Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Exakt, 250. Då var visningarna generellt bättre, och Baronen hade regelbundna samarbeten och marknadsförde saker i videor.
Så är det. Det faller på sin egen orimlighet att man har en fru som säljer gammalt skräp för ett par ynka hundralappar om det fanns stabilt med pengar i hushållet. Det där är inte ett normalt beteende för en förälder, det tyder på en enorm kris.
Mycket riktigt. Om Carl-Fredrik tog sitt ansvar som förälder, då hade familjens tillvaro varit så väldigt mycket bättre. Det är inte fett på en städarlön. Men tillsammans med Thereses inkomst hade det gått att spara undan till ett större boende. Men Rask vägrar, för hans självbild klarar inte av att vara betraktad som något sånt. För Baronen är vanliga arbetare lägre stående varelser.
För egen del brukar jag förespråka inget engagemang på Skithögens videor. Ingen tumme ned eller syrlig kommentar ens en gång. Men i detta läget har jag gjort en omvändning. Nu när den stora majoriteten trycker tumme ned så kan Carl-Fredrik inte bortse från det, och känslan av att vara mer hatad än älskad kommer sätta sina spår i skithögen.
3 sekunder räknas nog inte ens som en view. Givetvis tillhandahålls Bajshögens videor fortsättningsvis via your’s truly CP-traktorn. I varje fall till Baronens visningar är tillbaka där de hör hemma. När han är nere på runt 10 k återigen, då kan han få våra views. Då finns det ändå ingen anledning att sabotera för algoritmen längre.
Bra skrivet! En sak jag tänkte på förut var att Carl-Fredrik kommer bli tvingad ut på arbetsmarknaden vare sig han vill eller inte, tror knappast att Therese och han kommer leva tillsammans till pension och att hon betalar allt för honom fram till hans pension, det ter sig osannolikt.
Carl-Fredrik kommer bli tvingad ut i arbete vare sig han vill eller inte, det kommer inte i framtiden vara lagligt att gå på socialbidrag och inte göra någonting, de läste jag på nyheterna för inte så länge sedan.
Den dagen kommer va tuff, för då kan han inte gömma sig i en koja och punda underhållning 14 timmar, utan måste arbeta 8h och pendla till jobbet, gå upp tidiga morgnar, m.m umgås med arbetskollegor som han "hatar" minns att Carl-Fredrik sa att han hatar arbetskollegor i fikarummet som ska berätta historier, m.m
Carl-Fredrik hatar omvärlden, han vill vara i sin koja för där har han kontroll på allting, där slipper han höra kritik från kollegor, jobbiga kunder, m.m där är hans fästning mot inkräktare, där styr Carl-Fredrik med järnhand, men så ser det inte ut i det verkliga arbetslivet där han kan få en tillsägelse av Ing-Britt.