2025-02-02, 20:20
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Nu drar han ursäkter att man inte borde undersöka anmälningarna då han är en Jootober? Nu visa han sitt sanna jag, varför i helvete skulle man inte kunna stå i tal ifall man får anmälan om man inte är skyldig.

Tror du de finns tid och pengar för gemene man att springa på soc konstant för att någon roar sig av att göra anmälningar?
Citera
2025-02-02, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slussenyao
Ja shit när han nämnde att Micke kunde träffa en tjej på en "dans". En LSS dans? Dom anordnar sånt osv sa han i videon. Har en nära familjemedlem som har LSS där blir det inga "danser" osv... men i liven så sa dom flesta av hans följare att dom inte vill höra mer från crippa. Ingen ville se någon "analys" av cluee videon
Jag antar att han pratat om FUB:s länsdanser som ordnas runtom i landet, för personer med intellektuella funktionsnedsättningar.
Citera
2025-02-02, 20:25
Medlem
Hillsongsekts avatar
Märkligt att han i senaste videon själv diagnostiserar såväl sig själv som T med PTSD?
Det är inte sunt att vara sin egen läkare eller jurist.
Senast redigerad av Hillsongsekt 2025-02-02 kl. 20:30.
Citera
2025-02-02, 20:25
Avstängd
Knark-kungen - var är du?

Du blir beskylld igen av Rask för att ligga bakom soc-anmälningarna tillsammans med pattknullaren.
Citera
2025-02-02, 20:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Men usch så obehagligt att han ska exponera sin anhöriga på youtube.
Inte ens två månader sedan han attackerade en gängkriminell man med bekräftat våldskapital och dessutom hände ut denna mans barn. Jag hade inte hängt ut mina anhöriga på youtube när man redan har en sådan hotbild. tvärtom jag hade gjort mitt yttersta för att minska exponeringsrisken för anhöriga när jag lever den sortens liv.
Exakt! Han sitter liksom dagligen och provocerar samt hänger ut människor på internet han aldrig träffat sen tycker han liksom det är konstigt att det finns folk som på riktigt är genuint oroade för barnens säkerhet, det är just därför anmälan behövs då han inte förstår själv vad han utsätter barnen för, det måste en empatisk människa utreda.
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Knark-kungen - var är du?

Du blir beskylld igen av Rask för att ligga bakom soc-anmälningarna tillsammans med pattknullaren.
Jag har inte ens anmält äggskallen Han beskyller mig på falska grunder, samma sak var det med pattknullaren. Han använder bara våra användarnamn som försvar mot socialtjänsten, jag ser precis vad den manipulativa fan håller på med.

Men visst, lite kul är det att jag verkar ha en sån stor plats i hans skalle ändå
Citera
2025-02-02, 20:36
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -HoneyBadger-
Lååång text
Hoppas du läser dessa sanningens ord ditt lilla äckel och börjar försörja din familj istället för att leka ”vit riddare” på nätet (vilket är din omskrivning för att mobba andra, ”Micke behöver hjääälp!”).
”Tas ifrån internet”, tja han begår ju inte brott på internet vilket faktiskt du gör.
”Hur kan detta pågå år efter år?”
Tja, kanske för att DET INTE ÄR OLAGLIGT, din dåre. Visa mig den paragrafen där Feet står att det han gör bryter mot svensk lag.
Dina barn kommer inte vilja ha med dig att göra i framtiden, de kommer ta avstånd på samma sätt som du gjort med Fredrik. Vad tänker du göra då?

”Pratar olämpligt mot tjejer”
Det känns som att varje gång Rask ska göra en ”analys” av någons klandervärda beteende så beskriver han saker han själv gör eller har gjort…
Exempel:
Pontus Rasmusson (låtsasgråter vid graven, lurar följare på pengar, använder cancer som lockbete).
Swish-bedragarparet (lurar folk att insamlingen skall gå till ett behjärtansvärt ändamål men tar pengarna själv).
Farsan (dessa meningar sammanfattar allt: ”han snyltar på farfars pengar!” ”Han kommer slösa arvet från farfar på dumheter!” ”Han chattar snuskigt med tjejer!” ”Han ljuger hela tiden!”)
Chrippa (skattefuskar, har skulder, är otrogen, är en dålig pappa)
Micke (anledningarna du skrev ovan).

Finns säkert många fler att fylla på med…
Citera
2025-02-02, 20:48
Medlem
Ja, mamman och hennes son fick givetvis sitta på socialkontoret och vänta till Baronen och Therese blev klara. Det är så det funkar med soc. Man går in och väntar till det blir ens tur i kön, det är inte att man får en kallelse och inställer sig vid den tiden.

Skämt åsido. Bara för att ni inte sökt er dit själva betyder det inte att ni inte har skäl att vara där. En pappa som missbrukar sociala medier och tjack, och som ägnar sina dagar åt att begå brottslighet på internet, kan inte skapa annat än en dysfunktionell hemmiljö.

Socialtjänsten i Trosa, ta ert ansvar, och kräv pissprover oanmält av Carl-Fredrik!
Citera
2025-02-02, 20:51
Medlem
Rask gillar ju att arbeta själv o göra sitt o har socialfobi. Kan han inre bli lastbilschaufför? Hade kanske passat han? Kan han ta sin tid o köra lastbil och lyssna på rock-musik och poddar!
Citera
2025-02-02, 21:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Rask gillar ju att arbeta själv o göra sitt o har socialfobi. Kan han inre bli lastbilschaufför? Hade kanske passat han? Kan han ta sin tid o köra lastbil och lyssna på rock-musik och poddar!

Snälla, slå inte sådana idéer i huvudet på honom. Ingen vill se honom på vägarna med en så pass farlig maskin som en lastbil är.
Citera
2025-02-02, 21:22
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Lycka till med det, Carl-Fredrik är en man som sover till 13-14 på dagarna. Skithögen kommer aldrig att ta ett "vanligt jobb" något mer i sitt liv. Han har knappt haft ett enda hittills. Ingen skulle vilja anställa en sådan odåga ändå...
Citera
2025-02-02, 21:24
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
2023 var väl hans kanal hyffsat död eller, blir roligare att se för 2024 där han gjorde över 100 chrippa videos

Absolut. Ser fram emot den deklarationen
Citera
2025-02-02, 21:34
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, mamman och hennes son fick givetvis sitta på socialkontoret och vänta till Baronen och Therese blev klara. Det är så det funkar med soc. Man går in och väntar till det blir ens tur i kön, det är inte att man får en kallelse och inställer sig vid den tiden.

Skämt åsido. Bara för att ni inte sökt er dit själva betyder det inte att ni inte har skäl att vara där. En pappa som missbrukar sociala medier och tjack, och som ägnar sina dagar åt att begå brottslighet på internet, kan inte skapa annat än en dysfunktionell hemmiljö.

Socialtjänsten i Trosa, ta ert ansvar, och kräv pissprover oanmält av Carl-Fredrik!

- Hej jag hade kölapp nummer 30! Det är så att jag blir slagen av min man.
- Absolut, det löser vi! Du kan gå till rum fyra och ta upp det med sekreteraren där! NÄSTA!
- Ja hej nummer 31 har jag. Jag har blivit sparkad från mitt jobb och behöver socialbidrag.
- Absolut, det sitter en sysslolös sekreterare i rum två, prata med honom. Nästa!
- Jag har fått höra att jag är anmäld för vanskötsel av mina barn, DET STÄMMER INTE!
- Det ska vi snabbt reda ut, vi kan ta ett samtal direkt snabbt här bakom disken så tar vi barnen till vår akuta förläggning i enhetens källarförråd om ni inte har ett jävligt bra motbevis att komma med NU!

Tjacket, där har vi en legit anledning som dessutom går att bevisa. Om Soc vidtar åtgärder är jag helt övertygad om att det beror på det, vilket han förstås aldrig skulle erkänna inför följarna. Om han sitter och skakar ångestfyllt och har andra typiska AT-tecken framöver så vet vi.

Citat:
Han har inte social fobi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in