2024-08-18, 00:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Han önskar nog att det fanns någon kvar som kunde spruta honom i ansiktet. Men efter Black Jim fick nog och dumpa honom så har det inte setts till någon polare. Vem fan skulle stå ut med det där kräket liksom. Inte ens Magmysmicke vill va hans polare.
Att ingen vill umgås med honom bekräftar det som sägs i tråden, han är helt enkelt en vidrig, falsk, manipulativ ja ni vet ju, en riktigt oskön människa med bad vibes som man inte vill ha runt sig.

Förresten så var det vidrigt hur han också blåste Jim på den där kamerainsamlingen när han var som mest nere i sitt missbruk.

Har blivit några bedrägeri-insamlingar genom åren nu, bara att komma på en sån sak som att starta en insamling med falska syften för att sedan behålla pengarna själv gör att jag vill spy på honom.

Finns det ingen tävling för det största levande svinet? Isåfall skulle jag vilja nominera Rask.
Citera
2024-08-18, 00:53
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Tessan har tagit paus från sitt jobb för att "jobba" med Youtube, så någon lön finns inte längre att hämta in.

Hahaha, varje gång jag ser det i skrift ser det ut som ett jävla skämt. Helt jävla otroligt korkat!

Det går ju skrämmande uselt faktiskt för henne:

https://socialblade.com/youtube/c/raskssnus
Citera
2024-08-18, 01:06
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Hahaha, varje gång jag ser det i skrift ser det ut som ett jävla skämt. Helt jävla otroligt korkat!

Kollade Rask, jävla brett spann. Vad menas egentligen?

$286 - $4.6K

Estimated Monthly Earnings

Vi kan nog vara överens att han fortfarande inte kan försörja en familj på 5 med youtube.
Citera
2024-08-18, 01:08
Medlem
abvs avatar
Citat:

Nej snart flyger det baby! Det verkar vara slut på content när trosa-tåget slutat gå för säsongen.
Här är några tips på guldcontent
1. Låt carl-fredrik gå en rond mot äldsta sonen i förrådet
2. Filma när carl-fredrik fixar grabbarnas cyklar
3. Filma när carl-fredrik försöker ta han om sina tre barn en helg helt ensam
4. Thick Cock Doggy Pov
5. Snacka skit om lisen och kasta första stenen mot anjo
Citera
2024-08-18, 01:15
Medlem
Citat:

Ja jävlar. Hon gick från att tjäna kanske 28 000 kr i månaden till att tjäna, som absolut bäst, 6 300 kr/månad genom adsense. De ekonomiska besluten hos familjen Rask i Trosa är inte alltid de mest genomtänkta.

Inga vänner verkar finnas kvar, de försvinner en efter en. Får se om Raskens nyfunna bästisar Jocke och Anjo blir sugna på gemensamma familjeresor framöver, så de kan ha bukkake på den som somnar först.
Senast redigerad av Ralfhead 2024-08-18 kl. 01:39.
Citera
2024-08-18, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

$286 - $4.6K

Vi kan nog vara överens att han fortfarande inte kan försörja en familj på 5 med youtube.

Jag tror det breda spannet på inkomst mestadels beror på watchtime. Om precis alla som ser Raskens videos kollar hela videon från början till slut skulle månadsinkomsten bli som allra mest 4.6K. Ju mer tid folk tittat dess då mer tid att sända reklam.

Men jag gissar att det är långt ifrån alla som tittar som orkar med hela videos. Ja menar, vem fan orkar lyssna när Rasken upprepar sig i 2 timmar. Tror de flesta klickar sig igenom en sån video på 10 min. Plus att Raskens kanal lär nog ligga dåligt till i algoritmerna för att få betalt. Alltså, vilka företag tror ni vill synas tillsammans med Rasken egentligen.

Jag gissar att Rasken, med aktuella visningssiffror, tjänar max 30 000 kr/månad före skatt
Citera
2024-08-18, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Nej snart flyger det baby! Det verkar vara slut på content när trosa-tåget slutat gå för säsongen.
Här är några tips på guldcontent
1. Låt carl-fredrik gå en rond mot äldsta sonen i förrådet
2. Filma när carl-fredrik fixar grabbarnas cyklar
3. Filma när carl-fredrik försöker ta han om sina tre barn en helg helt ensam
4. Thick Cock Doggy Pov
5. Snacka skit om lisen och kasta första stenen mot anjo

Citera
2024-08-18, 01:57
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

$286 - $4.6K

Jag vet inte hur tillförlitlig den sidan är men jag tror man kan lita rätt bra på den. Amerikanska Youtubers brukar hänvisa till den iaf.

Såg att någon svarat på ditt inlägg längre ner också.
Citera
2024-08-18, 01:57
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jag tror det breda spannet på inkomst mestadels beror på watchtime. Om precis alla som ser Raskens videos kollar hela videon från början till slut skulle månadsinkomsten bli som allra mest 4.6K. Ju mer tid folk tittat dess då mer tid att sända reklam.

Men jag gissar att det är långt ifrån alla som tittar som orkar med hela videos. Ja menar, vem fan orkar lyssna när Rasken upprepar sig i 2 timmar. Tror de flesta klickar sig igenom en sån video på 10 min. Plus att Raskens kanal lär nog ligga dåligt till i algoritmerna för att få betalt. Alltså, vilka företag tror ni vill synas tillsammans med Rasken egentligen.

Jag gissar att Rasken, med aktuella visningssiffror, tjänar max 30 000 kr/månad före skatt
Kan inte komma ihåg att jag sett någon reklam i Rasks videos, visst för 5 år sedan men det var innan det uppdagades för alla vilket svin han är.

Han hade ju en del samarbeten med cbd företag förut, nu finns det inga vettiga företagare som vill synas på den där kanalen, det är bad business.

Sen undrar man ju varför han fortfarande inte lämnat in årsredovisningen, bara det är skumt, ingen f-skatt har han heller vilket är roligt eftersom han gapar så mycket om Chrippas brottslighet.
Citera
2024-08-18, 01:59
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Ja jävlar. Hon gick från att tjäna kanske 28 000 kr i månaden till att tjäna, som absolut bäst, 6 300 kr/månad genom adsense. De ekonomiska besluten hos familjen Rask i Trosa är inte alltid de mest genomtänkta.

Haha, hon är så jävla hjärntvättad av Kuddfortsbaronen 😁

Sen gissar jag att det är brutto?
Citera
2024-08-18, 03:00
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Riktigt bra skrivet och delar fullt din oro inför familjen.

Nej mer egoistiskt svin än Rask går ej att hitta i Trosa. Han ska hela tiden skylla på psykisk ohälsa för att ej ta ett jobb men varför söker han ej hjälp då?? Nej för han vill bara va hemma är sanningen, fyfan vad egoistisk han är som inte drar in sin beskärda del till räkningarna, enbart lite flyt nu med förtalsvideos men snart åker han dit igen så det skriker om det och då är det 4k visningar igen.

Arvet har bränts upp på massa bandtröjor, snus, trumset, kamera, mikrofon, skräpmat, smink, datorer, m.m
Minns mkt väl alla gånger de sålt ungarnas spelkonsoler för att kunna handla mat fyfan vilken misär.

Jag kollade igenom lite gamla inlägg i tråden från förr där baronen (alexhooker) skrivit, då skrev han att de sålde v70n för att kunna köpa julklappar....

Vad fan är det för liv? allt för att den jävla egoistiska skithögen aldrig kan ta ansvar och knyta näven och ta sig ett riktigt jobb, den jävla skitskallen som parasiterar på släkten hela tiden, Rask är den största losern i hela jävla Sörmland, har mer respekt för en hemlös zigenare som iallafall samlar pant.
Detta gör ont i hjärtat, måste varit ett fruktansvärt trauma för barnen, en tv-spels konsol och cykeln var ju typ dom bästa ägodelarna man hade i den åldern, cykeln blev ju även den såld senare. Samma år som Alf köpte den.

Hur gick det förresten med dom nya cyklarna, står den och samlar damm i förrådet? Pluspoäng till bajshögen som monterade gaffeln fel väg.

Finns ingenting som tyder på att den här julen kommer bli bättre, om man lyckas sälja lägenheten i närtid är pengarna borta redan innan ungarna skickat in önskelistorna till jultomten, blir väl som vanligt att Rask återanvänder den där rubriks kuben eller så köper han något skit på macken kvällen före.
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Alltså det här med ångest och sånt. När ska Baronen och Jocke växa upp? Alla har väl haft det tufft men vem fan gnäller över barndomen när man närmar sig 40. Visst det finns undantag men därifrån kan vi utesluta benranglet och tomtefar ifrån.
Vissa människor växer aldrig upp, dom här förvuxna mansbebisarna kommer sitta på youtube och och bråka när dom fyllt 50 också.
Senast redigerad av Kickassfarsan 2024-08-18 kl. 03:02.
Citera
2024-08-18, 08:13
Avstängd
Crabby88s avatar
https://youtu.be/Vb-FXEqN-EU?si=UauOjA1Q26QNcCkO

Rask synar Lokal.
Rask gör sen en Lokal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto