2024-09-20, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är min gamla tjänstehund som fick kliva in och följa mig här när hon själv inte längre kunde göra det i livet.
Ren nostalgi och att inte vilja släppa taget riktigt mao.

Jag har svårt att förstå vad du tycker är så vettigt.
Är det förtalet av andra?
Är det när han lurar följare (och en gammal vän) på pengar?
Är det att han inte gjort ett vettigt handtag i sitt liv?
Är det när han sitter och flummar och tror han pratar med andar?
Är det att han inte ens kan ta hand om sina egna barn - så de får/fick gå på dagis medan han satt hemma och kliade magen.
Är det att han låter familjen leva i sillask?

Exakt vad är det som du tycker är så vettigt?

Han har ju berättat om hur han gick hem till någon annan och sket i schampoflaskorna.

Jag vill gärna veta vad du tycker är så vettigt.
Som sagt så vet jag typ ingenting om Rask, så har således ingen åsikt om honom. Såg lite av en video en gång där han pratade om barnuppfostran, det tyckte jag lät vettigt. I övrigt vet jag ingenting som sagt, så du får gärna berätta mer!
Citera
2024-09-20, 11:17
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryzztroll
Som sagt så vet jag typ ingenting om Rask, så har således ingen åsikt om honom. Såg lite av en video en gång där han pratade om barnuppfostran, det tyckte jag lät vettigt. I övrigt vet jag ingenting som sagt, så du får gärna berätta mer!

Det är bara koll igenom tråden.
Citera
2024-09-20, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det är bara koll igenom tråden.
Den e för lång, nästan 50000 svar ju
Citera
2024-09-20, 11:25
Medlem
Citat:

I all välmening men utifrån att du verkar vara helt oinsatt och bara ställer frågor som jag tror att väldigt få har varken lust eller intresse att besvara när allt i princip finns att hitta själv så skulle jag rekommendera dig att ägna lite tid att ögna igenom tråden lite samt kolla de videor som finns tillgängliga så du åtminstone skaffar dig en uppfattning om vad och varför denna person är omtalad så som han är.
Det är alldeles för mycket och omfattande för att kunna besvara och servera dig i ett inlägg här utan att du överhuvudtaget har lagt lite energi på att bilda dig en grundbild. Han är inte ett drama som pågått i en månad utan en katastrof som pågått i flera flera år.

Annars kanske det finns någon annan tråd här på flashback du har större nytta av.
Citera
2024-09-20, 11:50
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Den e för lång, nästan 50000 svar ju

Bara ta ett random tal.
Citera
2024-09-20, 11:53
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Nu har Angelica Tärnsby yttrat sig om Rasks senaste video och husfail 🙄 känns som att hon inte tänkt varvet runt och från allas håll.

https://ibb.co/Ln6ZRVw
Vem är denne Angelica? Ännu en tjej som Alexander legat med bakom T's rygg?
Citera
2024-09-20, 12:04
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasig-axel
Någon i tråden sa att hon var vän med Julia P tidigare
Citera
2024-09-20, 12:07
Medlem
Citat:
Vad menar du med ”ännu en”?
Citera
2024-09-20, 12:08
Medlem
trasig-axels avatar
Citat:
Vad menar du med ”ännu en”?
Rask var otrogen mot T förut med en tjej. Flashback lyckades avslöja det och kort efteråt gick Rask ut i en video och sa att det var sant, men att han gjorde det för att han fått reda på att T varit otrogen först med någon arab i hemtjänsten. Så dom var otrogna mot varandra för att ge tillbaka till varandra typ.
Citera
2024-09-20, 12:09
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Rask var otrogen mot T förut med en tjej. Flashback lyckades avslöja det och kort efteråt gick Rask ut i en video och sa att det var sant, men att han gjorde det för att han fått reda på att T varit otrogen först med någon arab i hemtjänsten. Så dom var otrogna mot varandra för att ge tillbaka till varandra typ.
Jag tror verkligen inte att Rask varit otrogen mot T, inte ens för payback. Däremot tog han säkert chansen att ljuga ihop någonting om att han minsann också kan fixa brudar.
Citera
2024-09-20, 12:13
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Fast tror du att någon ringt? Det tror inte jag och jag håller med om att det vore vidrigt gjort. Tror du inte hyresvärden blivit avskräckt av att det inte finns en stadig inkomst tex? När dom sett denna tråden efter en googling plus hans egna yt-kanal som visar en person som livnär sig på att kasta skit på andra. Vilket innebär risk för att folk kanske kommer och kastar sönder fönsterrutor osv.
Rasks resonemang visar på att han inte är ute i arbetslivet och är medveten om vilka krav som idag ställs på någon som vill hyra ett hus.. om det inte är snorötet och hyresvärden bara letar folk som är dumma nog att betala för det.
Jag har svårt att tro det. Det är sjuka personer som ringer samtal för att förstöra för andra.

Men har det hänt så är det välförtjänt, Rask har grävt sin grav. Hur många gånger har han uppmanat sina följare att anmäla Chrippa, utan några belägg, till olika instanser? Han ville förstöra för chrippa till vilket pris som helst och får känna på början på karma. Åtal och dom för grovt förtal är givet.
Förhoppningen är att han börjar reflektera över hur gränsöverskridande hans häxjakt på Linnea och Chrippa är och att han får sig en ordentlig funderare.

Förmodligen har hyresvärden tagit ut hans inkomstdeklaration för att få uppgifter om han verkligen har en stabil inkomst. Hans tidigare verksamma år som youtuber har han inte kunnat försörja sig om jag har förstått saken rätt.

Hyresvärden har förmodligen också kontrollerat brottsregister.

Har hen läst här vet hen att Rask delat med sig att porr med sin fru.

Hyresvärden har väl också sett en video för att känna lite på Rask och förstått att han är en livsstilsförtalare och att förtal är hans vapen för att styra dom som inte går honom till mötes. Rask är ytterst taskig och kränkande i nästan alla videos. Det går lite stick i stäv med vad han har framställt sig som inför värden, en mjuk och omtänksam hemmafamiljefar.

Där har ni det enkla svaret.
Hyresvärden har fått en bild uppmålad för sig, en förskönad och censurerad bild och när hen skrapade på ytan var inget som han trodde.
Senast redigerad av Pallal 2024-09-20 kl. 12:36.
Citera
2024-09-20, 12:15
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag tror verkligen inte att Rask varit otrogen mot T, inte ens för payback. Däremot tog han säkert chansen att ljuga ihop någonting om att han minsann också kan fixa brudar.
Ja han var verkligen supertydlig och kunde inte nog understryka att han minsann var otrogen mot henne först och så är det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in