Citat:

Ursprungligen postat av 
Brajebrasomfan

Han behöver fan mig få känna fruktan på riktigt. 
Det är fan inte ofta jag känner så inför någon. Men hans sort är verkligen bland det lägsta mänskligheten har att erbjuda. 
Jag är inte säker på att han kommer bli åtalad och dömd. Att han kommer få en fängelsedom tror jag är ganska osannolikt. 
Dock så önskar jag att han hamnar bakom lås och bom, i alla fall under ett år. Så att hans brottsoffer kan få lite upprättelse. Och givetvis hade det känts otroligt bra för en själv och veta att en svinpäls av sällan skådat slag, fått smaka på riktig rättvisa!

Samma här. Jag tycker i de flesta fallen att våld är fel. Men för Baronen hade det helt klart gjort honom gott om han någon gång gav sig på fel person och åkte på instant karma genom att få jättemycket stryk av väldigt läskiga personer. Jag tror det hade gett honom mer ödmjukhet inför livet.
Det är liksom kombinationen av en kass uppfostran, avsaknad av konsekvenser, och dessutom att han växt upp i en skyddad verkstad i Trosa, som gjort att han utvecklats till den här skitpersonen han är. I vanliga fall är det bra att växa upp under trygga förhållanden. Inte i Baronens fall. Han hade mått bra av att växa upp i ett socialt utslaget område. Då hade han snabbt åkt på pisk om han betedde sig som han gör utan att kunna backa upp det.
Jag är helt övertygad om att han kommer att dömas. Däremot tror jag som du att han inte åker på en fängelsedom. Men däremot kommer de behöva skärpa straffet jämfört med förra gången, eftersom han kommer dömas för likartad brottslighet. Min förhoppning är att skyddstillsynen förenas med en samhällstjänst, så han tvingas att utföra riktiga arbetsuppgifter. Det kommer göra honom väldigt gott det med.
	Citat:

Ursprungligen postat av 
180mg

Sade han precis i förhör att hans fru inte vill bli knullade av någon annan än honom???

Det är helt sjukt. Han saknar verkligen förmågan att läsa av ett rum. Han kommer börja prata kuk, fitta och knulla i vilket sammanhang som helst.