2024-11-24, 19:50
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Jag klarar inte av värdarna men kommer det upp något essentiellt om baronen?
Njae, det var mest om Prefab men han avslöjade lite om sitt samtal med Trosa-Dregen. Att han blivit förbannad på honom och sagt att han skulle stänga ner hans sociala medier om han inte tog bort videon. Sen verkar det som han fått backning av Banjo och Jocke som tyckte att det var en video som inte skulle lagts ut.
Han var också förundrad över hur han kan förtala så mycket som han gör.
Citera
2024-11-24, 19:54
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu är den arbetslösa jättebebisen officiellt utanför kojan. Det ser allt annat än mysigt och behagligt ut när sängen står i vardagsrummet. Det kommer nog heller inte gå att smärtfritt ligga och mysa i sängen fram till lunch när familjen ska upp till skola och jobb på morgonen

Snart här:

https://old.bitchute.com/video/StIxkj7dp98I/

Redan nu:

https://rr5---sn-5go7ynld.googlevide...QM9XIyErByU%3D

Rask Logik:
Lilla C har varit utomlands FÖR MÅNGA gånger, så hon kommer inte komma ihåg ett enda dugg av dessa resor, det kommer bara vara en stor dimma för henne när hon blir större enligt Rask.
Hade man åkt utomlands 1 gång om året, så hade det varit bättre enligt Baronen.

Och C prioriterar/bryr sig inte ett dugg om lilla C, han skiter i henne totalt enligt Rask.

HUR mycket bryr du dig själv om dina barn herr Rask? HADE du brytt dig, så hade du tagit en riktigt jobb för länge sen och sett till att din familj får en dräglig boendesituation. MEN du är så EGO att du enbart tänker på dig SJÄLV! och det är väl därför du anklagar alla de andra för samma sak, för att försöka lätta ditt egna samvete istället. Din jävla sopa.

#familyiseverything
Citera
2024-11-24, 19:57
Medlem
Nu är han riktigt missnöjd med sitt liv igen, då kommer det en ny hatvideo mot Chrippa.

Kanske någon som orkar kan göra en lista med alla titlar och alla videor detta året som handlar om sitt hat mot Linnea och Chrippa, med längd på var film. Så kan vi se hur sinnesjuka mängder med minuter han spelat in.

Han är mera förvirrad och korkad i sina resonemang än på länge ikväll, så det är ändå en intressant video att se.
Citera
2024-11-24, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu är den arbetslösa jättebebisen officiellt utanför kojan. Det ser allt annat än mysigt och behagligt ut när sängen står i vardagsrummet. Det kommer nog heller inte gå att smärtfritt ligga och mysa i sängen fram till lunch när familjen ska upp till skola och jobb på morgonen

Här kan ni se hans senaste förtalsvideo:

https://old.bitchute.com/video/StIxkj7dp98I/
6 minuter 54 sekunder. Så lång tid höll jag ut innan jag behövde stänga av eftersom jag kände hur mina hjärnceller dog ut.
Citera
2024-11-24, 20:15
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Ok tagga ner, ge fan i att skriva sådär om barnen, ingen av oss gillar Bajsbaronen men att börja skriva sån där skit är över gränsen. Ja han är en skithög men vilka fucking belägg har du för att han rör barnen? Tror det är en allmänt accepterad åsikt i tråden att vi inte pratar illa om barnen, de valde inte baronen som farsa. Så att någon luffare som inte ens kan stava ska sprida dynga om dom på nätet är vidrigt
här har du medhåll, även fast Rask hotar mig i en video när han med seriös min läser innantill från Jockes amatörlista där kritiker listas.

Hat, lögner och ogrundade konspirationsteorier menade att skada får stå för andra.

Ifall barnen mot förmodan skulle vara antastade blir ryktesspridning ännu ett övergrepp. Har man den farhågan som kan kopplas till något konkret eller tydliga texten som kan ge substans åt beskyllningen kan oron lyftas med socialtjänsten men att spekulera och starta trådsanningar matar bara troll och det är inte av omtanke eller oro för barnen att skriva sån dynga i en flashback tråd.
Citera
2024-11-24, 20:25
Medlem
Djungelskribentens avatar
Kritiska kommentarer raderas direkt i vanlig ordning. Fegisbaronen
Citera
2024-11-24, 20:27
Medlem
Tortellis avatar
Nu är det en analys och förtalsvideo om Chrippa såklart. Rask sitter och talar om saker som hemska Chrippa har begått! Denna Rask har inte skam i kroppen, ena kvällen är det live om piss i glas och sperma I ansiktet! Äckliga människa. Rask är såå klok med sina barn, men Chrippa är hemsk mot Chloe. Och sen dessa följare! Är dom lika korkade dom. Är jag ensam att tycka illa om Rask?. Jag måste ta en halv sömntablett i natt. En arbetsskygg hycklare är han..
Citera
2024-11-24, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Nu är det en analys och förtalsvideo om Chrippa såklart. Rask sitter och talar om saker som hemska Chrippa har begått! Denna Rask har inte skam i kroppen, ena kvällen är det live om piss i glas och sperma I ansiktet! Äckliga människa. Rask är såå klok med sina barn, men Chrippa är hemsk mot Chloe. Och sen dessa följare! Är dom lika korkade dom. Är jag ensam att tycka illa om Rask?. Jag måste ta en halv sömntablett i natt. En arbetsskygg hycklare är han..

Hahah ja Rask pratar om "sjuka saker" som chrippa googlat, men då ska vi väl inte tala om Rask som stekte en bajskorv som 9 åring
Citera
2024-11-24, 20:34
Medlem
Kickassfarsans avatar
Var det inte en ganska så lågmäld Baron idag?

Nu har han inspelningsstudion i ett litet hörn av sovrummet, måste ju vara ett rejält setback för någon som säger sig kunna försörja sig genom sociala medier.

Men förstås helt rätt beslut, det har tagits upp flera gånger i tråden, bra att han tog sitt förnuft till fånga och lyssnade på oss för en gångs skull.

Nu är han igång med memmo igen, det har väl slagit honom att det bara är en månad kvar till jul, pengarna måste in och det snabbt, han kan bara inte ge bort ännu en rubikskub i år igen.

Den bästa julklappen vore ett större boende men nu är det som det är pga Latbaronen ska kunna ligga och sova halva dagarna som en tonåring utan mål i livet, därför blir det nu extra roligt som våran tuffa biker var inne på, det kommer inte bli lätt med sovmorgnar framöver, tjackrunken kan även den bli problematisk, det är en jävla tur han har gömt sig bakom ett skynke iaf.
Citera
2024-11-24, 20:44
Medlem
abvs avatar
Jag önskar mig en memmo av Carl Fredrik Alexander Rask i julklapp.
Citera
2024-11-24, 21:07
Medlem
I dagens video säger Rask att han nu tjänar mer pengar än sin fru, men de kastar alltid sina pengar i samma hål. När han säger det, då släpper han blicken från kameran.

Det kommer bli intressant senare när deklarationerna är klara, om det verkligen är som Baronen säger. Att han tjänar mer pengar än Therese. Fiskmasen7 har lagt upp båda tvås inkomster för många år. Carl-Fredrik har aldrig deklarerat mer än Tessan. Inte ens under år när hon varit gravid och föräldraledig har muppen bidragit med mer pengar till hushållskassan.

Att Carl-Fredrik skulle tjäna så bra och att i så fall alla dessa pengar även är Tessans märks heller inte av i hennes beteende. Eftersom hon säljer gamla trasor på Instagram för att tjäna någon ynka hundralapp i slutet av månaden.

Har du inte lärt dig av dina misstag, Carl-Fredrik. Sluta prata ekonomi och hur mycket du tjänar öppet i videor. Verkligheten är ett samtal bort till Skatteverket som sitter på svaren.
Citera
2024-11-24, 21:12
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Kritiska kommentarer raderas direkt i vanlig ordning. Fegisbaronen

Som alltid handlar det sällan om Baronen utan om de som läser och då kan det vara fruktbart att skriva en korrekt, genomtänkt kritik så andra följare kan se hur allergisk den "härdade" baronen är mot legitim kritik.

Uppnås kritisk massa så som vid den famösa Prefab videon så ser sig baronen tvungen att agera med samma finkänslighet som alltid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in