2025-02-10, 20:18
Medlem
hahah alltså en till video där han ringer polisen hur många gånger har han ringt nu sedan i fredags

Han säger också "det här har JAG blivit utsatt för" även om breven varit till T och nu ett av barnen så säger han inte "vi utsatta för" utan "JAG", väldigt viktigt att Rask är i fullt fokus allt handlar bara om Rask.
Senast redigerad av HeltVild 2025-02-10 kl. 20:21.
Citera
2025-02-10, 20:20
Medlem
abvs avatar
Han var väl livrädd för att kuvertet skulle vara fentanylkontaminerat och minsta kontakt skulle göra att han kunde falla ihop och dö på fläcken. Då öppnar han alltså kuvertet med fötterna ute på asfalten. Nu några dagar senare river han upp ett kuvert med okänt innehåll inne på köksbordet där hans barn äter mat. Han måste börja skriva upp lögnerna om han inte kan hålla reda på dem ordentligt.
Citera
2025-02-10, 20:20
Medlem
Wooqiprwos avatar
"Hej, jag har hittat knark i min brevlåda när jag öppnade posten med fötterna"

Undrar vad polisen tror....
Citera
2025-02-10, 20:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
En timmes video på det nya pillret som han till 99% skickat till sej själv. Han köpte säkert 10 st och offrade 2 så han fick kåååntent
Vilken sjuk jävel han är, hur fan kan soc tillåta honom utnyttja barnen för content genom att skrämma upp dom?

Slå ihjäl och släng den där smalfeta kroppen på en kompost så hans liv inte blir helt bortkastat
Citera
2025-02-10, 20:23
”Olustigt”
Vet nån vad de är för ord?
Citera
2025-02-10, 20:25
Medlem
Slussenyaos avatar
Lyssnade lite han sitter och bölar, polisen säger kasta det eller lämna in på apoteket. Då säger han ska jag våga mej ute med narkotika i fickan. Polisen svara men dom tror det är lagliga läkemedel. Rask säger nej mina följare har skickar det är xtc... fy fan vilken vidrig video alltså. ALLT för fame.
Citera
2025-02-10, 20:27
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Lyssnade lite han sitter och bölar, polisen säger kasta det eller lämna in på apoteket. Då säger han ska jag våga mej ute med narkotika i fickan. Polisen svara men dom tror det är lagliga läkemedel. Rask säger nej mina följare har skickar det är xtc... fy fan vilken vidrig video alltså. ALLT för fame.
35 årig arbetslös man som håller på att leka smart med en utbildad arbetande kvinna.
Citera
2025-02-10, 20:28
Medlem
Det finns alla skäl för polisen att misstänka Baronen för dessa narkotikabrott. Plocka av hans devices. Kontrollera om han köpt bitcoin i närtid. Kolla om han haft TOR Browser installerat på telefonen.

Jag är övertygad. Det här är ett desperat trick för Baronen att skapa drama och göra visningar när han inte kan prata om Chrippa mer. Lyssna på fejkgråtandet med polisens handläggare. Han har inte dessa känslouttryck på riktigt.

Oavsett vad är det en otrygg miljö för barnen med en pappa som gör content av händelsen, oavsett om han är upphovsman eller inte.

EDIT

Gillar också att Baronen gör alla dessa drag för att försöka få polisen att komma hem till honom så han får smaskigt content, men de skiter högaktningsfullt i det.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2025-02-10 kl. 20:31.
Citera
2025-02-10, 20:29
Medlem
"Jag är ju en influencer med ett ganska stort följe så därför tror jag att någon försöker sätta dit mig"
Så jäkla skönt att poliskvinnan lugnt förklarar att det högst antagligen är ett legalt läkemedel eftersom den är blå?
Senast redigerad av Stallhagen 2025-02-10 kl. 20:32.
Citera
2025-02-10, 20:29
Medlem
han sitter och skriker att dom ska skicka dit en patrull vad skulle det göra åt saken
Citera
2025-02-10, 20:30
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Vad märkligt att du ber mig läsa sol. I och med att det är en ramlag, vad ska det syfta till är du möjligen efterbliven?

Men du är ju socialsekreterare, vad skulle du säga är rimligt åtgärd om en situation uppstår där en klient uppgett ett nr, sskr kommunicerar ett beslut per sms till angivet nr och det visar sig gå till någon annan?

Jag är inte socialsekreterare, jag bara städar i korridorerna.

Det stämmer, jag har intellektuell funktionsnedsättning, men du behöver inte vara otrevlig bara för det.

Citat:
Ursprungligen postat av GammelSmurfan
Håll käften kärring! Det är DU som skickar sjuka grejer till Rask eller hur? Du bor i Trosa, du avskyr familjen Rask, du brukar gå förbi där flera gånger i veckan och du är sjuk i huvudet rent allmänt din jävla alkoholistkärring! Jag har redan tipsat polisen om dig! Ditt namn och adress och regnummer på bilarna du och din alkoholistgubbe kör! Och hur du kör med alkohol i kroppen emellanåt! Du har trakasserat familjen Rask i flera år och du borde fan va inspärrad!

Bra att du ryter från!

Nya videon var intressant att se, Tessan tar det lugnt som man ska, hålla på och telefonterra polisen för en tablett liksom. Men nu har det kommit två så då de borde de väl åka förbi polisen med dem, hyfsat kul ändå att polisen struntar i att åka ut och hämta NARKOTIKA även om det bara var lite.
Citera
2025-02-10, 20:32
Han är för bra för att lämna in dom på apoteket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in