2024-12-13, 15:14
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Undrar vem som kan dölja sig bakom thindra och susannehenriksson på tuben 😉 Retorisk fråga.

Haha ja dom två är lite efterblivna." Det va inte rask som börja snacka om hennes dotter."

Idioter.
Citera
2024-12-13, 15:16
Medlem
Rask vill inte ha yngre kvinnor säger han. De tillfredsställer inte Han o har för lite livserfarenhet. De har ingen aning om livet till skillnad från han.
Citera
2024-12-13, 15:22
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Rask vill inte ha yngre kvinnor säger han. De tillfredsställer inte Han o har för lite livserfarenhet. De har ingen aning om livet till skillnad från han.

Det är just en sån han kan mäkta med. Där han framställer sig som den livserfarna vuxa och mogna man. Den kända kreatören, Rask.
En 18-19 åring med väldigt svagt psyke och trasig barndom som bara vill bli sedd.
Perfekt offer för den jävla parasiten.
Citera
2024-12-13, 16:28
Bor det en liten bög i Carl Fredrik? Det kan väl inte bara vara jag som får starka bög-vibbar från Otrohetsbaronen? Det kanske är lika bra att Carl Fredriks äktenskap med Therese kraschar så att Carl Fredrik kan börja bejaka sin homosexuella sida. För mig är det uppenbart att Carl Fredrik är en korvryttare. Han har väl själv erkänt att han gillar att få sperma i fejset?
Citera
2024-12-13, 16:31
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Bor det en liten bög i Carl Fredrik? Det kan väl inte bara vara jag som får starka bög-vibbar från Otrohetsbaronen? Det kanske är lika bra att Carl Fredriks äktenskap med Therese kraschar så att Carl Fredrik kan börja bejaka sin homosexuella sida. För mig är det uppenbart att Carl Fredrik är en korvryttare. Han har väl själv erkänt att han gillar att få sperma i fejset?

Givetvis är det lite latent bög i han. Hans kroppshållning och hans rörelser talar för att det finns en del östrogen i omlopp.

Han är en väldigt morgbjudande person med ett väldigt motbjudande utseende. Han skulle nog kunna vara värd för en bukkake afton.
Citera
2024-12-13, 16:37
Medlem
abvs avatar
Är det bara jag eller känns det som ett objektivt faktum att den stora majoriteten har bombat carls DM och bett honom lägga ner Youtube nu?

Nu ut och ta sig en öl för att avsluta veckan, syns nedspydda på S:t Görans imorgon bitti allihopa
Citera
2024-12-13, 17:01
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Stoltserar med bukkakepartyn, trycker in grejer i polares röv, ser ut som ett homo. Han är 100% garderobsbög. Den värsta typen som inte ens vågar vara sig själv.
Citera
2024-12-13, 17:03
Medlem
2020-01-01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Stoltserar med bukkakepartyn, trycker in grejer i polares röv, ser ut som ett homo. Han är 100% garderobsbög. Den värsta typen som inte ens vågar vara sig själv.
HAAR DU SWISHAT MIG FYRA OCH SJU??????
Citera
2024-12-13, 17:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Kan mycket väl vara så att hans självkänsla tar sig en smäll, dock så har hans självkänsla tagit många smällar genom åren och det verkar inte stoppa honom. Helt ärligt så är kukbilderna en droppe i havet mot allt annat som har cirkulerat runt karln.

Han verkar få runt 30-40k views så det är väl relativt ok får man ändå säga, så jag förstår inte vilka tittare du åsyftar då? Senaste videon har varit uppe ca 13 timmar så vi får se vad den landar på, men ligger på ca 16000 views när jag skriver detta och lär väl ses av fler under dagen.

Satt och fundera på vad han kan tjäna på sin kanal och såg en annan kreaktör med 37000 prenumeranter och ca 5000-10000 views få ca 2200 USD/månad.
https://www.youtube.com/watch?v=soar0czVk3Y

Så med tanke på det så måste det vara relativt lukrativt för Rask att fortsätta skapa "content" för det är hans enda inkomst och pengar är ju bra att ha. Så jag ser inte att han kommer lägga ner och med det i åtanke så kanske det stör honom med tummar ner, men samtidigt så lär det också hjälpa honom och det lär han säkert få höra av sina vänner på youtube och nätverk som han tillhör.

Underskatta inte hur störd Rask är. Han tycker inte bara det är lite tråkigt att den stora majoriteten ogillar honom. Han mår otroligt dåligt över det. Att vara omtyckt på YouTube är Rasks mål med livet.

Tittar man senaste videon är det uppenbart att många har lämnat. För några veckor sedan hade den troligen haft det dubbla vid det här laget. Antalet views säger heller ingenting om hur många som kollat länge och exponerats för massa reklam.

Det är mycket som spelar in utöver views i sig. Det är även ditt content, din målgrupp, osv. Vi vet inte ens om Baronen tjänar pengar på alla sina videor, vissa kan vara gula. Sedan tar tuben hälften av det, sedan utgår skatt och sociala avgifter på hälften. Baronen har ju visat upp sina beräknade intäkter. Någon månad var det över 160 000. Det han medvetet utelämnade är att YouTube tar hälften, så 80 000, där sedan 40 000 försvinner när Baronen plockar ut det i lön. Detta är på en extraordinär månad för Baronen. En vanlig månad är det ofta typ hälften eller mer som kommer in. Där alltså det i slutändan blir en 20 000 eller mindre för Baronen. Den tiden är nu förbi, så nu kommer Baronen inte ens göra 20 papp i månaden.

Therese syns på Instagram. Sälja av sina gamla trasor för att få in en slant. Det är nästan 2 veckor fram till löning. Pengarna sinar, trots hennes makes framgångsrika YouTube-karriär. Lägg ihop pusselbitarna. YouTube har aldrig varit lukrativt för Baronen. Det har aldrig varit en försvarbar syssla för Rask, då han har försörjningsplikt för flera barn. Men han gör det ändå, för hans dröm om kändisskap är viktigare än någonting annat.
Citera
2024-12-13, 18:04
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Underskatta inte hur störd Rask är. Han tycker inte bara det är lite tråkigt att den stora majoriteten ogillar honom. Han mår otroligt dåligt över det. Att vara omtyckt på YouTube är Rasks mål med livet.

Tittar man senaste videon är det uppenbart att många har lämnat. För några veckor sedan hade den troligen haft det dubbla vid det här laget. Antalet views säger heller ingenting om hur många som kollat länge och exponerats för massa reklam.

Det är mycket som spelar in utöver views i sig. Det är även ditt content, din målgrupp, osv. Vi vet inte ens om Baronen tjänar pengar på alla sina videor, vissa kan vara gula. Sedan tar tuben hälften av det, sedan utgår skatt och sociala avgifter på hälften. Baronen har ju visat upp sina beräknade intäkter. Någon månad var det över 160 000. Det han medvetet utelämnade är att YouTube tar hälften, så 80 000, där sedan 40 000 försvinner när Baronen plockar ut det i lön. Detta är på en extraordinär månad för Baronen. En vanlig månad är det ofta typ hälften eller mer som kommer in. Där alltså det i slutändan blir en 20 000 eller mindre för Baronen. Den tiden är nu förbi, så nu kommer Baronen inte ens göra 20 papp i månaden.

Therese syns på Instagram. Sälja av sina gamla trasor för att få in en slant. Det är nästan 2 veckor fram till löning. Pengarna sinar, trots hennes makes framgångsrika YouTube-karriär. Lägg ihop pusselbitarna. YouTube har aldrig varit lukrativt för Baronen. Det har aldrig varit en försvarbar syssla för Rask, då han har försörjningsplikt för flera barn. Men han gör det ändå, för hans dröm om kändisskap är viktigare än någonting annat.

Tror aldrig baronen tjänat så himla bra, de gångerna han gjort det har han inte bemödat sig att spara kapital eller investera dem för framtida bruk, vi ser ju klart och tydligt hans deklarationer som legat på stadiga 80k i några år, de bästa året låg de väl på 250k? som är under en genomsnittlig svenssonlön.

Om det skulle gå så bra för Baronen på tuben som vissa av hans "fans" tror så skulle inte de behövt sälja bilen en vinter för att köpa julklappar, eller göra brandsläckningar med arvet, eller sälja ungarnas spelkonsoler stup i kvarten. Denna familj är ofta i ekonomisk nöd, de gör inga storkok, så fort pengar finns är det pizza och McDonalds, istället för att göra 2kg köttfärssås, alltid leva gott för stunden är Carl-Fredriks motto, framtiden bryr han sig inte om. Carl-Fredrik lägger mer pengar på sånt han tycker är roligt som snus, bandtröjor, smink, statusprylar, m.m

Allt detta är helt och hållet Carl-Fredriks dagdriveri som är boven i det hela, en sån oansvarig människa som avlar fram tre barn men ligger fortfarande hemma i kojan och vill bli kändis istället för att vara en simpel lokalvårdare eller truckförare.
Citera
2024-12-13, 18:06
Medlem
knark-kungens avatar
Tror ni han sitter bakom skynket och filmar sig själv nu när det är helg och hela familjen är hemma?

#Skynkbaronen2025 kommer bli episkt
Citera
2024-12-13, 18:11
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88

Jag hoppas innerligt han sätter en snus i halsen och avlider.

Det hinner han inte innan den ska spottas ut.

Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Antalet views säger heller ingenting om hur många som kollat länge och exponerats för massa reklam.

Jag går alltid in och trycker tummen ner och stänger sen av = max tre sekunders viewtime. Tror nog jag är långt ifrån ensam om det förfarandet.
Vill jag mot förmodan se nåt av hans skit så går jag till CP-traktorn på Bitchute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in