Flashback bygger pepparkakshus!
2019-10-03, 11:54
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Alltså detta med bilen, i veckan så körde han ju Mercan, så den står väl inte kvar på verkstaden??
Mercan är tillbaka, ryktades om att han hade slängt ut 15-20 tusen på det där åbäket men det gör ju varken eller med en krockad bil, snacka om att slänga pengarna i sjön, eller i det här fallet den krockade baltmercan.
Citera
2019-10-03, 11:56
Medlem
Becknarmercan står på verkstan tills baronen har råd att fixa till den.

Mercan som han nu kör runt med är farfarns gamla merca (den svarta?) som baronens brorsa ska köra med när han fixat körkort.
Citera
2019-10-03, 12:00
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Mercan är tillbaka, ryktades om att han hade slängt ut 15-20 tusen på det där åbäket men det gör ju varken eller med en krockad bil, snacka om att slänga pengarna i sjön, eller i det här fallet den krockade baltmercan.

Vart har ni sett den? I senaste vlogen så är det ju den gamla merccan han kör 🤔 ser man ju på hans extremt pinsamma solfilm på bakrutan och avsaknaden av taklucka
Citera
2019-10-03, 13:47
Medlem
Farsan är tillbaka på IG och menar att han hade ett tvådagarsåterfall. Skyller ifrån sig och menar att det är baronens fel att de inte har kontakt, samt att baronen borde se över sina dryckesvanor. Jag börjar mer och mer förstå vilket svin baronens farsa är. Fy fan!
Citera
2019-10-03, 16:43
Medlem
Bajsbaronens avatar
https://www.youtube.com/watch?v=GHDiLgItPrU
SÄLJER MERCAN, KÖPER FYRHJULING"?
3/10/19

Ny vlogg av bajsbaronen. Som vi tidigare antagit har han mycket riktigt fått en strike på sin kanal så han kan inte ladda upp något på huvudkanalen på en vecka. Han berättar dock att han inte är irriterad på oss flashbackare, då han mår mycket bra just nu. Det bevisade han ju minst sagt när han var inne här får några dagar sedan och spydde galla.

Ett glädjande besked är att han pga striken inte kommer få sin silver play-button

Nytt om bilen:
Han har alltså inte råd att lösa ut bilen pga reparationskostnaderna. Patetiskt hur någon som tjänar multum inte kan reparera sin baltiska skrothög.

Gällande bilaffären:
Han verkar ha insett att han blivit dunderblåst och att hans "rättigheter som konsument" bara är att glömma. När han fick nys om bilhandlarnas brottsliga karriär sket han dessutom ner sig och vågar inte ta det vidare. Som vanligt vågar han alltså enbart hota barn, handikappade och äldre.

Han påstår vidare att hans huvudkanal går som tåget trots att statistiken uppenbarligen säger det motsatta. Han är återigen nere på 10 000 visningar efter att ha mjölkat andras scoop.
Citera
2019-10-03, 16:51
Medlem
patriss avatar
Nu har farsan börjat med en kur antabus. Verkar vara en slags utmaning till Baronen. Vad är nästa steg för AMG-Baronen. Ska han slopa pilsnern för evigt i ett gensvar? Skulle dom kunna ha en deal om att båda kör straight edge.
Citera
2019-10-03, 19:22
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Vart har ni sett den? I senaste vlogen så är det ju den gamla merccan han kör 🤔 ser man ju på hans extremt pinsamma solfilm på bakrutan och avsaknaden av taklucka
Slarvigt av mig men blev alldeles till mig när jag såg vad jag trodde var den legendariska mercan med anor från Östeuropa.

Bilen har alltså tom idag lagats hittills för 16.000, tyvvär har han just nu inte råd att hämta ut den eller forsätta lagningen (lät som den hade en hel del jobb kvar).

Schysst av handlaren att låta den stå där medans Baronen är ute och grindar, handlaren skrattar förmodligen halvt ihjäl sig när han går till banken, den där gamm-mercan kan man säkert slänga ytterligare 30-40000:- på utan problem.

Jag tror fortfarande det hade varit billigare att smälta ner den och sälja som järnskrot, tiden får utvisa hur dyr den här reparationen egentligen blir.
Citera
2019-10-03, 23:42
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsbaronen
Någon som lyckats avkoda hans meddelande?

Första meningen bör vara "Lovar att sköta mig perfekt". "Vi kan ta en... ? Det sista är helt obegripligt men Ågatan finns faktiskt så ska han ut och knarka med någon annan knarkare?

Eller är meddelandet till hans kärring? "Lovar att sköta mig perfekt". Vi kan ta...

Högst oklart och mycket tragiskt. Han är verkligen ett hopplöst fall.
Shooourdaaa!

Vi kan ta en feting snart, Ågatan?

Han blir verkligen luddig när han är nere i pillerburken.

Ang Baronens senaste video, intressant att höra honom prata om dom olika maskerna, "Alex", "Rask" och en tredje som jag väljer att kalla för "Jättebebisen", denna mask ser ni i klippet när det ska tryckas tröja.

Jag kan inte tro att jag säger detta men lät han inte på snudd till ödmjuk angående bilfiaskot? Härligt att höra att den sjönk in till slut så vi blev av med den stämpeln, kul att han nämner oss två gånger, nog är Alex, eller Rask härinne och läser, jag spår en fyllerant i närtid.
Citera
2019-10-03, 23:48
Medlem
SvartaBjorns avatar
Om jag inte är helt ute på rymmen på min trehjuling så handlar denna tråd om unge herr Rask. Inlägg som inte har någon anknytning till honom (nej, delade gener räknas inte som anknytning) är således OT.

Den här gången hade ni tur då jag glömt fylla på min säck med varningar men admin har lovat ett expressutskick av sådana (dvs inte med PostNord) så framöver kan ni inte räkna med att vara lika lyckligt lottade.

Rättning i ledet!

/Moderator
Citera
2019-10-04, 04:49
Medlem
Har inte rask fått en strike tidigare? Anses det som två eller en strike?
Citera
2019-10-04, 06:22
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1HumanBeing
Har inte rask fått en strike tidigare? Anses det som två eller en strike?

När han får en strike så kan kan han inte ladda upp eller gå live efter en vecka så kan han ladda upp igen och gå live, men striken ligger kvar i bakgrunden i 3 månader, får han en eller två strikes till under dessa 3 månader så ryker kanalen för gott. Men sköter han sig i 3 månader så är registret rent om jag har fattat det hela rätt.
Citera
2019-10-04, 09:07
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Slarvigt av mig men blev alldeles till mig när jag såg vad jag trodde var den legendariska mercan med anor från Östeuropa.

Bilen har alltså tom idag lagats hittills för 16.000, tyvvär har han just nu inte råd att hämta ut den eller forsätta lagningen (lät som den hade en hel del jobb kvar).

Schysst av handlaren att låta den stå där medans Baronen är ute och grindar, handlaren skrattar förmodligen halvt ihjäl sig när han går till banken, den där gamm-mercan kan man säkert slänga ytterligare 30-40000:- på utan problem.

Jag tror fortfarande det hade varit billigare att smälta ner den och sälja som järnskrot, tiden får utvisa hur dyr den här reparationen egentligen blir.

Hade BB haft lite förstånd och rättspatos så hade han sålt iväg den till ett pris som vore rimligt för en bil med den skumraskhistoriken, men istället la Girigbukenutanskam på 40,000:- på priset och lovordade bilen i annonsen.😁
Jag tycker uppriktigt synd om farfadern (för det blir väl han som i slutändan får täcka upp för det här precis som mycket annat i sitt släktträd?) den mannen kan inte haft det lätt genom åren alltså!

Kul ändå att Baronen erkände hur feg och ryggradslös han är i Sitt Gebit som konfrontatör och ädel riddare, genom att välja bort objekten som står upp för sig och kan bjuda motstånd.
Och det till trots att det är han själv och sin familj som blivit drabbad.
Jag säger inte att det är fel av honom men kanske skulle han byta bransch då det blir lite löjeväckande att ha den här mentaliteten och samtidigt vilja ge sken av att ha en ryggrad av stål och alltid stå upp för det rätta!

Sen tror jag pappan har rätt när han oroas av BB:s accelererande alkoholvanor, det dröjer inte förräns han sitter där själv i skiten annars (Alkoholist som han är) han vet att det är nolltolerans som gäller för dessa.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in