2024-12-08, 02:34
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris.Hagen
14 dagar innan han blev tagen med tasken ute på nätet frågandes om snusk, så avslöjade han och hängde ut sin egen far för att söka rump och kiss porr på internet. då var han enligt honom själv äcklad så det förstod sig.

äpplet faller som bekant aldrig långt ifrån trädet vare sig man vill eller inte. och anledningen till att han hatar sin far så mycket har nog mycket med att göra att han ser sig själv som en spegelbild av sin egen farsa. och han gillar inte vad han ser.

Samma sak som med Micke Magmys. Rask är en kopia av Micke bortsett från att Micke är betydligt smartare och inte ansiktstatuerad.
Citera
2024-12-08, 08:36
Medlem
Tortellis avatar
Jag undrar vad SOC har för trösklar för att ta barnen i Trosa. Hur ska Rasks barn bli med en sådan här pappa! Det här gäller såklart alla föräldrar i hela Sverige, när det gäller Terese så tror jag att hon är för förstörd för att klara av att lämna Rask. Vi pratar medberoende av magnitud. Nåväl jag längtar redan efter kvällens video och klockan är bara 08,36.
Citera
2024-12-08, 08:44
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Alltså. GULD! En tjock rask sitter och skriker i bilen på nån som heter Kempa och anklagar honom för att "inte ha nåt content, du sitter bara och pratar om andra youtubers och tråkigheter". HAHAHA.

Och 200+ videos om Chrippa.....?

https://dai.ly/x6yxr5r

11:50 in i videon

Det är helt otroligt. Alltså riktigt sjukt att höra en tjackad rask för 6-7 år sen.
Han är fan sjuk i exakt hela huvudet.
Han klagar på K3mpa att han sitter och pratar om beef. Sitt K3mpa inte ska lägga sig I andras bråk.
Han är grovt sjuk i huvudet.

"I mitt liv prioritera jag alla andra först. Så har jag alltid gjort"
Senast redigerad av Crabby88 2024-12-08 kl. 08:55.
Citera
2024-12-08, 08:45
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Diktatorbaronen styr henne med en järnhand, han har stenkoll och kräver att få godkänna alla T inlägg före publicering.

Som en trasig skiva upprepar T sin sjuka mans lögner som om det vore sanning. När dagen är kommer så kommer Bajsbaronen installera en neuralink i Thessans redan så hjärntvättade hjärna, då kommer hon aldrig ta sig därifrån.

Hon valde åter igen att stanna med en man som både bedrar henne och utsätter henne för långvarig, psykisk misshandel, även barnen. Hon är så pass nedbruten numera att hon inte ens kan skydda barnen längre, vilket är det absolut viktigaste jobb en mamma har.

Ungarna kommer utveckla sjuka mommy & daddy issues och det vet väl alla vad det innebär, hemsk tanke.

Nu spekulerar jag bara.

Tror ni han prylar henne?
Citera
2024-12-08, 09:09
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Hur kan hon se sina barn i ögonen om 10år??

Hon lär verkligen barnen vad man ska ”stå ut med” i en relation. Astrid kommer bli tillsammans med en kopia av baronen, en arbetsskygg idiot som gör henne gravid runt 14-15 års åldern. Menas hon sliter för att få vardagen att gå runt så sitter han och raggar nakenbilder från sin ”mancave”.
Senast redigerad av Deadlift81 2024-12-08 kl. 09:17.
Citera
2024-12-08, 09:13
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Samma sak som med Micke Magmys. Rask är en kopia av Micke bortsett från att Micke är betydligt smartare och inte ansiktstatuerad.

🤣
Bästa inlägget som postats i denna tråd!!
Denna kommentar borde spamma hans nästa video!

Kopierad 🥰
Citera
2024-12-08, 09:22
Medlem
Hillsongsekts avatar
Jag tror att att T har en god föräldraförmåga
Veckan efter baronens mycket publika fall har T
Senast igår ordnat med mysiga barnaktiviteter
Umgåtts med vänner på vuxet vis, dvs inte sittandes i anjos studio in på småtimmarna och haft förtals-medly.

Om gud vill och vindarna bär får vi veta att Baronen och T äntligen gått skiljda vägar så T kan gå vidare.
Citera
2024-12-08, 09:32
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Umgåtts med vänner på vuxet vis, dvs inte sittandes i anjos studio in på småtimmarna och haft förtals-medly.

Om gud vill och vindarna bär får vi veta att Baronen och T äntligen gått skiljda vägar så T kan gå vidare.

Han kommer vända på det om du skiljer sig.

"Jag valde att lämna Therese för hon har skulder, jag kan inte leva ned någon som har skulder"
Citera
2024-12-08, 09:53
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nu spekulerar jag bara.

Tror ni han prylar henne?

Spontant vill jag svara nej.
Men när jag såg videon där han säger till Tessan att hålla käften när hon ber honom låta barnet äta ifred.. den sekunden visade upp en helt annan bild av familjen än den Rask vill att allmänheten ska ha.
Att han dessutom postar detta och inte skäms över den sidan hos sig själv säger ännu mer om vart rask har sin moraliska kompass.

Tessan borde göra det bästa av detta nu, med andra ord, sätt på kameran,
Rikta den mot Rask och filma hela processen när hon (som den Queen hon är) tar tillbaka makten över sin egna situation och sparkar ut horungen på gatan. Filma honom när han står utanför vardagsrumsfönstret, gråter och ber om att få bli insläppt igen.

Detta hade gjort Tessan till en fucking legend! Och hon hade garanterat kunnat göra sig skild fri med visningspengarna.
Citera
2024-12-08, 10:02
Medlem
Treschows avatar
Sanningen är att Therese aldrig kommer lämna Rask för otrohet. Kan hon ens fylla i en skilsmässoansökan på egen hand? Hon är både för nedbruten och manipulerad efter alla år.

Denna helg har Carl Fredrik ägnat sig åt självömkan och ”förlåtelse”. Ny YouTube-video idag och allting är snart sig likt igen.

#FamilyIsEverything
#SäradFitta
#AlexxThickCock
#ÅlrajtHörrni
#SåhärÄrDet
Senast redigerad av Treschow 2024-12-08 kl. 10:06.
Citera
2024-12-08, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Sanningen är att Therese aldrig kommer lämna Rask för otrohet. Kan hon ens fylla i en skilsmässoansökan på egen hand? Hon är både för nedbruten och manipulerad efter alla år.

Denna helg har Carl Fredrik ägnat sig åt självömkan och ”förlåtelse”. Ny YouTube-video idag och allting är snart sig likt igen.

#FamilyIsEverything
#SäradFitta
#AlexxThickCock
#ÅlrajtHörrni
#SåhärÄrDet

Therese har ändå potential att lämna (eftersom hon gjort de tidigare).
Känns ändå som att när Therese lämnade förra gången så framställer Rask det som att Therese nästan fick nån psykos och bara fick för sig att lämna perfekta Rask.
Hon kanske inte vågar berätta varför hon vill lämna honom. Eller så blir hon manipulerad till att det är en psykos.

Tror faktiskt att Rask har Therese så mycket runt sitt lillfinger att hon aldrig kommer lämna.

Rask hotar säkert med att ta sity liv, att hon förstör för barnen, osv osv.

Rask är väldigt lik sin far för övrigt. Båda skiter i sin familj, båda skickar snusk bilder.
Citera
2024-12-08, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt

Tessan kan nog mellan förnedringarna & tårarna i halsen pga grisen rask. Tar hon sig kraft & energi & aktivera barnen.. Hon är självklart värt någon bättre... Hennes familj som rasken klippt banden mellan bidrog i går med pengar till aktiviteter ❤️
De vill ha bort Tessan & barnen från fångenskapen hos skithögen ❤️

Senaste jag hörde även igår var att många människor har överöst sin kärlek & styrka till Tessan.. Att hon
måste lämna denna mörka världen, finna en ny man som jobbar för sin familj❤️
Som inte ligger i en koja & gapar & gormar & förtalar massa människor.. Samtidigt som han gör massutskick på runkvideos till unga som gamla kvinnor...
Usch vilken hemsk & vidrig människa han är den här Carl-Fredrik Alexander Rask 😡🤬🤬
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in