Flashback bygger pepparkakshus!
2020-03-28, 15:02
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Haha, där sitter han, fetare än någonsin och blickar överlägset ut över köksbordet. Med påskäggsmålning som magmysmicke fått bekosta!
Tilltalar endast barnen med frågor "ska vi gå hem nu" "ska vi måla påskägg nu"
Hela viedon var som sagt menad som en törn mot den här tråden.
Säkert ett råd han fått från sin manager.
-ja men kalla henne fis-tessan du också så har dom ingenting att hugga på sen.
-och lägg upp fler än en video på storsatsning facebook nu!

Smeknamnet fistessan kom efter att han ”sluta” läsa denna tråd, bara ännu en bekräftelse att han är här och lusläser tråden.

Ja barnen ställer frågor till han och de enda han gör är att upprepa motfrågor istället för att lyssna på sina barn. Det kan inte vara kul att leva med någon som bara vill höras och synas själv utan att lyssna på andra.
Citera
2020-03-28, 15:08
Medlem
exexexexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Smeknamnet fistessan kom efter att han ”sluta” läsa denna tråd, bara ännu en bekräftelse att han är här och lusläser tråden.

Ja barnen ställer frågor till han och de enda han gör är att upprepa motfrågor istället för att lyssna på sina barn. Det kan inte vara kul att leva med någon som bara vill höras och synas själv utan att lyssna på andra.
Ja alltså, det var någon sen kväll när rask postade här. Skulle säga för max 3 veckor sedan.
Ett fyllekaxigt meddelande i stil med "ät min skit flashbackare "
Men inlägget togs bort?
Citera
2020-03-28, 15:36
Medlem
.-.-.s avatar
Rasken drogfria polare Jim har idag lagt upp en video som ändå tar priset, han verkar helt på en annan planet.
Hur Rask kan tro att denne man är drogfri är en gåta.
Citera
2020-03-28, 19:09
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosterIBoras
Nu har fistessan lämnat in skillsmässoansökan 👍

Stämmer detta?! Källa? Mer info?
Citera
2020-03-29, 18:14
Medlem
rytaris avatar
Citat:
Man får komma ihåg att alla summor som visades på han youtube är vad dem betalt ut till hans företag sen är det skatt osv på det, så de är inte så jävla feta pengar inget att vara avundsjuk på.

Jag har alla hans fyllerant på IG sparade på datorn.

Delar du dom nånstans? Vore intressant att se
Citera
2020-03-29, 18:43
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Verkar som FisTessan börjar tröttna på att försörja tönten nu äntligen....nu börjar det gå utför för vår kära baron....
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Källa på det/länk?
Citat:
Finns ingen jävla länk på vad folk säger, tror du alla lägger ut på internet. Det är så att hon börjat prata med kollegor att hon trött på hans jävla tuben att han utsätter familjen för fara och att hon tappat all kärlek till honom pga att han dels hänger ut människor som kanske vill hämnas men också att hon tycker han ägnar ingen tid åt henne och barnen allting är bara youtube för honom.
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Skriv var du fått "infon" ifrån då, inte lätt att förstå av ditt tidigare inlägg då du endast slänger ur dig ett påstående.
Citat:
Nu har fistessan lämnat in skillsmässoansökan 👍
Citat:
Ursprungligen postat av Necropolis
Stämmer detta?! Källa? Mer info?
Förvänta dig inget mer än skribentens ord.
Citera
2020-03-29, 18:53
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rytari
Delar du dom nånstans? Vore intressant att se

Det skulle jag kunna göra, just nu står den datorn i garaget ”avställd” men så fort jag har lite tid över så kan jag veva igång den. Pma mig gärna en sida där man kan ladda upp det och dela. Alla rants fanns på youtube förut men blev nedtagna av rask nätverk.
Citera
2020-03-30, 15:03
Medlem
Viper08s avatar
Någon som vet om det pågår tiggar lives på kvällarna? Var ju länge sen den extremt hårt arbetande kreatören arbetade och visa sitt arbete. Att han inte har ladda upp på ett tag skulle ju kunna stryka det någon tidigare skrev att skilsmässoansökan är inlämnad och att han har annat att tänka på en att jobba. Sist dem hade tjafs hemma så ladda han inte eller hade lives på över en vecka.
Senast redigerad av Viper08 2020-03-30 kl. 15:13.
Citera
2020-03-30, 19:44
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Någon som vet om det pågår tiggar lives på kvällarna? Var ju länge sen den extremt hårt arbetande kreatören arbetade och visa sitt arbete. Att han inte har ladda upp på ett tag skulle ju kunna stryka det någon tidigare skrev att skilsmässoansökan är inlämnad och att han har annat att tänka på en att jobba. Sist dem hade tjafs hemma så ladda han inte eller hade lives på över en vecka.

Om jag inte missminner mig helt hade han någon i fredags typ...o dessförinnan ca en vecka sedan, men jag kan ha missat någon notis på live osv. Men det är i alla fall inte alls på den nivån av live längre som det var innan. Innan var det mer eller mindre varannan dag
Citera
2020-03-30, 22:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han kanske jobbar på den där 40 minuters videon tillsammans med sin mamma som han utlovat ...
Citera
2020-03-30, 22:40
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han kanske jobbar på den där 40 minuters videon tillsammans med sin mamma som han utlovat ...

Det är nått jag missat, vad skulle den videon handla om?

Det måste vara brist på content nu. Bladh är död magmysaren har lagt ner, Jessica har gått vidare i livet, Pontus finns de inget mer om, anis vågar han inte attackera igen, farsan har klippt kontakten, afen är polisens problem. Joz ja vart tog han vägen? Där finns ändå inget content. Alla rask mjölkkor är döda content mässigt, just det Flashback tråden är heller inget han kan göra content på då han ”inte” läser här.
Citera
2020-03-30, 23:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är nått jag missat, vad skulle den videon handla om?

Det måste vara brist på content nu. Bladh är död magmysaren har lagt ner, Jessica har gått vidare i livet, Pontus finns de inget mer om, anis vågar han inte attackera igen, farsan har klippt kontakten, afen är polisens problem. Joz ja vart tog han vägen? Där finns ändå inget content. Alla rask mjölkkor är döda content mässigt, just det Flashback tråden är heller inget han kan göra content på då han ”inte” läser här.
Han och hans mamma jobbar tydligen på en 40 minuters video som ska ta all heder och ära från grannen och sänka henne så djupt så att hon aldrig mer kommer våga mer än stamma fram sitt namn .. eller nåt...

Han sa det i en live för ett tag sedan enligt mina källor ......

Edit
Den skall publiceras som hämnd när hans mamma flyttat -- så det borde ju bli ganska snart mao.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in