det jävla tåget. Det åkte dom väl 6-7 gånger. Men bara fram och tillbaka.

Sen ska du tänka på, att han ALDRIG har alla barnen själv. Så lämnas dottern och ena sonen bort till sin mormor och morfar.

Nä det med klockan brände jag han rätt hårt på IG, så pass att han blockerade mig.
Jag frågade om det verkligen är förenligt med karma och det spirituella, att sitta på Youtube och klanka ner på C&,L som du gör.

Då svarade han ungefär att "Jag blev utestängda från mitt konto i 30 dagar, så det kallar jag karma.
Då frågade jag, " Och du tror verkligen karma fungerar på det sättet? Karma är djupt och personligt.
Sen sa jag, tror du verkligen det spirituella ger dig tecken på en telefon?

Ja, han trodde det fungerae så. Sen blocka han mig.

Kommer du ihåg när hans dotter ville se Dollystyle. Helvete, då var han på gott humör hela tiden. Klagade inte på något. Och när dom sen fick träffa dom backstsge så var den sociala fobin borta.

Man blir så jävla arg när man tänker på det. Var själv med föräldrarna på både Grönan och Liseberg som barn. De fick aldrig det att handla om sig själva vid dessa tillfällen. För det var inte deras dag. Ja, på vissa rides var det kö. Det kunde vara 45 min till en timme. Då väntade de någon annanstans. Man träffades upp efteråt.

Baronen går istället runt och gnäller. Låt grabbarna åka vilken ride de vill. Står det 45 min så gå och gör något annat. Kom tillbaka senare. Istället förpestar han deras tillvaro och får dem att dansa efter pappas pipa, och själva börja klaga över priser och köer. Han är en jävla skitfarsa. Sen gnäller han för att de inte kunde utnyttja sina åkband. Jag tror säkert pojkarna hade gjort det, om han inte skambelagt dem för att vilja åka saker med lång kö, samtidigt vara en hönspappa som ska vara dem i hasorna och övervaka allt. Det är en kö till en åkattraktion full av massa barn och deras föräldrar mitt på dagen. Risken att något händer är minimal.

Intressant att han ser att det var karma att han förlorade sin kanal. Det visar hur viktigt det här med hans internet-persona är. Han mådde otroligt dåligt under den där månaden, när han inte kunde gapa in i en kamera varje gång han kände att han inte fick den uppmärksamhet han förtjänar. Han förstår inte vilken icke-fråga det är, när han är så dåligt rustad för livet och när han försummat sina barn under hela deras uppväxt. Effekterna av detta har han bara inte sett än.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2025-02-21 kl. 12:39.
Citera
2025-02-21, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Och en liten kommentar om Medvikt säkert: "Sen är det någon pajas som heter Medvikt på jootoobe som uttalar sig om mig utan att känna mig. Det är säkert han som skickat tabletterna"
Analys av Sofias video, garanterat.
Citera
2025-02-21, 12:47
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Man blir så jävla arg när man tänker på det. Var själv med föräldrarna på både Grönan och Liseberg som barn. De fick aldrig det att handla om sig själva vid dessa tillfällen. För det var inte deras dag. Ja, på vissa rides var det kö. Det kunde vara 45 min till en timme. Då väntade de någon annanstans. Man träffades upp efteråt.

Baronen går istället runt och gnäller. Låt grabbarna åka vilken ride de vill. Står det 45 min så gå och gör något annat. Kom tillbaka senare. Istället förpestar han deras tillvaro och får dem att dansa efter pappas pipa, och själva börja klaga över priser och köer. Han är en jävla skitfarsa. Sen gnäller han för att de inte kunde utnyttja sina åkband. Jag tror säkert pojkarna hade gjort det, om han inte skambelagt dem för att vilja åka saker med lång kö, samtidigt vara en hönspappa som ska vara dem i hasorna och övervaka allt. Det är en kö till en åkattraktion full av massa barn och deras föräldrar mitt på dagen. Risken att något händer är minimal.

Intressant att han ser att det var karma att han förlorade sin kanal. Det visar hur viktigt det här med hans internet-persona är. Han mådde otroligt dåligt under den där månaden, när han inte kunde gapa in i en kamera varje gång han kände att han inte fick den uppmärksamhet han förtjänar. Han förstår inte vilken icke-fråga det är, när han är så dåligt rustad för livet och när han försummat sina barn under hela deras uppväxt. Effekterna av detta har han bara inte sett än.

Ja, vikingablodet svallar inombords när man ser hur han utnyttjar sin makt över dom. Och det är exakt som du skriver, han skuldbelägger dom! Dels för jag verkligen tror han hatade varenda sekund av det. Och då ska ingen annan heller ha roligt. Och ända sättet hans barn kan få sin pappas bekräftelse är att dom börjar tycka som honom.

Sen kan vi även lyfta detta med den fru, mamman till hans 3 barn som han var otrogen mot.
Hon postade flera gånger på IG att hon ville på semester. Och rask har sagt I äldre videos som ligger som reuploadade. Att dom har inte ekonomi till det nu. Men givetvis när dom hade fått ordning på den så skulle han åka med familjen.

Sen säger han i annan dito film. Att "jag vill inte åka på semester, men vill hon åka så betalar jag gärna"

För att några månader tillbaka, säga att han tö ket aldrig låta sin familj sitta i en sån "dödsmaskin" och istället säga att man behöver inte åka land och rike runt. Barn behöver trygghet och det har dom här hemma.
Citera
2025-02-21, 13:23
Där kom det, Baronen har legat sjuk svettandes i sängen i 1,5 dygn och inkorgen är full av kärlek.

Säger som Axel sa - nej, du ljuger.

Skryter också om någon jävla intervju sin SvD ska göra med honom, hoppas journalisterna grundlurat aset och de slutar med en stor artikel om hur han gång på gång hoppar på random folk med förtal osv.
Senast redigerad av rikish 2025-02-21 kl. 13:33.
Citera
2025-02-21, 13:30
Medlem
Citat:

Var själv på Grönan med barnen förra sommaren, själv ser man framemot att dom ställer sig i en 45 min kö och är glada så kan man sätta sig och ta en kaffe under tiden.

Helt jävla galet att man gnäller när barnen är med, klart som fan att Grönan suger men man är ju inte där för sin egen skull.
Citera
2025-02-21, 13:33
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

För att några månader tillbaka, säga att han tö ket aldrig låta sin familj sitta i en sån "dödsmaskin" och istället säga att man behöver inte åka land och rike runt. Barn behöver trygghet och det har dom här hemma.

Ja tryggt som fasen för barn att vara instängda med en sinnessjuk narcissist som runkar bakom ett skynke i vardagsrummet.
Citera
2025-02-21, 13:48
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Där kom det, Baronen har legat sjuk svettandes i sängen i 1,5 dygn och inkorgen är full av kärlek.

Skryter också om någon jävla intervju sin SvD ska göra med honom, hoppas journalisterna grundlurat aset och de slutar med en stor artikel om hur han gång på gång hoppar på random folk med förtal osv.
Från att ligga med feberyra som han påstår, i 1½dygn till att kunna skratta och se helt opåverkad ut.
Lögn, lögn och förband lögn.
Hade han haft så hög feber, hade han dokumenterat det och lagt ut bilder på hans temp. Givetvis en sån gammal kvicksilver som åkte rätt upp i sketan. Ser det framför mig hur tessan trycker upp den, och för ut den med lite bajs på toppen.

Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Var själv på Grönan med barnen förra sommaren, själv ser man framemot att dom ställer sig i en 45 min kö och är glada så kan man sätta sig och ta en kaffe under tiden.

Helt jävla galet att man gnäller när barnen är med, klart som fan att Grönan suger men man är ju inte där för sin egen skull.

Ja, men du lider inte av hans sjuka hjärn-handikapp. Han gjorde det inte för sina barn. Han gjorde det för atr lägga upp det youtube. Du gjorde det för dina barn. Det är en stor skillnad

Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Ja tryggt som fasen för barn att vara instängda med en sinnessjuk narcissist som runkar bakom ett skynke i vardagsrummet.

Dom kommer flytta hemifrån så fort dom kan.

Men detta med Svd??
Gäller det hur Trobo lurar dom på pengar?
Är det kanske dom 2 xtc pillerna?
Ser rubriken framför mig.

" Känd Youtuber fick droger i sin fru och sitt barns namn" Sen undertexter: Polisen gör inget

Kanske någon ska ringa till SvD och ifrågasätta om dom verklige vill ge den parasiten uppmärksamhet?
Citera
2025-02-21, 14:14
Medlem
Hur kan man lyssna på Baronen utan att vilja överösa honom med sparkar?

”Alla ser det jag ser”.

Nej, Baronen. Väldigt många är samma nyttiga idiot och flygande apa åt Jocke som du är. Det finns en stor andel människor som liksom du alltid kommer ta Jocke i försvar, oavsett vad Jocke säger. Bara för att det finns många korkade människor som bara är kapabla att se saker ur ett perspektiv betyder det inte att du har rätt, och det är uppenbart att det är väldigt många som inte alls tycker som du tycker, mupp. Så du kan inte argumentera för att alla håller med dig.

Låt 2025 bli året när den här flintskalliga slashasens trut täpps igen. Han har filmat sig själv och gett uttryck för sina idiotiska åsikter alldeles för länge, han lever på lånad tid.

Det här stoppar nu, du ska bort!

EDIT

https://ibb.co/600vXkQ9

Det här är Sveriges mest punchable face!
Senast redigerad av StorTuffBiker 2025-02-21 kl. 14:16.
Citera
2025-02-21, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikish

Baronen är väldigt ivrig på att få vara med i tidningen. Jag tror knappast det kommer vara ett hyllningsreportage. Det kommer snarare vara ett kritiskt uppslag om hur några kriminella rättshaverister har använt YouTube som brottsverktyg för att tjäna pengar på grova förtal i över ett år utan att någon gör någonting.

Han är bara för dum för att förstå det. Han ska få vara med i tidningen, som riktiga kändisar får! Okritiskt säger han ja, utan att tänka efter. När han mest troligt kommer bli framställd som antagonisten och se väldigt elak ut när artikeln är klar.
Citera
2025-02-21, 14:23
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Hur kan man lyssna på Baronen utan att vilja överösa honom med sparkar?

”Alla ser det jag ser”.

Nej, Baronen. Väldigt många är samma nyttiga idiot och flygande apa åt Jocke som du är. Det finns en stor andel människor som liksom du alltid kommer ta Jocke i försvar, oavsett vad Jocke säger. Bara för att det finns många korkade människor som bara är kapabla att se saker ur ett perspektiv betyder det inte att du har rätt, och det är uppenbart att det är väldigt många som inte alls tycker som du tycker, mupp. Så du kan inte argumentera för att alla håller med dig.

Låt 2025 bli året när den här flintskalliga slashasens trut täpps igen. Han har filmat sig själv och gett uttryck för sina idiotiska åsikter alldeles för länge, han lever på lånad tid.

Det här stoppar nu, du ska bort!

EDIT

https://ibb.co/600vXkQ9

Det här är Sveriges mest punchable face!

Han sätter även ord på det ALLA tänker. (Say what?!)

Han har inte lite stora tankar om sig själv. Det är konstigt egentligen vilket tunnelseende han har för på varje DM han får så finns det säkert tio andra personer som bara vill att han håller käft om familjeproblem som han inte har något med att göra.

Men han ser sig som någon jävla GW Persson av sociala medier och det stör ihjäl mig. "Jag blir överöst av DM:s där man vill höra min syn på saken"

Men det här är skolboksexempel på hur han gör nå han får kritik som han inte kan bemöta. Sjuk i två dygn och sedan fokusförflyttning. Så obvious!
Senast redigerad av Wooqiprwo 2025-02-21 kl. 14:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in