Citat:
Ursprungligen postat av
Cachero
Varför det för? Utveckla.
När de kommer till Olof så hoppas jag rask mjölkar det, som han själv säger tills varenda spena är snustorr. jag vill genuint se vad Olof har i sitt tugg, det är jävligt mycket snack och verkstan har ingen sett. Sen har finns det en del lives som är uppladdade på youtube från Olofs lives där han säger ena saken i den ena och andra saker i den andra, på typ samma frågor.
Sen har jag även märkt att när någon ställer en fråga som är ''känslig'' så svarar bara Olof tillbaka med en annan fråga, sen har dem som intervjuar han för mycket respekt att dem inte vågar ifrågasätta.
Som när han ringer upp Roberto i lokals intervju, olof måste säga att det är han som ringer, Roberto känner inte igen hans röst, hur nära ''kollegor'' är dem?, och borde inte Roberto se att de är Olof som ringer. jag har ett 20 tal kollegor jag känner igen deras röster och har dem lagrade i telefonen. man tycker ju att Roberto ägare av escobar inc borde känna igen VDns röst.
Bluff och båg känner jag. Rask har inget att vara orolig för i detta case, ingen youtuber behöver oroa sig.