2024-12-04, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Kul att simon, motvikt, Anjo går ut och gör videos om chrippa och förminska och göra han till boven. När dom själva gjort 50 plus liknande videos men då är de fakta och befogat. Att deras följare inte förstår varför man kalla dom för sekten. Är gör mig ett mysterium.

Anjo om du går ut med något om mig, då släpper jag allt om dig, är de 10 gången han hotar med de nu , hoppas att chrippa släpper någon skit om anjo så får vi se hans starka bevid. Som än så länge varit extremt svaga.

Och för sekten och deras lakejer som läser här, är inte på chrippas sida och inte på eran. Men eran dubbelmoral och sätt att förvränga ord och vad som sägs är vidrigt.

Fast "vad är problemet" senaste video så sa han ju rätt tydligt att han förstår varför Chrippa gör som han gör med att exposa informationen eftersom Rask gjort detsamma mot Chrippa och att det är "ett krig" osv, han pratade även lite om det här att Rask alltid ska försöka vara så perfekt familjfar utåt och sen gör sånt här "bakom stängda dörrar"
Senast redigerad av HeltVild 2024-12-04 kl. 19:26.
Citera
2024-12-04, 19:25
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Vad har Baron Bladh gjort idag tro?

Panikstädat? Frågat glaskulan om råd (”DEN ÄR KALL HÖRRNI!!”)? Lånat en bil att lipa i? Funnit Jesus (igen)? Spelat GTA V?

Hahahhaa ”den är kall hörrni”. Fantastisk referens! Hokuspokusbaronen
Citera
2024-12-04, 19:25
Medlem
Hillsongsekts avatar
Det är intressant det där, när det passar Baronens agenda är familj off limit och T är ingen offentlig person.

När han bedömmer att han att tjänar på att dra in andras familjer gör han det, Chrippas dotter Prefabs barn. Bara i år.
Samma med hans egna barn ibland pratar han om dem och använt dem som content.
Ex när han torskade flytten då var A extremt exponerad. När han läste upp blocketannonsen tog han upp barnen etc.
Ytterst blir hans familj lidande. Jag tycker genuint synd om dem, framförallt T som blir så otroligt exponerad.
Dessvärre är upphovet till lidandet det faktum att Baronen är fullständigt hänsynslös när upplever att det är säkert att kasta sig över ett offer så gör hsb det Likes, följare och bekräftelse är hans verkliga kärleksbarn, det visar han i sitt beteende varje dag.

Det är märkligt men inte objektivt fel att förvandla familjen till underhållning ex swedish family.
Problemet uppstår när baronens konstant skiftar fokus. En dag gränslösa dramavideos där han skapar sig fiender för livet, nästa dag könsrock, snusklåda och spons av sexleksaksföretag. Dag tre family first. Dag fyra historier om när han sprutade sperma i ansiktet på vänner under tonårstiden och körde upp saker i deras rumpor. Dag fem pratar Han om sin missbrukande pappa och tillhörandd misär.

Har han någonsin stannat upp och funderat över om det är en lämplig digital miljö att blanda in sina barn som tillskillnad från hustru inte kan samtycke till det? Nä det har han inte utan fartblind har han kört på rätt in i kaklet. Hade han haft riktiga vänner hade de sagt att det är bra nu, istället har han anjo motvikt och vad är problemet som samtliga kapitaliserar på hans otrohetsaffär.

Förstår att detta kan uppfattas som hårt sagt men
Allt som faller ned på baronens tröskel är han själv avsändare till.
Eller för att använda ett språk som Baronen förstår
Konsekvensens dildo kommer sällan lubricerad.

Den bästa julklappen han kan ge sin familj är att välja. Family first eller följare first.
Senast redigerad av Hillsongsekt 2024-12-04 kl. 19:54. Anledning: Stavfel
Citera
2024-12-04, 19:26
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Fast "vad är problemet" senaste video så sa han ju rätt tydligt att han förstår varför chrippa gör som han gör och gick ut med informationen osv eftersom rask gjort detsamma mot chrippa och att det är "ett krig" osv, han pratade även lite om det här att Rask alltid ska försöka vara så perfekt familjfar utåt och sen gör sånt här "bakom stängda dörrar"

Nja han nämner de lite smått men han är genomskinlig att han vill sätta c på platts och trycka till han
Citera
2024-12-04, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Det är intressant det där, när det passar Baronens agenda är familj of limit och T är ingen offentlig person.

När han bedömmer att han att tjänar på att dra in andras familjer gör han det, Chrippas dotter Prefabs barn. Bara i år.
Ex när han torskade flytten då var A extremt exponerad. När han läste upp blocketannonsen tog han upp barnen etc.
Ytterst blir hans familj blir lidande. Och tycker genuint synd om dem, framförallt T som blir så otroligt exponerad.
Dessvärre är upphovet till lidandet det faktum att Baronen är hänsynslös. Likes följare och bekräftelse är hans verkliga kärleksbarn, det visar han i sitt beteende varje dag.

Det är märkligt men inte objektivt fel att förvandla familjen till underhållning ex swedish family.
Problemet uppstår när baronens konstant skiftar fokus. En dag gränslösa dramavideos där han skapar sig fiender för livet, nästa dag könsrock, snusklåda och spons av sexleksaksföretag. Dag tre family man. Dag fyra historier om när han sprutade sperma i ansiktet på vänner under tonårstiden och körde upp saker i deras rumpor. Dag fem pratar. Han om sin missbrukande pappa och hans misär.

Har han någonsin stannat upp och funderat över om det är en lämplig digital miljö att blanda in sina barn som tillskillnad från hustru inte kan samtycke till det? Nä det har han inte utan fartblind har han kört på rätt in i kaklet. Hade han haft riktiga vänner hade de sagt att det är bra nu, istället har han anjo motvikt och vad är problemet som samtliga kapitaliserar på hans otrohetsaffär.

Eller flr att använda ett språk som Baronen förstår

Han drog även in Sofias mamma för att hon skrev DMs till baronen. För att citera runkbaronen, skickar man DMs till en dramakanal då får man räkna med att det blir offentligt. Men tydligen gäller inte det när baronen runkar runt.
Citera
2024-12-04, 19:35
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Det är intressant det där, när det passar Baronens agenda är familj of limit och T är ingen offentlig person.

Ytterst blir hans familj blir lidande. Och tycker genuint synd om dem, framförallt T som blir så otroligt exponerad.
Dessvärre är upphovet till lidandet det faktum att Baronen är hänsynslös. Likes följare och bekräftelse är hans verkliga kärleksbarn, det visar han i sitt beteende varje dag.

Problemet uppstår när baronens konstant skiftar fokus. En dag gränslösa dramavideos där han skapar sig fiender för livet, nästa dag könsrock, snusklåda och spons av sexleksaksföretag. Dag tre family man. Dag fyra historier om när han sprutade sperma i ansiktet på vänner under tonårstiden och körde upp saker i deras rumpor. Dag fem pratar. Han om sin missbrukande pappa och hans misär.

Eller flr att använda ett språk som Baronen förstår

I den storslagna comebacken på "den stora hovodkanalen" gjorde han ju för fan content av att deras dotter nästan dog under en rutinoperation, men det är privat och angår ingen.
Citera
2024-12-04, 19:48
Medlem
I rask försvarsvideo runt 07:30 säger han att oavsett vem han prata med så kändes det fel, alltså finns de fler kvinnor där ute som fått bild på rask när han spänner upp fågelbröstet och visar lilleman. Tror knappast ”Hanna” är den enda.
Citera
2024-12-04, 19:57
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
I rask försvarsvideo runt 07:30 säger han att oavsett vem han prata med så kändes det fel, alltså finns de fler kvinnor där ute som fått bild på rask när han spänner upp fågelbröstet och visar lilleman. Tror knappast ”Hanna” är den enda.

Han blandae ju korten lite där.
Han pratar initialt om någon period längre vaknade i tiden då T lämnade honom och han gav sig in i tinderträsket men alla kändes fel. Detta kopplar han ihop med sin otrohetsaffär.

Nu tror jag absolut han har grisat runt rejält i dm men det skulle han inte medge om inte annan publicerar det först.

Notera dock att han aldrig kör det var enda gången kortet.
Citera
2024-12-04, 19:58
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
I den storslagna comebacken på "den stora hovodkanalen" gjorde han ju för fan content av att deras dotter nästan dog under en rutinoperation, men det är privat och angår ingen.

Han streamade förlossningen av yngsta barnet samtidigt dom följare kunde swisha. Stor om det på bloggbevakningen.
Citera
2024-12-04, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Han har garanterat vänstrat med dorran. Vet att det spekulerats om det innan. Därför de brytit kontakten.
Jag tror ju hellre på att han raggat lite för hårt så dom lackade ur till slut. Jag ser det inte otroligt att Dorran också fått se bild på "thickkock" och fått frågan om att smaka. Tänk nu på att ägget skickade kukbilder till Chrippa. Han har ju inga spärrar och har lite svårt att "läsa rummet" om man ska uttrycka det försiktigt. Att Christian fått nog av raskens dreglande vore ju också förståeligt.
Citera
2024-12-04, 20:24
Medlem
TordesPungs avatar
För det första, ni som sitter och hatar här 24/7 är sjuka i huvudet!

Ang Carl Fredrik, vart ska man börja?
Han har hängt ut allt som kan tänkas kan, sin mamma sin pappa sina barn människor online där han sett en öm punkt, om någon varit svag så har han varit där och pickat och pickat och pickat med sin näbb.

Han har ideligen ursäktat sig med att människor beter sig illa, en sjuklig projicering sällan skådats vill jag påstå.

Jag tycker så synd om Therese som ständigt blir lovad guld och gröna skogar ... "Snart har vi arvet ...!"

Om hon inte går ifrån honom nu så kommer hon aldrig göra det men jag hoppas verkligen att hon lämnar det här jävla aset, för sin egen skull och framförallt för barnens!

Jag tror på människan och att man kan förändras men den här karln med sitt manipulerande och snabba käft har förstört nog för den familjen.

Allt han beskyller sin far för gör han själv!

Det är så vidrigt när han släpper en video efter att chrippa outat honom, där skyller han allt på Therese.

Det är så vidrigt så man spyr!
Citera
2024-12-04, 20:47
Medlem
Tortellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
För det första, ni som sitter och hatar här 24/7 är sjuka i huvudet!

Ang Carl Fredrik, vart ska man börja?
Han har hängt ut allt som kan tänkas kan, sin mamma sin pappa sina barn människor online där han sett en öm punkt, om någon varit svag så har han varit där och pickat och pickat och pickat med sin näbb.

Han har ideligen ursäktat sig med att människor beter sig illa, en sjuklig projicering sällan skådats vill jag påstå.

Jag tycker så synd om Therese som ständigt blir lovad guld och gröna skogar ... "Snart har vi arvet ...!"

Om hon inte går ifrån honom nu så kommer hon aldrig göra det men jag hoppas verkligen att hon lämnar det här jävla aset, för sin egen skull och framförallt för barnens!

Jag tror på människan och att man kan förändras men den här karln med sitt manipulerande och snabba käft har förstört nog för den familjen.

Allt han beskyller sin far för gör han själv!

Det är så vidrigt när han släpper en video efter att chrippa outat honom, där skyller han allt på Therese.

Det är så vidrigt så man spyr!
Välskriven beskrivning av Rask! Rask är vidrig och jag hoppas Terese lämnar och får en nystart. Men det 1a, jag är inne här ofta och jag är extremt kritisk mot Rask, precis som du själv skriver så beskyller Rask allt och alla, sjukt obehagligt, men någon hatare är jag inte. Jag följer denna tråd slaviskt och jag kommer att fortsätta med det. Många duktiga skribenter härinne också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in