2025-02-05, 18:52
Såg att de va en ny video på gång ikväll, inte helt förvånande att den handlar om hans hyresvärd.

Skulle skämmas ögonen ur mig.
Citera
2025-02-05, 18:53
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Jo men det ska väl inte han bli lidande för. Varför ska han betala för det? Det är väl hans rättighet.

Sån är han endast rättigheter noll skyldigheter.
Citera
2025-02-05, 18:54
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikish
Såg att de va en ny video på gång ikväll, inte helt förvånande att den handlar om hans hyresvärd.

Skulle skämmas ögonen ur mig.

Hyresvärd och/eller elräkningen.

Det lustiga är att han sa för ett halvårs sen att dom hade elräkning på om det var 4 eller 6 tusen. På grund av ett elfel som Trobo visste om .
Men det stämde ju inte. Han är så dum i huvudet.

Edit. Japp. Det blir om Trobo och hur han fick kriga för att Therese pappa ska vara borgenär.

Alltså... jag vet inte vad jag ska säga. Jag förstår inte.
Dom för på nåder byra lägenhet. Då väljer han att göra videos om hur orättvist det är. Men om det inte är nog. Nu ska han analysera Trobos ekonomi också.

Han är riktigt dum i hela ansiktet
Senast redigerad av Crabby88 2025-02-05 kl. 18:59.
Citera
2025-02-05, 19:04
Medlem
Azpers avatar
Har haft min tvättmaskin i 10+ år, och den är det inte en repa på.

Den där torktumlaren och tvättmaskinen i baronens kartong ser ju ut som de kommit direkt från en pundar-lya i Farsta. Ser ju för fan ut som dom bokstavligen stått och repat dessa med en mattkniv.

Sedan när han säger att det är "RITAT PÅ FRYSDÖRREN"
de måste ju vara att det saknas handtag på kylen de menar? handtaget är helt borta.

För att inte prata om alla hans jävla hål i väggen...
Nej ditt hjon det är inte normalt att ha 38st tavlor på varje vägg.

Hoppas han får betala varenda öre.
först tänkte jag att detta bara var hittepå för att försöka kräma ur fårskallarna till följare på pengar åter igen, och ett skäl att kunna skjuta upp redovisningen av betalningen på lånet.

Minns ni för några månader sedan, när sopan satt och skröt att han kunde dega upp 2-3 månadshyror i deposition till kåken han trodde han skulle få hyra.

var är dom pengarna nu då? har du bränt även dessa pengar tro? förmodligen.
Citera
2025-02-05, 19:07
Medlem
vichy6s avatar
Vad är fel nu?

Vi ser elräkningen för flera månader.

Den har en fast avgift.

Lyckades han inte få någon att mäta på ca 10 månader?

Är han gråtbäbis?
Citera
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hyresvärd och/eller elräkningen.

Det lustiga är att han sa för ett halvårs sen att dom hade elräkning på om det var 4 eller 6 tusen. På grund av ett elfel som Trobo visste om .
Men det stämde ju inte. Han är så dum i huvudet.

Edit. Japp. Det blir om Trobo och hur han fick kriga för att Therese pappa ska vara borgenär.

Alltså... jag vet inte vad jag ska säga. Jag förstår inte.
Dom för på nåder byra lägenhet. Då väljer han att göra videos om hur orättvist det är. Men om det inte är nog. Nu ska han analysera Trobos ekonomi också.

Han är riktigt dum i hela ansiktet

Nu gissar jag att ett kommunalt bolagsbolag har en säkerhetsavdelning och rutiner för hur rättshaverister ska bemötas men hoppas många uppmärksammar Trobo på hans påverkasoperation så de inte chockas när hans hatsvans skrider till verket.
Citera
Medlem
NFCs avatar
Men vad fan är hans problem??! Är han så skitnödig att han bara måste visa att "nanananana, vi har skrivit kontrakt så jag får nu bete mig hur jag viiiiill, ni kan inte ångra er, naaanananana"

Rask, försök förstå att allt du gör på internet sparas för evigt. Det är därför som dina låtsaskompisar Jockeboi m.fl. slutade smeta runt med bajs och larva sig när dom var runt 20. Du är fan runt 35!!! Nästan dubbelt så gammal!!! När du postar videos om hur kass din hyresvärd är för att du planerar som ett jävla arsle, då kommer nästa hyresvärd att titta på din video och se att din ansökan kastas direkt. Då kommer du igen att posta videos om hur det är moment 22 och hela världen är emot dig, det är absoluuuut inte din personlighet som det är fel på, alla andra har fel!

Rask, hur kommer det sig att du blir ovän med ALLA?
Citera
2025-02-05, 19:10
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Har haft min tvättmaskin i 10+ år, och den är det inte en repa på.

Den där torktumlaren och tvättmaskinen i baronens kartong ser ju ut som de kommit direkt från en pundar-lya i Farsta. Ser ju för fan ut som dom bokstavligen stått och repat dessa med en mattkniv.

Sedan när han säger att det är "RITAT PÅ FRYSDÖRREN"
de måste ju vara att det saknas handtag på kylen de menar? handtaget är helt borta.

För att inte prata om alla hans jävla hål i väggen...
Nej ditt hjon det är inte normalt att ha 38st tavlor på varje vägg.

Hoppas han får betala varenda öre.
först tänkte jag att detta bara var hittepå för att försöka kräma ur fårskallarna till följare på pengar åter igen, och ett skäl att kunna skjuta upp redovisningen av betalningen på lånet.

Minns ni för några månader sedan, när sopan satt och skröt att han kunde dega upp 2-3 månadshyror i deposition till kåken han trodde han skulle få hyra.

var är dom pengarna nu då? har du bränt även dessa pengar tro? förmodligen.

Naturligt slitage är inte uppenbara skador.

Sen har han ju pengar.

2xgamla hyran + renovering är väl ca 30’?

Den pyntar han väl?
Citera
2025-02-05, 19:11
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag väntar bara på en jävla insamling för det är det Rask hoppas på. Den senaste videon är en uppvisning i galenskap och verklighetsfrånvaro. Han insuinerar att förvaltaren jäklas med honom. Men jag tycker fortfarande att videon där sonen pressas med frågor som en vidrigare video. Vuxnas problem ska inte barn behöva vara delaktiga i. Vilken jävla dåre bajsmannen är.

Han försöker göra en ” Jocke” i förtid.
Citera
2025-02-05, 19:12
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Nu gissar jag att ett kommunalt bolagsbolag har en säkerhetsavdelning och rutiner för hur rättshaverister ska bemötas men hoppas många uppmärksammar Trobo på hans påverkasoperation så de inte chockas när hans hatsvans skrider till verket.
Dom kommer garanterat be kommunens jurist gå igenom filmerna.
Han smutskastar Trobo som företag. Det kan inte vara direkt lagligt va?

Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Men vad fan är hans problem??! Är han så skitnödig att han bara måste visa att "nanananana, vi har skrivit kontrakt så jag får nu bete mig hur jag viiiiill, ni kan inte ångra er, naaanananana"

Rask, försök förstå att allt du gör på internet sparas för evigt. Det är därför som dina låtsaskompisar Jockeboi m.fl. slutade smeta runt med bajs och larva sig när dom var runt 20. Du är fan runt 35!!! Nästan dubbelt så gammal!!! När du postar videos om hur kass din hyresvärd är för att du planerar som ett jävla arsle, då kommer nästa hyresvärd att titta på din video och se att din ansökan kastas direkt. Då kommer du igen att posta videos om hur det är moment 22 och hela världen är emot dig, det är absoluuuut inte din personlighet som det är fel på, alla andra har fel!

Rask, hur kommer det sig att du blir ovän med ALLA?

Han är så dum i huvudet att det är gränsen på olagligt. Det här med konsekvens tänkande...
Citera
2025-02-05, 19:18
Medlem
Han verkar resonera som Jonatan Unge " Varför ska jag behöva betala för självklarheter som el och vatten?"

PS Hoppas Trobo polisanmäler honom för förtal DS
Citera
2025-02-05, 19:22
Medlem
Kräkets senaste läten framför kameran! Snabbare här än det blir public.

Fuck you, Bajsbaronen!

https://old.bitchute.com/video/zPE6fcynJ13S/

https://rr5---sn-8pxuuxaj5hcvqp5-2oi...E%20MIG%20INTE.

Man borde slå av Bajsmannen näsan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in