2024-12-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Rask vill inte ha yngre kvinnor säger han. De tillfredsställer inte Han o har för lite livserfarenhet. De har ingen aning om livet till skillnad från han.
Livserfarenhet? Av att ha gått från silversked i mun till att glida på räkmackan han fick varje månad av farfar utan att ha lämnat kommunen, eller ens byn eller? Jag vet 16 åringar som vet mer om livet än kvinnohöften. Vi vet han varit på festival utan uppsikt, men det är väl allt? Tom fjällenresorna (som någon annan planerat och betalat) har han haft vuxna som hållt ordning på.
Citera
2024-12-13, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Haha ja dom två är lite efterblivna." Det va inte rask som börja snacka om hennes dotter."

Idioter.
Tror det är Baronrn själv.
Citera
2024-12-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Stoltserar med bukkakepartyn, trycker in grejer i polares röv, ser ut som ett homo. Han är 100% garderobsbög. Den värsta typen som inte ens vågar vara sig själv.

Han är dessutom sjukligt fixerad vid det manliga könsorganet. Han har ett starkt begär att visa sin pitt för hela världen, sen vill han också att andra visar sin pitt så han kan titta och jämföra. 100% garderobsbög. Trevlig helg!
Senast redigerad av Ralfhead 2024-12-13 kl. 18:31.
Citera
2024-12-13, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Så, nu börjar han plocka bort inlägg.

En tjej börja försvara rask när han hängde ut chloe, med att det inte var Rask som började.
Jag skrev att nu snackar vi om rask.

Wips så inläggen borta.
Han har raderat alla inlägg som är känsliga mot han.

Jävla syltrygg!!!!
Jag bemötte samma kommentar o den är också borttagen nu. Skrev bara att de flesta lämnar en 8 årings mentalitet vid just 8 år och inte har "han knuffade ju mig så då knuffade jag honom-tänket" i medelåldern.
Att när man lägger upp videos så bör man kanske tänka "känns det här okej för MIG är det den jag är och kan stå för", tänka sig för en extra gång för det kommer att återspegla sig i sin personlighet vare sig man vill eller inte.
Det svaret togs bort av Baronen, jag tycker den var saklig och inte alls spydig.
Citera
2024-12-13, 18:34
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Tror aldrig baronen tjänat så himla bra, de gångerna han gjort det har han inte bemödat sig att spara kapital eller investera dem för framtida bruk, vi ser ju klart och tydligt hans deklarationer som legat på stadiga 80k i några år, de bästa året låg de väl på 250k? som är under en genomsnittlig svenssonlön.

Om det skulle gå så bra för Baronen på tuben som vissa av hans "fans" tror så skulle inte de behövt sälja bilen en vinter för att köpa julklappar, eller göra brandsläckningar med arvet, eller sälja ungarnas spelkonsoler stup i kvarten. Denna familj är ofta i ekonomisk nöd, de gör inga storkok, så fort pengar finns är det pizza och McDonalds, istället för att göra 2kg köttfärssås, alltid leva gott för stunden är Carl-Fredriks motto, framtiden bryr han sig inte om. Carl-Fredrik lägger mer pengar på sånt han tycker är roligt som snus, bandtröjor, smink, statusprylar, m.m

Allt detta är helt och hållet Carl-Fredriks dagdriveri som är boven i det hela, en sån oansvarig människa som avlar fram tre barn men ligger fortfarande hemma i kojan och vill bli kändis istället för att vara en simpel lokalvårdare eller truckförare.

Exakt, 250. Då var visningarna generellt bättre, och Baronen hade regelbundna samarbeten och marknadsförde saker i videor.

Så är det. Det faller på sin egen orimlighet att man har en fru som säljer gammalt skräp för ett par ynka hundralappar om det fanns stabilt med pengar i hushållet. Det där är inte ett normalt beteende för en förälder, det tyder på en enorm kris.

Mycket riktigt. Om Carl-Fredrik tog sitt ansvar som förälder, då hade familjens tillvaro varit så väldigt mycket bättre. Det är inte fett på en städarlön. Men tillsammans med Thereses inkomst hade det gått att spara undan till ett större boende. Men Rask vägrar, för hans självbild klarar inte av att vara betraktad som något sånt. För Baronen är vanliga arbetare lägre stående varelser.

Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Jag går alltid in och trycker tummen ner och stänger sen av = max tre sekunders viewtime. Tror nog jag är långt ifrån ensam om det förfarandet.
Vill jag mot förmodan se nåt av hans skit så går jag till CP-traktorn på Bitchute.

För egen del brukar jag förespråka inget engagemang på Skithögens videor. Ingen tumme ned eller syrlig kommentar ens en gång. Men i detta läget har jag gjort en omvändning. Nu när den stora majoriteten trycker tumme ned så kan Carl-Fredrik inte bortse från det, och känslan av att vara mer hatad än älskad kommer sätta sina spår i skithögen.

3 sekunder räknas nog inte ens som en view. Givetvis tillhandahålls Bajshögens videor fortsättningsvis via your’s truly CP-traktorn. I varje fall till Baronens visningar är tillbaka där de hör hemma. När han är nere på runt 10 k återigen, då kan han få våra views. Då finns det ändå ingen anledning att sabotera för algoritmen längre.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-12-13 kl. 18:37.
Citera
2024-12-13, 18:46
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Exakt, 250. Då var visningarna generellt bättre, och Baronen hade regelbundna samarbeten och marknadsförde saker i videor.

Så är det. Det faller på sin egen orimlighet att man har en fru som säljer gammalt skräp för ett par ynka hundralappar om det fanns stabilt med pengar i hushållet. Det där är inte ett normalt beteende för en förälder, det tyder på en enorm kris.

Mycket riktigt. Om Carl-Fredrik tog sitt ansvar som förälder, då hade familjens tillvaro varit så väldigt mycket bättre. Det är inte fett på en städarlön. Men tillsammans med Thereses inkomst hade det gått att spara undan till ett större boende. Men Rask vägrar, för hans självbild klarar inte av att vara betraktad som något sånt. För Baronen är vanliga arbetare lägre stående varelser.

För egen del brukar jag förespråka inget engagemang på Skithögens videor. Ingen tumme ned eller syrlig kommentar ens en gång. Men i detta läget har jag gjort en omvändning. Nu när den stora majoriteten trycker tumme ned så kan Carl-Fredrik inte bortse från det, och känslan av att vara mer hatad än älskad kommer sätta sina spår i skithögen.

3 sekunder räknas nog inte ens som en view. Givetvis tillhandahålls Bajshögens videor fortsättningsvis via your’s truly CP-traktorn. I varje fall till Baronens visningar är tillbaka där de hör hemma. När han är nere på runt 10 k återigen, då kan han få våra views. Då finns det ändå ingen anledning att sabotera för algoritmen längre.

Jaha? Nu vid jul så blir du blödig och tycker han förtjänar vår hjälp att få mer tittare.
Det trodde jag inte om dig.
Citera
2024-12-13, 18:47
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Tror det är Baronrn själv.

Ja, det tror jag med. Framför allt när han använder emojs.
Men efter jag har skrivit detta, så kommer han inte göra det mer.
Citera
2024-12-13, 19:05
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Bra skrivet! En sak jag tänkte på förut var att Carl-Fredrik kommer bli tvingad ut på arbetsmarknaden vare sig han vill eller inte, tror knappast att Therese och han kommer leva tillsammans till pension och att hon betalar allt för honom fram till hans pension, det ter sig osannolikt.

Carl-Fredrik kommer bli tvingad ut i arbete vare sig han vill eller inte, det kommer inte i framtiden vara lagligt att gå på socialbidrag och inte göra någonting, de läste jag på nyheterna för inte så länge sedan.

Den dagen kommer va tuff, för då kan han inte gömma sig i en koja och punda underhållning 14 timmar, utan måste arbeta 8h och pendla till jobbet, gå upp tidiga morgnar, m.m umgås med arbetskollegor som han "hatar" minns att Carl-Fredrik sa att han hatar arbetskollegor i fikarummet som ska berätta historier, m.m

Carl-Fredrik hatar omvärlden, han vill vara i sin koja för där har han kontroll på allting, där slipper han höra kritik från kollegor, jobbiga kunder, m.m där är hans fästning mot inkräktare, där styr Carl-Fredrik med järnhand, men så ser det inte ut i det verkliga arbetslivet där han kan få en tillsägelse av Ing-Britt.
Citera
2024-12-13, 19:37
Medlem
HeroicDozes avatar
Black Jim tar kampen i kommentarerna, hade velat se en video med de två 2024, så någon kan sitta ner och förklara för Rask vad han håller på med.

https://ibb.co/JdPpm8n
https://ibb.co/87GkPng
https://ibb.co/CtKzjXp
https://ibb.co/sPBdBPt

Ni som undrar vad Rask gör på morgonkvisten kan få svaret här,
https://streamable.com/dmelfx

Videon ”den riktiga Rask” förklarar vad han gör resten av dagen,
https://youtu.be/wW4YZOxujFc
Citera
2024-12-13, 20:03
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Rask vill inte ha yngre kvinnor säger han. De tillfredsställer inte Han o har för lite livserfarenhet. De har ingen aning om livet till skillnad från han.
Vad för lives erfarenheter har han ??

En missbrukande far, som gav han allt han pekade på.

En välbärgard farfar son köpt mycket och räddart han. Som du är bortgången

En mormor som är bortgången.

Knappt jobbat en dag i sitt liv förutom youtube

3 barn, som frugan oftast tar hand om.

Inte någon punkt har han livs efrarenhet.

Han är en samfläck för dom som har vuxit upp med misbruk och trasige hem.

Rask må haft ett trasigt hem men de har inte skadat han utan gynnat han. Lovar han utpressa farsan så fort han fick möjlighet för få pengar och annat, sen när farsan inte kunde så hängdes han ut på youtube.
Citera
2024-12-13, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Black Jim tar kampen i kommentarerna, hade velat se en video med de två 2024, så någon kan sitta ner och förklara för Rask vad han håller på med.

https://ibb.co/JdPpm8n
https://ibb.co/87GkPng
https://ibb.co/CtKzjXp
https://ibb.co/sPBdBPt

Ni som undrar vad Rask gör på morgonkvisten kan få svaret här,
https://streamable.com/dmelfx

Videon ”den riktiga Rask” förklarar vad han gör resten av dagen,
https://youtu.be/wW4YZOxujFc
Det är alltid någon efterbliven följare som ska svara när man kommenterar något som kan uppfattas som negativt.

Haha fan vad runkbaronen är galen när man funderar på det. I ett helt år har han suttit och gjort Chrippa videos, kan någon ta in det? Har återigen tvingats ta ett mindre avbrott från att se hans videos, man får verkligen lust att slå ut hans fula jävla tänder. Varför gör han inte något åt tänderna?
Senast redigerad av antonio-puerta 2024-12-13 kl. 20:10.
Citera
2024-12-13, 20:13
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Det är alltid någon efterbliven följare som ska svara också när man kommenterar något som kan uppfattas som negativt.

Haha fan vad runkbaronen är galen när man funderar på det. I ett helt år har han suttit och gjort Chrippa videos, kan någon ta in det? Har återigen tvingats ta ett mindre avbrott från att se hans videos, man får verkligen lust att slå ut hans fula jävla tänder. Varför gör han inte något åt tänderna?
Som många redan vet så är narcissisten driven av hat och avundsjuka, enda anledningen till den helt oprovocerade attacken på Prefab var för att Rask var avundsjuk på hans tänder.

Han vill också ha hollywood smile men dum som han är så avböjde han den kostnadsfria tandreglering vi har i Sverige för att tandställning inte passade hans coola emo/metal image.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in