2024-11-24, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Du är så jävla sjuk i huvudet. Ta dina mediciner och försvinn härifrån, tack.
Med tanken på hur sjuk Carl-Fredrik Alexander Rask är så finns det en anledning till att tråden blivit så pass stor.. Mina tankar om Rasken är inte dom bästa mina liknelser går till Josef fritzl.... Att man som utomstående bryr sig om barnen I familjen ska inte skämtas bort😢😭😭
Citera
2024-11-24, 15:54
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Med tanken på hur sjuk Carl-Fredrik Alexander Rask är så finns det en anledning till att tråden blivit så pass stor.. Mina tankar om Rasken är inte dom bästa mina liknelser går till Josef fritzl.... Att man som utomstående bryr sig om barnen I familjen ska inte skämtas bort😢😭😭
Ja klart man får bry sig men du överdriver alltid som en jävla galning. Det är dina inlägg rask tar som exempel när han ska visa hur sjuka de som skriver i tråden är. Jag tror de flesta håller med om att rask är ett sjukhuvud och väldigt svår att tycka om men du måste faktiskt börja hålla dig till verkligheten.

Edit: du har skrivit många poetiska inlägg med rätt komiska inslag också men du slirar ofta iväg i galenskap och rent påhitt
Senast redigerad av abv 2024-11-24 kl. 16:01.
Citera
2024-11-24, 17:05
Medlem
Hillsongsekts avatar
Hoho kommer bli en bra kväll prefab tillika baronendräparen ska vara med i sjs ikväll.

Och dessutom sammanfattade han rask mycket kärnfullt i en story "rask förlorade 4-5 år innan han la ut videon på mig"

Jag skulle nog addera ett eller två decennium på det men korrekt i sak.
Citera
2024-11-24, 17:31
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://www.bitchute.com/video/eQllRHtBPhzz

Klassiker man bara inte kan gå förbi.

Förtalsbaronen under skyddstillsyn, berättar om varför han är dömd. Orsaken är att han lade ned alla sina motanmälningar mot mamma Ulrikas granne. Hade han bara inte gjort det hade det varit tillåtet, vilket bevisas av att åklagaren ju faktiskt lagt ned sin utredning beträffande förtalen mot Joz, p.g.a att Jocke anmält allt Joz sagt tillbaka.

Nu tror jag snarare det handlade om att åklagaren inte ansåg det påkallat ur allmän synpunkt att åtala med tanke på att Joz själv bidrog till att kasta bensin på elden. Liksom jag inte tror att en åklagare bryr sig mycket över att någon skriver ett par inlägg om en känd person i en Flashback-tråd, som valt offentligheten själv, men däremot kan se strängt på när samma kända person använder sina plattformar som når ut till hundratusentals personer för att grovt förtala folk. Det är i precis sådana situationer åklagare bör driva det.

EDIT

https://www.bitchute.com/video/KMl1z9gCqnJN

Annan gammal goding där Baronen går ut med att skadestånden är betalda, och att han parasiterat på en annan man för ändamålet. Han hade inte kunnat beta av det själv. Folk ska inte bry sig, för det viktiga är att brottsoffren blir kompenserade. Att det har en avskräckande funktion att man även kan bli tvungen att ersätta brottsoffren pengar är inte alls relevant. Inte minst när själva straffet som sådant inte är särskilt ingripande som i Rasks fall, som fick sitta hemma på videolänk och prata om sig själv. Något han ändå älskar, och gör varje dag. Nej, det viktiga är att brottsoffren kompenseras! Nu gör Rask samma sak som han gjorde när han dömdes, så uppenbarligen hade inte straffet en avskräckande effekt. Kanske hade det känts mindre lockande om han fortfarande hade haft skulderna kvar hos kronofogden, vad vet jag?

Vilket Pucko

Påstår att han läste upp breven från den medåtalade pga att han var desperat och att det var för att få slut på angrepp mot honom.

Här hade det varit befogat med fängelse eftersom han inte tar till sig alls av vad han utsätter andra för.
Citera
2024-11-24, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Ja klart man får bry sig men du överdriver alltid som en jävla galning. Det är dina inlägg rask tar som exempel när han ska visa hur sjuka de som skriver i tråden är. Jag tror de flesta håller med om att rask är ett sjukhuvud och väldigt svår att tycka om men du måste faktiskt börja hålla dig till verkligheten.

Edit: du har skrivit många poetiska inlägg med rätt komiska inslag också men du slirar ofta iväg i galenskap och rent påhitt

Så många människoliv allt från vuxna till barn som skithögen har släckt i livslust & glädje... Genom sin skitkanal när har suttit & gapat om oskyldiga människor & deras barn som blivit drabbade...
Med andra ord så ska skithögen & hans familj straffas på samma sätt fast hårdare med tiden blir det "ränta".. Men i skithögen bajsmegafonens fall så finns det mer att gå på, mer frågetecken som leder oss till en mer verklighet...

Sitter & pratar om sexuella övergrepp som han uppenbarligen är stolt över...
Steker upp bajskorvar I stekpannan..
Kallar sina följare för framstjärtar..
Har löskukar synligt i sina liver..
Kallar sin fru för hora..
Gör porrfilm med frugan som han lägger ut...
Listan är lång...

Vill bara rädda barnen & säkerställa att barnens trygghet finns❤️🙏
Ett socialt arv från en sån skithög som pappa rask, kommer sluta i traumatiska livsberättelser som även kan sluta på institutioner när så väl barnen växer upp..
Citera
2024-11-24, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Vilket Pucko

Påstår att han läste upp breven från den medåtalade pga att han var desperat och att det var för att få slut på angrepp mot honom.

Här hade det varit befogat med fängelse eftersom han inte tar till sig alls av vad han utsätter andra för.

Det är sådär med Carl-Fredriks störningar. Han tycker att han har rätt att bete sig som han gör, för det var den andra personens fel som började. De var medvetet elaka mot honom, och han blev kränkt, och är därför berättigad att hämnas. Av samma anledning har han terroriserat Chrippa i ett helt år. Chrippa kränkte ju honom genom att göra sig lustig över honom i sina videor. Då får Rask bete sig som han gör.

Så är det. Men eftersom han var ostraffad sedan innan så kom han undan. Frågan är hur de skulle se på saken nästa gång, om Baronen t.ex skulle dömas för flera fall av grovt förtal igen? Hans skyddstillsyn och prövotid har ju förvisso löpt ut, men det känns som man ändå borde beakta att han återfallit i samma brottslighet återigen och inte verkar ha lärt sig något från förra gången. Nu är Sverige ett land där det ska mycket till innan man låser in folk, så jag tror säkert han kommer komma undan billigt även nästa gång.
Citera
2024-11-24, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Att pengarna han fick för stugan skulle gå till T.

Att pengarna han fick för lägenheten skulle gå till T.

Han skulle aldrig bidra något till sin fru Tessan eller "horan" som han kallar henne... Eller sina barn, allt handlar om han själv hela tiden nonstop..

Har han lyckats sparka ut Tessan i arbete ännu? Så han kan ligga hemma i sin koja & gapa & gorma & hänga ut oskyldiga människor??

Jättebäbisen rask levererar alltid kaos, varje dag varje vecka varje år, vilken trygghet barnen i familjen får uppleva👍
Citera
2024-11-24, 18:14
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Har löskukar synligt i sina liver..
Kallar sin fru för hora..
Gör porrfilm med frugan som han lägger ut...
Listan är lång...

Vill bara rädda barnen & säkerställa att barnens trygghet finns❤️🙏
Ett socialt arv från en sån skithög som pappa rask, kommer sluta i traumatiska livsberättelser som även kan sluta på institutioner när så väl barnen växer upp..

Håller inte med överhuvudtaget, att Rask beter sig som en apa när han tror det är säkert är inte carte blanch att attackera hans barn. Det säger sig självt att de inte har något i detta att göra och således inte heller ska utsättas för repressalier på faderns bekostnad.

Att rask inte har samma moral betyder inte att det är rimligt att sjunka till den nivån.

Det sagt, skulle du eller annan kunna lämka hans youtube klipp där han sitter och viftar med löskukar och andra sexleksaker, känner att det är dags för min dagliga anmälan av hans kanal och det känns inte lämpligt att han skyltar med sånt snusk.
Citera
2024-11-24, 18:18
Medlem
Hillsongsekts avatar
Bjuder på ytterligare en rolig spaning, Jag tog lite tid och gick med i olika facebookgrupper med anknytning till Trosa.

Typ händer i Trosa, Köp och sälj i Trosa och dylikt.

Sen sökte jag på Rask. Man får ju anta att han verkligen gjort allt för att hitta nytt boende så jag såg framför mig otaliga inlägg där han söker med ljus och lykta efter nytt boende.

Dessväre gick jag bet. Rask har inte någon närvaro överhuvudtaget i dylika grupper. Det har dock T.
Hon letar aktiviteter för barnen, söker extra arbeten etc.

Så ja ganska uppenbart att den arma kvinnan bär familjen medans Häxkonst-baronen ligger i kojan och manifesterar fler följare och manna från himmelen.
Citera
2024-11-24, 18:30
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Bjuder på ytterligare en rolig spaning, Jag tog lite tid och gick med i olika facebookgrupper med anknytning till Trosa.

Sen sökte jag på Rask. Man får ju anta att han verkligen gjort allt för att hitta nytt boende så jag såg framför mig otaliga inlägg där han söker med ljus och lykta efter nytt boende.

Dessväre gick jag bet. Rask har inte någon närvaro överhuvudtaget i dylika grupper. Det har dock T.

Så ja ganska uppenbart att den arma kvinnan bär familjen medans Häxkonst-baronen ligger i kojan och manifesterar fler följare och manna från himmelen.

Snyggt gräv! Rask är en riktig skitfarsa. INTE kick-ass… Brofist!
Citera
2024-11-24, 18:40
Medlem
Citat:

Så är det. Baronens aktivitet i Facebook-grupper sträcker sig till att publicera sina egna länkar till sina kanaler, bloggar, osv. Så fler folk ska titta på honom, han älskar det.

Prefab-Andreas på Insta-story. Säger något om att Rask förlorade 4-5 år innan han gav sig på honom. I något av alla dessa samtal han laddade upp med Carl-Fredrik sa han något i stil med att han kan sänka hela Carl-Fredriks karriär. Frågan är vad det är som killen har på Carl-Fredrik? 4-5 år sedan var Carl-Fredrik igång i en väldigt sjuk period som slutade med att han dömdes i tingsrätten. Vad kan Carl-Fredrik ha gjort 19-20 som innebär väldigt stora problem för honom som vi inte redan känner till?
Citera
2024-11-24, 18:41
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Byfånen har dock blivit uthängd i någon av grupperna, där han påstods förstört ett gammalt kulturarv, knappast något man blir förvånad över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in