2021-06-05, 18:57
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Varför det för? Utveckla.

När de kommer till Olof så hoppas jag rask mjölkar det, som han själv säger tills varenda spena är snustorr. jag vill genuint se vad Olof har i sitt tugg, det är jävligt mycket snack och verkstan har ingen sett. Sen har finns det en del lives som är uppladdade på youtube från Olofs lives där han säger ena saken i den ena och andra saker i den andra, på typ samma frågor.
Sen har jag även märkt att när någon ställer en fråga som är ''känslig'' så svarar bara Olof tillbaka med en annan fråga, sen har dem som intervjuar han för mycket respekt att dem inte vågar ifrågasätta.
Som när han ringer upp Roberto i lokals intervju, olof måste säga att det är han som ringer, Roberto känner inte igen hans röst, hur nära ''kollegor'' är dem?, och borde inte Roberto se att de är Olof som ringer. jag har ett 20 tal kollegor jag känner igen deras röster och har dem lagrade i telefonen. man tycker ju att Roberto ägare av escobar inc borde känna igen VDns röst.
Bluff och båg känner jag. Rask har inget att vara orolig för i detta case, ingen youtuber behöver oroa sig.
Citera
2021-06-05, 19:03
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Anjo är klok, han är inte dömd för förtal, ändå nämner han inte Olof.
Alexander, däremot, dömd sedan tidigare men fortsätter som vanligt. Helt otroligt.

Hoppas verkligen Olof stämmer skiten ur honom.

Som du säger, Anjo är smart. Anjo har alltid gjort välgjorda videos med fakta och stöd. Just i det här fallet så tror jag det kvittar, tror inte olof kan göra ett skit. Men Anjo ligger alltid ett steg före, som han alltid gjort, han vrider och vänder på orden så dem inte kan användas emot han.
Citera
2021-06-05, 20:00
Avslutad
Citat:
Är det någon i hans familj som är normal ens? Och snälla säg inte Alf… Hade han haft hjärnceller hade han lärt upp sitt barnbarn lite vett!
Vad vet man om A*f egentligen?
Han hade 2 söner.
Den ena söp sig redlös och kvävdes av sina spyor i ett tält.
Den andre missbrukar hej vilt.
Av de två barnbarnen, är det L som fungerar, trots As försök att låta påskina att han har autism.
Vad ska man säga? I ett rike av blinda är den enögde kung.
Citera
2021-06-05, 20:31
Medlem
papi.fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Som du säger, Anjo är smart. Anjo har alltid gjort välgjorda videos med fakta och stöd. Just i det här fallet så tror jag det kvittar, tror inte olof kan göra ett skit. Men Anjo ligger alltid ett steg före, som han alltid gjort, han vrider och vänder på orden så dem inte kan användas emot han.
Anjo verkar ju vara en riktig jävla kuk. Delar massa privata konversationer hela tiden som han lovar att hålla hemliga.
Klart man håller på Olof fast jag inte vet ett skit om honom.
Sålänge han får jockeboi att göra gråtvideos är jag nöjd. Han har manipulerat småbarn alldeles för länge nu. Rask är ju en fucking lallare mannen. That's it
Citera
2021-06-05, 20:39
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papi.f
Anjo verkar ju vara en riktig jävla kuk. Delar massa privata konversationer hela tiden som han lovar att hålla hemliga.
Klart man håller på Olof fast jag inte vet ett skit om honom.
Sålänge han får jockeboi att göra gråtvideos är jag nöjd. Han har manipulerat småbarn alldeles för länge nu. Rask är ju en fucking lallare mannen. That's it

Nja, anjo går ju inte ut med privata konversationer från ingenstans, han använder privata konversationer i situationer där han förstärker sitt argument, där personen i fråga har sagt det motsatta. Och ja om det står mot rask och olof i en rättegång så håller jag på olof , grejen är att jag tror olof är nobody, inget han har sagt går att styrka, därför hejar jag på rask.
Citera
2021-06-05, 21:41
Medlem
Man kan ju bara hoppas på att socialen ingriper snarast eller att T vågar ta beslutet att lämna jättebebisen då han är näst intill så dålig "far" man kan vara till sina barn. Mycket värre människa och pappa än Fredrik var/är åt honom. Med tanke på vad han ständigt utsätter sin familj för genom hans "yrkesval". Och nu har dessvärre Edward börjat läsa denna tråden... Kan inte vara bra för psyket på en så pass ung grabb att få reda på vilken vidrig pappa man egentligen har! Så en insats ifrån Socialtjänsten snarast vore helt klart bäst för den stackars utsatta familjen! Mina böner går till hans stackars barn.
Citera
2021-06-05, 22:26
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musoppnare13
Man kan ju bara hoppas på att socialen ingriper snarast eller att T vågar ta beslutet att lämna jättebebisen då han är näst intill så dålig "far" man kan vara till sina barn. Mycket värre människa och pappa än Fredrik var/är åt honom. Med tanke på vad han ständigt utsätter sin familj för genom hans "yrkesval". Och nu har dessvärre Edward börjat läsa denna tråden... Kan inte vara bra för psyket på en så pass ung grabb att få reda på vilken vidrig pappa man egentligen har! Så en insats ifrån Socialtjänsten snarast vore helt klart bäst för den stackars utsatta familjen! Mina böner går till hans stackars barn
vad har du för belägg för det? att edward som är i början av tidiga tonåren börjat fatta och ser vad hans pappa gör på youtube är ingen hemlighet, den enda som inte fattar det är rask själv. men att han börjat söka sig hit har jag svårt att se.
Citera
2021-06-05, 23:50
Medlem
TH4TSitMANNENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
vad har du för belägg för det? att edward som är i början av tidiga tonåren börjat fatta och ser vad hans pappa gör på youtube är ingen hemlighet, den enda som inte fattar det är rask själv. men att han börjat söka sig hit har jag svårt att se.
Det får man hoppas att han inte gjort MEN äpplet faller inte långt ifrån trädet, och Alexander började ju tidigt med vuxengrejor vid tio års ålder köpte han charkuterier och kollade porrfilm.
Citera
2021-06-06, 09:00
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musoppnare13
Man kan ju bara hoppas på att socialen ingriper snarast eller att T vågar ta beslutet att lämna jättebebisen då han är näst intill så dålig "far" man kan vara till sina barn. Mycket värre människa och pappa än Fredrik var/är åt honom. Med tanke på vad han ständigt utsätter sin familj för genom hans "yrkesval". Och nu har dessvärre Edward börjat läsa denna tråden... Kan inte vara bra för psyket på en så pass ung grabb att få reda på vilken vidrig pappa man egentligen har! Så en insats ifrån Socialtjänsten snarast vore helt klart bäst för den stackars utsatta familjen! Mina böner går till hans stackars barn.
Vad svamlar du om? Är du full?
Citera
2021-06-06, 11:25
Medlem
Som jag sa innan, det skriva nästan bara trams i denna tråd hela tiden.
Citera
2021-06-06, 11:35
Medlem
Det är väl klart att Ed*ard har läst/kommer läsa tråden, han har mycket frågor om sin bräckliga farsa som sover hela dagarna och ramlar ihop i en ångestattack i hallen när E och kompis spelar tvspel.
Citera
2021-06-06, 13:10
Medlem
Citat:
Precis samma anledning som alla andras, att diskutera om youtubern rask. Lite korkad fråga.

Jo visst, har sett en del inlägg från dig och det är mest klagande på andra medlemmar om vad dom skriver istället för att just diskutera rask. Du kanske har en personlighetsstörning vad vet jag.

Tillbaka on topic, Rask får nog börja tänka på vad han lägger ut på sina medier, Edward börjar bli så pass stor där man surfar på både de ena och de andra.
Som videon där han gråter ut på Instagram, där han säger ni behöver inte vara oroliga att barnen ser det här, nej de kanske dem inte gör på plats men, ja ni fattar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in