2024-08-16, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Varken eller!!!!
Jag skriver EXAKT det jag vill och disskuterar Rask! Som tråden är TILL FÖR!!
Något av de två är det. Något annat finns inte på kartan. Jag lutar mot det sistnämnda.
Citera
2024-08-16, 14:04
Medlem
Rasken lägger upp på insta story vad en av hans sjuka följares svar på snusklådan är:
”Fantiserar att min mamma börjar suga mej”
Citera
2024-08-16, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Rasken lägger upp på insta story vad en av hans sjuka följares svar på snusklådan är:
”Fantiserar att min mamma börjar suga mej”
Det är den typen av följare som han har, jag har sett mängder av sjuka och promiskuösa fantasier som hans följare skriver till honom.
Det är så skadat så det liknar ingenting.
Och alla dessa som drömmer om rask, de som älskar hans röst och yada yada.

Hans följare är lika skadade som Rask.
Citera
2024-08-16, 14:17
Medlem
Aj aj aj... negativa kommentarer och dåliga visningar på uslingens senaste... snart hoppar han väl in i Chrippas DM och ber och bönar om ett svar på tal så han kan fortsätta mjölka.

Vill minnas när uslingen sa att Anjo mjölkade videos om honom, hur många var han uppe i då? 3?

Man märker att uslingen blir irriterad att Anjo visar upp hans gamla jag även om han försöker dölja det, att visa den sidan av honom för nya följare är inte attraktivt även om han har "ändrats".

Hatet kommer snart att öka lavinartat mot uslingen (kan man säga så? En lavin går ju neråt). Vinden har börjat vända.
Citera
2024-08-16, 14:19
Medlem
micro113s avatar
Vad hände mellan Livros och Rask egentligen.
Rask borde ju buga av tacksamhet till Livros som höll kanalen.
Citera
2024-08-16, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Aj aj aj... negativa kommentarer och dåliga visningar på uslingens senaste... snart hoppar han väl in i Chrippas DM och ber och bönar om ett svar på tal så han kan fortsätta mjölka.
Förvånar inte om det 3e klippet snart cirkuleras på nätet… eller så kommer det en TIGGARLIVE ikväll det är ju freeeeeeeedag och folk är törstiga.
Då ser Baronen sin chans till att mjölka pengar!
Citera
2024-08-16, 14:23
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är den typen av följare som han har, jag har sett mängder av sjuka och promiskuösa fantasier som hans följare skriver till honom.
Det är så skadat så det liknar ingenting.
Och alla dessa som drömmer om rask, de som älskar hans röst och yada yada.

Hans följare är lika skadade som Rask.

Histrionisk störing gör dom promiskiösa fast det gäller ofast kvinnor.

Anjo har dock förklarat att Rask har accepterat sin kvinnliga sida genom att sluta skalla kameran och vara manlig som förr i tiden.

Kärringkraften och den hysteriska psykoinfantila störningen är stark inom Rask just nu.

Med andra ord så är det Rask som ligger under Anjo när dom ska böga. Det blir man humbled av, något Anjo förklarar att Rask nu är efter att ha accepterat sin trans sexuella lust att vara en kvinna ibland med Anjo. Cosplay.
Citera
2024-08-16, 14:32
Medlem
KungPungPats avatar
jag garvade ganska hårt när Anjo talade på youtube om rasks kvinnliga sida.

Själv hade jag minst börjat skalla en kamera om min bästis satt på youtube och sa att jag i princip har blivit kärring, eventuellt trans sexuell, med "accepterade kvinnliga sidor".
Citera
2024-08-16, 14:37
Medlem
knark-kungens avatar
Nu har Carl en möjlighet att visa vad dom där spaghettiarmarna går för, han som skrytit så mycket om vilken slugger han varit.

Kan ni se Carl-Fredrik i ringen? Springa runt med sina kvinnohöfter och väldefinerade axlar. Skulle bli förvånad om han klarar 5 sekunder med Edward innan han ligger.
Citera
2024-08-16, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nu har Carl en möjlighet att visa vad dom där spaghettiarmarna går för, han som skrytit så mycket om vilken slugger han varit.

Kan ni se Carl-Fredrik i ringen? Springa runt med sina kvinnohöfter och väldefinerade axlar. Skulle bli förvånad om han klarar 10 sekunder med Edward innan han ligger.
Det är större chans att Rasks äldsta son skulle vilja ta en fight med Chrippa än Rask himself.
Citera
2024-08-16, 15:28
Medlem
Tortellis avatar
Jag tittade på Radkens fru Youtube i morse. Hon startar alltid morgonen med en redbull och sen satt Rask i vardagsrummet med dottern och tittade lite på tv. Allt såg väldigt WT ut. Men det jag reagerade på är att Rask älskar situationen med chrippa, hur ska raskens Youtube funka i framtiden när och om chrippa försvinner! Chrippa har blivit en mjölk kossa för Rask, och faktiskt inte bara för rasken. Men det där med orosanmälan är däremot jäkligt vidrigt gjort. Om det inte är så att det faktiskt föreligger en äkta oro, men måste varje soc anmälan gås igenom om det är uppenbart samma person som anmäler?
Citera
2024-08-16, 16:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag tittade på Radkens fru Youtube i morse. Hon startar alltid morgonen med en redbull och sen satt Rask i vardagsrummet med dottern och tittade lite på tv. Allt såg väldigt WT ut. Men det jag reagerade på är att Rask älskar situationen med chrippa, hur ska raskens Youtube funka i framtiden när och om chrippa försvinner! Chrippa har blivit en mjölk kossa för Rask, och faktiskt inte bara för rasken. Men det där med orosanmälan är däremot jäkligt vidrigt gjort. Om det inte är så att det faktiskt föreligger en äkta oro, men måste varje soc anmälan gås igenom om det är uppenbart samma person som anmäler?
Ja varje soc anmälan måste gås igenom, dock är det inte alltid det leder till utredningar.
Sedan förstår jag anmälan lite, det är inte första gången någon som postar sexuellt material på nätet blir anmäld till soc, om det är befogat vet jag inte. Men jag förstår oron för hur barnen kan bli drabbade av att deras föräldrar lägger ut sexuellt material på nätet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in