Mitt inlägg och säkert mitt sista inlägg till aset Rasken, en block men ingen kan vara gladare än jag.
Svarade bara på vilka yrken hans ”fans” har, gjorde aset en tjänst och skrev hans CV
Och ditt yrke? Stor jävla clown? Kvinnoförtryckare? Skitpappa? Fullkomlig Idiot? Lögnare i världsklass? Tiggare? Arbetslös? Dubbelmoralens mästare? Fittsärare? Narcissist på heltid? Ekonomisk katastrof? Gossen utan självinsikt? Hostande farbrorn?
Ansvarslös? Rövhålets rövhål?
Senast redigerad av FinasteTanja 2024-12-13 kl. 20:25.
Som många redan vet så är narcissisten driven av hat och avundsjuka, enda anledningen till den helt oprovocerade attacken på Prefab var för att Rask var avundsjuk på hans tänder.
Han vill också ha hollywood smile men dum som han är så avböjde han den kostnadsfria tandreglering vi har i Sverige för att tandställning inte passade hans coola emo/metal image.
Han ser ut som en vandrande hivsmitta. Men du har nog en poäng här. Han är jävligt cool det måste vi ge honom
Herregud Therese, varför han du inte dumpat Carl Fredrik ännu? Det är uppenbart att varken du eller barnen mår bra i relationen. Dags att dumpa din skithög till make! Tips från coachen, din make är i själva verket homosexuell och dyrkar kukar framför fittor.
Carl Fredrik, snälla lägg in dig på psyket. Du behöver akut hjälp. Du är fan inte frisk din jävla slashas. Gör samhället en tjänst och sök hjälp för dina grova mentala problem.
Herregud Therese, varför han du inte dumpat Carl Fredrik ännu? Det är uppenbart att varken du eller barnen mår bra i relationen. Dags att dumpa din skithög till make! Tips från coachen, din make är i själva verket homosexuell och dyrkar kukar framför fittor.
Carl Fredrik, snälla lägg in dig på psyket. Du behöver akut hjälp. Du är fan inte frisk din jävla slashas. Gör samhället en tjänst och sök hjälp för dina grova mentala problem.
För att Therese är otroligt korkad. Hon förstår inte att hon blir utnyttjad. Hon är ett typiskt offer för narcissistiska svin som Grävbaronen.
Extra kul när Jim dammar på den gamla runken. "Ni känner inte mig" fungerar ju lite sådär i det fallet och då bekräftar han dessutom det mesta av vad alla här anar. Det är som att man känner runkhostaren bättre än han känner sig själv, exakt så sjuk är han.
Mitt inlägg och säkert mitt sista inlägg till aset Rasken, en block men ingen kan vara gladare än jag.
Svarade bara på vilka yrken hans ”fans” har, gjorde aset en tjänst och skrev hans CV
Och ditt yrke? Stor jävla clown? Kvinnoförtryckare? Skitpappa? Fullkomlig Idiot? Lögnare i världsklass? Tiggare? Arbetslös? Dubbelmoralens mästare? Fittsärare? Narcissist på heltid? Ekonomisk katastrof? Gossen utan självinsikt? Hostande farbrorn?
Ansvarslös? Rövhålets rövhål?
Det där sista där tycker jag allt var lite taskigt, hade räckt med rövhål 🤣
Han ser ut som en vandrande hivsmitta. Men du har nog en poäng här. Han är jävligt cool det måste vi ge honom
Du har väl inte missat han instagram-story?
Han är en sån rå-narcissist att hon tom försöker göra en avatar i GTA så lik sig själv som möjligt och är stolt över det dessutom.
Du har väl inte missat han instagram-story?
Han är en sån rå-narcissist att hon tom försöker göra en avatar i GTA så lik sig själv som möjligt och är stolt över det dessutom.
Då kanske han skulle ha utgått från en kvinnlig karaktär till att börja med
Rask på Instagram talar för att han är helt maniskt just nu. (Tjack?)
4 timmar sen
- ”producerat det mysigaste någonsin”
2 timmar sen
- ”kommer vara värt er, ni vill somna till detta INATT”
5 minuter sen
- ”tog längre tid en vad jag trodde, snart ute”
Videon ska renderas i typ en kvart till visar Rask. Stackars ibs tanter som han lurat till att vara vaken till halv 3 på en fredag. För övrigt undrar jag vad en trebarns pappa gör vaken halv 3 på en fredag, ”vilken pappa gör såhär”. Blir sovmorgon imorgon för baronen och ännu en helg som kommer resultera i att han sitter och trycker i kojan.
Rask tror att han är bättre än chrippa som närmare sig en tuff sits han kanske aldrig kommer ta sig ur. Problemet är att Rask sitter i samma sits. Om chrippa blir borta i låt oss säga 4 år så har Rask inget att prata om. Finns inget arv, finns ingen chrippa och det finns inget content. Baronens 2024 var underhållande, 2025 kommer bli ännu mer underhållande, vem hänger han ut härnäst?
Edit: 2:49 fortfarande inte ute, Rask har fått problem när han försöker ladda upp klippet på nån trött sida.
Senast redigerad av HeroicDoze 2024-12-14 kl. 02:49.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!