Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-07, 23:12
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Jag tycker inte att Anjo ställt sig bakom Rask på ett speciellt kamratligt sätt. Jag tror att äktenskapsbrottsbaronen däremot trodde att Anjo och grabbarna skulle komma och rädda honom och göra videos för att stärka hans case, på det sätt Anjo gjorde för Chrippa för ett år sedan. Det jag sett så har det mest varit att de tycker att Baronen är en idiot och att han får skylla sig själv samt att Motvikt lagt in en stöt på Tessan.

Det som kallas "sekten" är ju egentligen bara en förlängning av det Jocke vill ha gjort via Anjo och så några hang-arounds som tror att de tillhör någon form av elit på svensk YT.

Det som kallas SEKTEN är sekten. Anjo backar Rask 100%, du fick allt annat rätt i hur det fungerar.
Citera
2024-12-07, 23:15
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Vilket scoop! Det här är från och med nu vad som faktiskt hände, för mig. Micke raskade Baronen ännu en gång

https://www.youtube.com/watch?v=ZzuLlWEt27k&t=317s

I samma klipp överanvänder Micke ordet "lixom" och klagar ALLT på Rask.... allt är en hint mot Rask, men till slut va Micke tvungen att göra mål i öppen kasse. Micke spelar 3d Schack med Rask. I Rasks "försvarsvideo" använder han lixom väldigt mkt och klagar ALLT på andra. Micke is on fire!
Senast redigerad av kanblikul 2024-12-07 kl. 23:17.
Citera
2024-12-07, 23:18
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
https://www.youtube.com/watch?v=ZzuLlWEt27k&t=317s

I samma klipp överanvänder Micke ordet "lixom" och klagar ALLT på Rask.... Micke spelar 3d Schack med Rask. I Rasks "försvarsvideo" använder han lixom väldigt mkt och klagar ALLT på andra. Micke is on fire!

Väldigt observant.
Citera
2024-12-07, 23:22
Medlem
abvs avatar
Ska bli rätt kul att se vad han har kokat ihop för skit och det är garanterat första gången i världshistorien jag känner så inför en rask-video. Blir det skitsnack om farsan och uppdatering om bostadssökandet helt utan att nämna otrohet och bilder på särade fittor? Hoppas han åtminstone har knepat ihop några kassa nödlögner så man får sig ett gott skratt. Man kan nog lugnt säga att youtube inte kommer vara något som betalar några räkningar framöver i alla fall. Tur att han har diverse andra ben att stå på, eller?

https://www.bitchute.com/video/FH80QI8Q9VrF

Kan vara en kandidat till mina favoritklipp
Citera
2024-12-07, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Ska bli rätt kul att se vad han har kokat ihop för skit och det är garanterat första gången i världshistorien jag känner så inför en rask-video. Blir det skitsnack om farsan och uppdatering om bostadssökandet helt utan att nämna otrohet och bilder på särade fittor? Hoppas han åtminstone har knepat ihop några kassa nödlögner så man får sig ett gott skratt. Man kan nog lugnt säga att youtube inte kommer vara något som betalar några räkningar framöver i alla fall. Tur att han har diverse andra ben att stå på, eller?

Jag undrar mest om han kommer våga öppna kommentarsfältet till kommande video eller fortsätta hålla det stängt så hans självförtroende inte ska få sig en större törn än det redan fått. Är man vid att fläskiga medelålders morsor med bag in boxen i högsta hugg sitter i kommentarsfältet och hyllar en så kan det bli svårt när man helt plötsligt får mer kritiska kommentarer än positiva.
Citera
2024-12-07, 23:36
Medlem
Spritnotas avatar
Micke vinner DENNA RUNDA! VI SADE JU DET! Fråga inte om "oss" - vi känner inte varandra.

Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
ojoj

Citat:
Ursprungligen postat av PigChampion
OTROLIGT hett avslöjande. Magmys-Micke vinner!

Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Vilket scoop! Det här är från och med nu vad som faktiskt hände, för mig. Micke raskade Baronen ännu en gång

Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Väldigt observant.

Citat:
Ursprungligen postat av abv

Citera
2024-12-07, 23:37
Medlem
https://www.bitchute.com/video/xsgVJNfOQtV8

Det här är en klassiker man bara inte kan gå förbi!
Citera
2024-12-07, 23:39
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Jag undrar mest om han kommer våga öppna kommentarsfältet till kommande video eller fortsätta hålla det stängt så hans självförtroende inte ska få sig en större törn än det redan fått. Är man vid att fläskiga medelålders morsor med bag in boxen i högsta hugg sitter i kommentarsfältet och hyllar en så kan det bli svårt när man helt plötsligt får mer kritiska kommentarer än positiva.
Han kanske hinner smygbanna alla som kommenterat det senaste klippet med aktivt kommentarsfält så deras kommentarer inte ens syns på den nya videon. Sen kommer han säkert smygsläppa videon för medlemmar så den redan har 20-30 positiva kommentarer och några fattiga tummar upp innan resten får se den. (så gjorde han på den otroliga försvarsvideon "liksom")
Citera
2024-12-07, 23:40
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://www.bitchute.com/video/xsgVJNfOQtV8

Det här är en klassiker man bara inte kan gå förbi!

HardenSiff verkar läsa här, lägg upp saker från 2018 om du har. Annars så vill man ju se när Rask BJUDER sin son på en räkmacka. Man vill se om den är så sjuk som man minns den.
Citera
2024-12-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
HardenSiff verkar läsa här, lägg upp saker från 2018 om du har. Annars så vill man ju se när Rask BJUDER sin son på en räkmacka. Man vill se om den är så sjuk som man minns den.

Ja, det gör han.

Så sjuk är den inte. En tråkig video där Bajsmannen tar med sina två söner på café. Medan barnen får gofika tar "pappa" en skagensmörgås. Det klipps, och Rask meddelar att Edward var hungrig, så han fick också en skagenmacka.

Det klipps en gång till, och de är på väg från caféet. Rask hojtar till Edward som går lite bakom "Var det gott med skagenmacka, Edward?!".

Det underliggande budskapet var att Rask är en så generös pappa att han till och med kan avvara en hundring för att köpa en dyyyr skagenmacka till sin son när han är hungrig.
Citera
2024-12-07, 23:53
Medlem
Krakatoas avatar
Alltså. GULD! En tjock rask sitter och skriker i bilen på nån som heter Kempa och anklagar honom för att "inte ha nåt content, du sitter bara och pratar om andra youtubers och tråkigheter". HAHAHA.

Och 200+ videos om Chrippa.....?

https://dai.ly/x6yxr5r

11:50 in i videon
Citera
2024-12-07, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Orosanmälningar är ett sätt att uppmärksamma socialtjänsten på att det rör sig om en familj som eventuellt är i behov av stöd. Utifrån uppfattar jag så vara fallet för familjen i fråga. Baronen själv beskriver i en video hur familjen inte kan erbjuda ett av barnen en god studiemiljö så barnet får stanna kvar i skolan för att göra läxor där. Dessvärre verkar inte socialtjänsten i Trosa särskilt pigga på att följa socialtjänstlagen och faktiskt gå in med erbjudande om stödinsatser i alla fall om man ska lite på Baronen.

Hade socialtjänsten i Trosa trott på föräldrarna, att dom kan ge barnen kärleken & tryggheten.. Så hade familjen haft en större lägenhet från socialtjänsten i Trosa för längesedan..

Känslan är att socialtjänsten har en färdig plan när det gäller barnen i familjen & socialnämnden väntar bara in mer dokument.. När det finns lite mer bevis så kommer socialtjänsten med polisen & hämtar barnen ❤️

För att sedan placera barnen i kärleksfulla hem där det inte finns någon gapande & gormande pappa som tror han är någon kändis.. Utan det finns kärlek & mat & värme ❤️ Något som uppenbarligen inte skithögen till farsa kan ge. Tessan är så slut i psyket så hon kommer nog få tas om hand av ett proffs team inom psykiatrin 😢😭

Må gud herren Jesus befria dessa barn & moder 🙏❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in