2025-02-06, 09:32
Medlem
Hillsongsekts avatar
Otroligt fascinerade att läsa Baronens senaste kommentarsfält. Tror hans boomer följare att det hjälper att skriva arga inlägg och ta kontakt med personalen på Trobo? Hoppas Baronen OMGÅENDE går ut och ber dem besinna sig så personalen på Trobo inte behöver gå till jobbet med ont i magen över allt hot och hat.

Baronen har byggt upp en orimligt lojal följarskara, följare som har en historik av att attackera de Baronen har ensidiga konflikter med. Ex när han förmådde dem att spamma socialtjänsten och ekobrott för att Baronen ville cancellera en annan kreatör. Det är jääävligt allvarligt och i princip att jämställa med fysiskt våld att organisera och släppa lös den här sortens drev mot allt från influencers till myndighetspersoner och tjänstemän.
Citera
2025-02-06, 09:36
Medlem
Var han med på besiktningen? Jag valde att delta senast, jag köpte allt dom klagade på och fixade till det. Jag tror han ljuger.
Citera
2025-02-06, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Otroligt fascinerade att läsa Baronens senaste kommentarsfält. Tror hans boomer följare att det hjälper att skriva arga inlägg och ta kontakt med personalen på Trobo? Hoppas Baronen OMGÅENDE går ut och ber dem besinna sig så personalen på Trobo inte behöver gå till jobbet med ont i magen över allt hot och hat.

Baronen har byggt upp en orimligt lojal följarskara, följare som har en historik av att attackera de Baronen har ensidiga konflikter med. Ex när han förmådde dem att spamma socialtjänsten och ekobrott för att Baronen ville cancellera en annan kreatör. Det är jääävligt allvarligt och i princip att jämställa med fysiskt våld att organisera och släppa lös den här sortens drev mot allt från influencers till myndighetspersoner och tjänstemän.
Minsta kritik i kommentarsfältet så har du 3 följare som svarar. "Varför kollar du?" Och allt annat skit dom kommer med. Galenskap...
Citera
2025-02-06, 09:45
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Haha du låter som Rask. Vad pinsamt. Chrippa har inte knarkat inför barnet, han är inte med någon tjej som "gjort något" (gjort illa barnet), och det andra du nämner är också missvisande. Om du älskar Rask så får det stå för dig men du får räkna med att bli kritiserad.
Nej jag avskyr dom båda. Mest crippas föräldraskap och rask som individ. Men han bodde i Spanien likaså jag. Samma gemensam vän och på den tiden använde jag substanser. Så jag vet att han inte alltid är drogfri när barnet är hos honom. Men vi kan gå över i andra tråden om du vill. Men att herr Otrohetsbaronen sitter och bölar på youtube om Elen och hur fel trobo gjort är så efterblivet. Han son tjata om allas funktionsveriablar och nedsättningar. Hoppas han inse att han själv har en kraftig sådan.
Citera
2025-02-06, 09:48
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Minsta kritik i kommentarsfältet så har du 3 följare som svarar. "Varför kollar du?" Och allt annat skit dom kommer med. Galenskap...

Behöver inte ens vara kritik, kan vara legitima frågor typ. I förra videon sa du att det var vidrigt av Chrippa att använda sin dotter som content. Nu förmår du ditt mindreåriga barn att vara med och bemöta socialtjänstens utredningar mot dig som content det känns märkligt.

Vips kommer sekten och röstar ned en och anklagar en för att springa någon av Baronens alla fienders ärenden. Helt sanslöst och oroväckande.
Citera
2025-02-06, 09:48
Medlem
Citat:

Jag såg en hel del som skrev saker som "Trobo vet inte vem dom ger sig på!!" precis som att Trobo skulle vara ute efter att sätta dit Rask och nu ska hans följare ge igen
Citera
2025-02-06, 09:56
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
T:s farsa kommer att få sig en överraskning när han blir betalningsskyldig i princip på direkten. Undrar vad han tycker om det?

Hade jag varit henns pappa. Hade jag misshandlat min dotter på Trosatorg ( eller vad det heter) under tiden jah basunerar ut att det inte är min dotter. Sen hade jag dött martyrdöden.

Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20

Detta är rasks följare.

Rask snattar i en butik och åker fast.
"Det har vi alla. Inte ditt fel att du inte hade pengar och väktaren borde lägga fokus på viktigare saker!!!!!! Heja rask!!!

Rask våldtar ett barn
Vi hejar på dig rask! Vi vet du ör oskyldig och att barnet våldtog dig!
Heja rask!!!

Rask mördar sina egna barn.
Dom tog sina liv med hjälp av din pistol! Fattar inte hur folk kan tro något annat!!
Heja rask!!!

Rask betalar inte hyran.
Fy Fabian va elaka hyresvärden är!!! Inte ditt fel att dom satt den hyran! Det borde don fatta att INGEN (som sitter och hostar i kojan) har råd med den hyran! Kontakta hyresgästföreningen
Heja rask!!!!

Rasks pengar är slut.
Inte ditt fel dom är slut!
Tyvärr kan jag inte skänka dig pengar. Men jag tycker du ska få pengar. För du gör så mycket bra!!!
Heja rask!!!
Citera
2025-02-06, 09:58
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Nej jag avskyr dom båda. Mest crippas föräldraskap och rask som individ. Men han bodde i Spanien likaså jag. Samma gemensam vän och på den tiden använde jag substanser. Så jag vet att han inte alltid är drogfri när barnet är hos honom. Men vi kan gå över i andra tråden om du vill. Men att herr Otrohetsbaronen sitter och bölar på youtube om Elen och hur fel trobo gjort är så efterblivet. Han son tjata om allas funktionsveriablar och nedsättningar. Hoppas han inse att han själv har en kraftig sådan.

Det kan vi vara säkra på att han inte förstår.
Citera
2025-02-06, 10:03
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:

Hans följare är helt efter. Någon skrev att han borde kontakta Aftonbladet.
Hoppas han gör det så kan han få vara med i tråden "Idioter får utrymme i kvällspressen"

Hans följare är precis som han själv, känslostyrda.
De tror att de ska få rätt bara för att de känner för att de har rätt.
Samhället och världen fungerar dock inte på det viset.

Hade Rask tänkt till lite hade han tagit en diskussion med Trobo och försökt deala med dom om dubbelhyrorna osv. Ingen är omöjlig. Istället sitter han och lipar på Youtube.

Edit: Rask har redan en plats i den där tråden kom jag på.
Han gick ut i tidningen för flera år sedan och beklagade sig när han gjort Therese på smällen och tyckte Trobo skulle ge dom en större lägenhet bara för det.
Senast redigerad av Vicious-Macki 2025-02-06 kl. 10:09.
Citera
2025-02-06, 10:19
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Hoppas han gör det så kan han få vara med i tråden "Idioter får utrymme i kvällspressen"

Hade Rask tänkt till lite hade han tagit en diskussion med Trobo och försökt deala med dom om dubbelhyrorna osv. Ingen är omöjlig. Istället sitter han och lipar på Youtube.

Ja. Eller hur! En dialog vuxna mellan. Fast det blir svårt att hitta i det hushållet. Tessan misstänker jag, och nu är jag 100% allvarligt. Har någon form av intellektuell funktionsnedsättning. Man märker att hon inte riktigt förstår sambanden i vissa situationer. Hon kan fungera på jobb och skaffa körkort och sånt. Men är ytterst begränsad i andra situationer. Att T.ex detta med hennes skulder som han lurar henne på. Hennes oförmåga att kunna dra parallella slutsatser som henns vikt, samtidigt som hon tuggar i som skräpmat. Så henne kan Trobo nog kunnat lura på 4 månadshyror och hon tror det är en bra deal hon fått till.

Medans Rask är lite mer åt det psykiskt störda hållet. Som är totalt omöjlig att ha med att göra. Har han fått för sig en sak. Så är det så. Går omöjlig att ändra. Det som händer i hans hjärna när någon ifrågasätter honom är direkt ohälsosamt.
Sen har dom en sak gemensamt. Detta med ekonomi är inte deras starka sida.
Han tror att ett arv på X kronor inte kan ta slut.
Han tror att det är en mänsklig rättighet att han alltid ska ha lika mycket pengar på kontot varje dag.
Han räknar iskallt med tessans kommande arv. "För mina pengar är tessans pengar ju, hon fick ju ta del av mitt arv för bövelen!"
Citera
2025-02-06, 10:35
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ja. Eller hur! En dialog vuxna mellan. Fast det blir svårt att hitta i det hushållet. Tessan misstänker jag, och nu är jag 100% allvarligt. Har någon form av intellektuell funktionsnedsättning. Man märker att hon inte riktigt förstår sambanden i vissa situationer. Hon kan fungera på jobb och skaffa körkort och sånt. Men är ytterst begränsad i andra situationer. Att T.ex detta med hennes skulder som han lurar henne på. Hennes oförmåga att kunna dra parallella slutsatser som henns vikt, samtidigt som hon tuggar i som skräpmat. Så henne kan Trobo nog kunnat lura på 4 månadshyror och hon tror det är en bra deal hon fått till.

Medans Rask är lite mer åt det psykiskt störda hållet. Som är totalt omöjlig att ha med att göra. Har han fått för sig en sak. Så är det så. Går omöjlig att ändra. Det som händer i hans hjärna när någon ifrågasätter honom är direkt ohälsosamt.
Sen har dom en sak gemensamt. Detta med ekonomi är inte deras starka sida.
Han tror att ett arv på X kronor inte kan ta slut.
Han tror att det är en mänsklig rättighet att han alltid ska ha lika mycket pengar på kontot varje dag.
Han räknar iskallt med tessans kommande arv. "För mina pengar är tessans pengar ju, hon fick ju ta del av mitt arv för bövelen!"

Angående T och ett litet avbrott från hans krig mot trobo.

I samband med att hans otrohetsaffär med en yngre ensamstående mamma till följare Så lyfte även hans följare hur konstigt det är att en familjefar sitter och har en dedikerad sex frågestund med sina främst kvinnliga följare. Hur detta fungerade som ett sätt att fiska nudes och snusk.

Efter det la han ju ned "snusklådan". Noterade nu att i videon om den funktionsnedsatta mannen som Baronen trots vetskap om mannens intellektuella funktionsnedsättning aktivt mobbade vilket han till och med medger själv. I sagda video kan Baronen inte hålla sig borta från att prata om hur han har dirty talk och hur han låter när han har sex. Samma sak i den senaste lajven innan han började trakassera och hänga ut personalen på Trobo höll han en märklig vagina monolog om hur han hälde filmjölk i f´ttor och sedan skulle smeka klitoris och g-punkt till filmjölken sprutade (sic)

Varför gör han så, lärde han sig ingenting?
Citera
2025-02-06, 10:46
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki

Edit: Rask har redan en plats i den där tråden kom jag på.
Han gick ut i tidningen för flera år sedan och beklagade sig när han gjort Therese på smällen och tyckte Trobo skulle ge dom en större lägenhet bara för det.
Carl-Lennart ska hela tiden ha allting serverat på silverfat. Förstå vilka WT-slödder man får dras med som kommunal hyresvärd. Att köpa en bostad som alla andra finns inte ens på världskartan. Man förstår verkligen varför trobo hatar honom i alla fall.

https://www.sn.se/nyheter/trosa/arti...enhet/jv8d6epr

De lärde sig verkligen mycket när de gick och gjorde exakt samma sak med tredje ungen men det var väl lite av en nödlösning när frugish höll på att dra
Senast redigerad av abv 2025-02-06 kl. 10:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in