Flashback bygger pepparkakshus!
2024-12-02, 16:41
Medlem
NFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Bara för kräften att säga till så styr jag en discord där vi kan fördela videos och sätta igång.
Jag har i princip alla videos, även gamla. Rippar hela hans kanal varje minut. Ge mig titel så langar jag klipp. Kanske ska starta en officiell torrent, uppdelad i år, eftersom sagan är ju inte direkt complete än utan fortgår... Cp-cirkusen
Citera
2024-12-02, 16:45
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Kan du skicka en screenshot?

Inte just nu bara kolla hans stories
Citera
2024-12-02, 16:59
Medlem
Citat:
Kan du skicka en screenshot?

https://ibb.co/cthhYFc

Det är dags kings, grönt ljus!
Citera
2024-12-02, 17:01
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonCarlo

*smiley som myser och gnuggar händerna*
Citera
2024-12-02, 17:06
Medlem
Citat:

Snyggt. Micro113 skulle kanske kunna bidra med sin erfarenhet och kompetens?

Vad drar vi gränsen för förtal? Kvinnomisshandlare, anabola, droger, skattefusk .... Fyll på
Citera
2024-12-02, 17:06
Medlem
Hillsongsekts avatar
Vad tror ni kommer vi få se en hel del vinterstädning hos Baronen närmsta 72h trots att varenda video redan är nedsparade sedan länge 😇
Citera
2024-12-02, 17:11
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Snyggt. Micro113 skulle kanske kunna bidra med sin erfarenhet och kompetens?

Vad drar vi gränsen för förtal? Kvinnomisshandlare, anabola, droger, skattefusk .... Fyll på

"den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller annars lämnar uppgift som är ägnad att utsätta den personen för andras missaktning, döms för förtal.

En förutsättning för förtal är att en uppgift lämnas och att det sker till någon annan än den beskyllde. Brottet är fullbordat när uppgifter har kommit till tredje mans kännedom.

Det krävs att det är en uppgift, och inte bara ett värdeomdöme. Uppgiften ska vara av nedsättande beskaffenhet. Det krävs däremot inte att uppgiften är nedsättande enligt den allmänna uppgiften i samhället. Istället räcker att uppgiften är ägnad att utsätta vederbörande för andras missaktning. Det krävs därmed inte någon bevisning att beskyllningen faktiskt har medfört andras missaktning."

Men i korthet nedsättande uppgifter överlag. Missbruk psykisk sjukdom nedsättande uppgifter om hans utseende förädlraförmåga. Hugg på allt sen får crippa själv sortera. Lite jobb kan han allt göra själv.
Senast redigerad av Hillsongsekt 2024-12-02 kl. 17:13.
Citera
2024-12-02, 17:17
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:

Operation utplåna Bajsbaronen är nu igång, lets goooo

Lets take him down boys

Har tagit ut en semestervecka från jobbet, nu kör vi all in
Citera
2024-12-02, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Vad tror ni kommer vi få se en hel del vinterstädning hos Baronen närmsta 72h trots att varenda video redan är nedsparade sedan länge 😇

Just nu tror jag att det rings runt efter en bil att gråta i och en karta Oxascand.
Citera
2024-12-02, 17:35
Medlem
Det är ett sjuhelvetes hästjobb att gå igenom Baronens videor och hitta förtalsgrundande uttalanden i dem. Det skulle behövas ett helt arbetslag för det ändamålet. Att jag skulle sitta och göra det gratis är inte rimligt. I varje fall inte om jag inte får en försäkran om att man kommer att göra någonting med det jag skrapar ihop. Jag hade lätt kunnat göra det gratis med ett gäng filmer, om jag visste att det kommer innebära att Skithögen blir dragen inför rätta för det. Det hade man ju nästan kunnat betala för att uppleva.

Jag har faktiskt samlat ihop allt han pekat ut en annan viss individ för i videor. Det är dock betydligt färre till antalet och kortare i längd. Att bara gå igenom en video av Rask och skriva ned allt brottsligt han sprider tar flera timmar, han har hundratals uppe på sin kanal. Men slog man ut allt på flera personer hade man kunnat få ned alltihop på ett par dagar.
Citera
2024-12-02, 17:43
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är ett sjuhelvetes hästjobb att gå igenom Baronens videor och hitta förtalsgrundande uttalanden i dem. Det skulle behövas ett helt arbetslag för det ändamålet. Att jag skulle sitta och göra det gratis är inte rimligt. I varje fall inte om jag inte får en försäkran om att man kommer att göra någonting med det jag skrapar ihop. Jag hade lätt kunnat göra det gratis med ett gäng filmer, om jag visste att det kommer innebära att Skithögen blir dragen inför rätta för det. Det hade man ju nästan kunnat betala för att uppleva.

Jag har faktiskt samlat ihop allt han pekat ut en annan viss individ för i videor. Det är dock betydligt färre till antalet och kortare i längd. Att bara gå igenom en video av Rask och skriva ned allt brottsligt han sprider tar flera timmar, han har hundratals uppe på sin kanal. Men slog man ut allt på flera personer hade man kunnat få ned alltihop på ett par dagar.
Känns ju som att AI skulle kunna vara ett väldigt effektivt verktyg i operation: förgöra Bajsbaronen

Någon kunnig som har en idé?
Citera
2024-12-02, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Chrippa kanske kan ge oss en garanti att han tar det vidare om vi gör jobbet?

Jag tänker mig att vi borde kunna skrapa ihop 5 personer lågt räknat, varsin video om dagen så går det undan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in