2024-12-06, 16:56
Medlem
Tortellis avatar
Kan vi hoppas på en comeback för Trosas gigolo nr1 ikväll? Jag måste erkänna att jag är nyfiken på upplägget på typen av innehåll i videon. Rask kanske gör en live efter tacos och lite vin. Jäklar vad han har raderat kommentarer, men ändå så finns det många kommentarer han har missat.
Citera
2024-12-06, 16:57
Medlem
Attityds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Jag vet inte riktigt vad som har hänt... Förmodligen har jag blivit gammal eller något...
För jag pallar inte att kolla på rask längre. (Och ni alla här inne vet varför)
Rask har analyserat Chrippas videon.
Chrippa lade upp på sin kanal att Rask sexchattat och skickat nudes till någon brud.
Rasks fru har 300k i skulder, som Rask sagt att han ska betala.
Chrippa tjatar om hennes skulder fast han själv har över 2 milj. i skulder

Det är något hat- YouTube- krig de håller på med.
Sandlådenivå
Citera
2024-12-06, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Jag har svar på det!
Många påtalade att rask såg ofräsch ut, finnig och ruffig och gulbruna snea snuständer osv.
Vad gör rask då!?

Jo han ska minsann MOTBEVISA alla med råge, och redogör hur sjukt ren han är, ink tvål i analen.
"Så ren är jag minsann! Så där fick ni"
Jag skulle ta det steget längre, det är något sjukt han gick igång på när Karin73 eller Solveig tyckte det lät spännande eller tycker han låter så galen.
Senast redigerad av antonio-puerta 2024-12-06 kl. 17:12.
Citera
2024-12-06, 17:35
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attityd
Rask har analyserat Chrippas videon.
Chrippa lade upp på sin kanal att Rask sexchattat och skickat nudes till någon brud.
Rasks fru har 300k i skulder, som Rask sagt att han ska betala.
Chrippa tjatar om hennes skulder fast han själv har över 2 milj. i skulder

Det är något hat- YouTube- krig de håller på med.
Sandlådenivå

Tror du att det här beteendet startade med Chrippa-fejden. Baronen med vänner har systematiskt terroriserat offentliga såväl som privatpersoner i åratal. Det positiva är väl att de utdefinierat sig själva så hederligt folk vet vilka man ska hålla sig undan från nu.

Detta tar slut när Baronen på riktigt får uppleva konsekvenser. Gissar att vi talar 2-4 år innan han bränt alla broar med familj sen sitter han där som far sin och undrar varför det blev som det blev.
Citera
2024-12-06, 18:11
Medlem
Jag gissar att nästa video från Rask kommer på söndag alternativt måndag och kommer att handla om hans pappa och hur det går för honom nu. Han är inte svår att läsa denna "kreatör".

Hur kan denna människa se sig själv i ögonen? Skäms ta mig fan Rask!
Citera
2024-12-06, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
En uppmaning till alla som bor i närheten av Trosa. Ut på byn ikväll och ropa efter Tessan, smörj upp henne och visa henne hur en gentleman beter sig. Kom igen, ta en för laget. Det kommer förmodligen aldrig ett bättre läge än nu att få omkull henne!

Verkligen hoppas det går ut många kåta gentlemän i kväll❤️🙏
Även att hennes vännior uppmanar Tessan till att lämna uslingen till make & pappa😍

Hoppas hon få uppleva vilda orgasmer i natt, eller varför inte hamna på en efterfest med massor med karlar så det blir gangbang❤️

Rask kommer väl ligga i kojan & skicka kukbilder , sen ha ett beteende som en arabgubbe i morgonbitti. När Tessan kommer hem straxt före 9.00 & går in i duschen & sköljer av sig all sperma 😍🥰

Någon som har swich nummer till Tessan? Varför inte swicha en slant, så hon kan köpa lite drinkar & pizza & ta en taxi hem i morgonbitti efter hon förhoppningsvis blivit redigt knullad av kåta karlar❤️😍🥰
Citera
2024-12-06, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Kan vi hoppas på en comeback för Trosas gigolo nr1 ikväll? Jag måste erkänna att jag är nyfiken på upplägget på typen av innehåll i videon. Rask kanske gör en live efter tacos och lite vin. Jäklar vad han har raderat kommentarer, men ändå så finns det många kommentarer han har missat.

Kan det vara så att Jesus har varit på besök i kojan?
Enligt han själv så brukar Jesus besöka rasken, han brukar då vara så tagen att tårarna rinner ner för kinderna & han ventilerar som ett spädbarn..
Citera
2024-12-06, 18:32
Avstängd
Tror ni att han kommer köra vidare med Chrippa videos eller ligga lågt med det ?
Citera
2024-12-06, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Tror ni att han kommer köra vidare med Chrippa videos eller ligga lågt med det ?
Tror det blir svårt med tanke på hans runkande.
Citera
2024-12-06, 18:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Kan det vara så att Jesus har varit på besök i kojan?
Enligt han själv så brukar Jesus besöka rasken, han brukar då vara så tagen att tårarna rinner ner för kinderna & han ventilerar som ett spädbarn..

Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Tror det blir svårt med tanke på hans runkande.

Om han vet med sig att han inte har fler lik i garderoben , fler tjejer han chattat med så kanske han kör vidare med Chrippa ?
Citera
2024-12-06, 18:44
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borka88
Det var allt en av mina guldkorn jag skapade om den otrogna skithögen af svinpäls.

Till sist: karma is a bitch married to Murphy.

HAHA Tack igen för den
Kommer du copywritestrika Tessan om hon använder den i sin "Äntligen Fri och ute med Tjejerna" vlogg?
Citera
2024-12-06, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmed2huvud
Om han vet med sig att han inte har fler lik i garderoben , fler tjejer han chattat med så kanske han kör vidare med Chrippa ?
Så kan det vara, kommer någon ta han seriöst längre? Är förvånad över att någon har tagit han seriöst tidigare i och för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in