2024-11-22, 21:28
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ni kan givetvis nå Sveriges största nollas senaste förtalsvideo via alternativa kanaler!

Snart här:

https://old.bitchute.com/video/H9nIsIqwgbZ1/

Redan nu:

https://rr3---sn-5go7ynl6.googlevide...mDThx21YMFw%3D

Tackar!
Smärtsamt dålig video igen.
Citera
2024-11-22, 21:31
Nån kommentera på hans video varför han alltid kliar sig i underlivet, ifall han har löss. Dog av skratt, det är säkert sant nu när jag tänker på det.
Citera
2024-11-22, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tackar!
Smärtsamt dålig video igen.

Ja, jag hade aldrig direkt använt snabbspolfunktionen i videospelare innan 2024 och Baronen satte igång med sina ”analyser”. Det är ett evinnerligt upprepande som aldrig tar slut.
Citera
2024-11-22, 21:51
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Nån kommentera på hans video varför han alltid kliar sig i underlivet, ifall han har löss. Dog av skratt, det är säkert sant nu när jag tänker på det.

Jag tror att han utsätter sig själv för kontaktallergi. Eller irritation, en korrekt medicinsk diagnos inte min poäng. Hud som hud, insidan av andningsvägarna har också "hud".

Bevis: Kolla en video från sekten på de andras kanaler (och Rasks kanal) ch räkna hur många (få) gånger han tvingas avbryta sig själv med ett ett hårt attackhostade HUUU i armvecket.

Jämför med valfri video från kojan.

För mig är det uppenbart han inte kontrollerar detta med vilja. När han hostar "AAaaA-höHÖÖÖ-HÖÖ" stup i ett på sin kanal så är det inte han som jävlas. I Anjos studio kan han inte ta på mer parfym eller elda på mer rökelse eller annat han får samma allergiska reaktion på.
Citera
2024-11-22, 21:51
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ja, jag hade aldrig direkt använt snabbspolfunktionen i videospelare innan 2024 och Baronen satte igång med sina ”analyser”. Det är ett evinnerligt upprepande som aldrig tar slut.

Fantastiskt uppfinning! Snabbspolsfuntion!!
Citera
2024-11-22, 22:00
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Jag tror att han utsätter sig själv för kontaktallergi. Eller irritation, en korrekt medicinsk diagnos inte min poäng. Hud som hud, insidan av andningsvägarna har också "hud".

Bevis: Kolla en video från sekten på de andras kanaler (och Rasks kanal) ch räkna hur många (få) gånger han tvingas avbryta sig själv med ett ett hårt attackhostade HUUU i armvecket.

Jämför med valfri video från kojan.

För mig är det uppenbart han inte kontrollerar detta med vilja. När han hostar "AAaaA-höHÖÖÖ-HÖÖ" stup i ett på sin kanal så är det inte han som jävlas. I Anjos studio kan han inte ta på mer parfym eller elda på mer rökelse eller annat han får samma allergiska reaktion på.

Det med hans hostande. Är ENBART när han är ensam. Om jag för leka hobbydokter,vilket man får göranöt det handlar om rask. För han är så motbjudande.

Men hostande är jag helt säker på att det handlar om uppmärksamhet. Finns ju folk som alltid måste synas och höras. Så när han hostar, rapar och fiser. Det gör han när han sitter själv.
Citera
2024-11-22, 22:08
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Det med hans hostande. Är ENBART när han är ensam. Om jag för leka hobbydokter,vilket man får göranöt det handlar om rask. För han är så motbjudande.

Men hostande är jag helt säker på att det handlar om uppmärksamhet. Finns ju folk som alltid måste synas och höras. Så när han hostar, rapar och fiser. Det gör han när han sitter själv.

Se nästa inlägg.
Senast redigerad av Spritnota 2024-11-22 kl. 22:15.
Citera
2024-11-22, 22:12
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:

Jag tycker det låter som en genuin irriation, att han hostar reflexmässigt som att han stör sig på något i närmiljön. Spontant tror jag på att det orsakas av att han tar ca 20 sprut parfym ovanför nyckelbenen och sedan sitter kvar i samma koja.
Ögon och näsa irriteras också.
Citera
2024-11-22, 22:20
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Jag tycker det låter som en genuin irriation, att han hostar reflexmässigt som att han stör sig på något i närmiljön. Spontant tror jag på att det orsakas av att han tar ca 20 sprut parfym ovanför nyckelbenen och sedan sitter kvar i samma koja.
Ögon och näsa irriteras också.

Ja du har väl en poäng där.
Dock utesluter jag inte att han rapar och fiser , för han vill få uppmärksamhet.
Kan hoppas han hostar ut sina egna lungor.
Citera
2024-11-22, 22:22
Medlem
Hostan har han väl fått för han sitter i sin koja med alla rökelser hela dagarna
Citera
2024-11-22, 22:23
Citat:
Ursprungligen postat av Laidbackwoff
Inge så konstigt. Han spenderar ju dagarna i sin Youtube-koja där det inte städats på år och dar. Måste frodas virus, smuts och bakterier där. Skulle Folkhälsomyndigheten göra ett hembesök skulle de säkert hitta spår av AIDS, ebola, smittkoppor och all möjlig skit som infekterat Carl Fredriks underliv.
Citera
2024-11-22, 22:26
Medlem
GreenBatterys avatar
Hur kan det komma sig att jootoob inte tar ned alla filmer som handlar om ”bevisen” och ”sanningarna” om C och L?

Det är ju en offentlig romani kris som utspelar sig. En ”utredning” och ”domstol” som får stå oemotsagd.

Jag är förbluffad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in