2024-09-11, 21:25
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112
Hur ska rask göra nu? Tessan jobbar kan han städa huset i en vecka i sträck. Tror ni han tar ett jobb snart då? Nu när han snart har hus
Han har varit arbetslös i 15 år. Frågan är ven som skulle ge han ett jobb?

Här ska du få ett bra tips din skithög, finns arbetsmarknadsutbildningar som du som arbetslös kan få förtur till genom arbetsförmedlingen. Med CSN lån+bidragsdelen kan du leva bättre än du gjort på många år och om ett ynka år kan du förmodligen fixa arbete om dy visar att du vill och inte bara sitter och skriker i telefonen hela praktiken.

Ska bli kul att se om T kan göra kopplingen Rask = dödvikt = bara ekonomisk samt emotionell belastning, har dock låga tankar om henne också.
Citera
2024-09-11, 21:26
Medlem
GreenBatterys avatar
Tar ett jobb?!

Näe, du! Jag misstänker att han kommer öppna sin IG igen för att försöka locka till sig några fler följare. Det kan behövas när det ska köpas vedträ på macken!
Citera
2024-09-11, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Vem ska hjälpa med flytten, Black Jim? Dorran å Christian? Pundarfarsan? Den sjukligt självupptagna morsan. Ser rätt tomt ut på vänskapsläktaren, bra för familjen att det enda dom äger är typ två sängar, en tv bänk och en soffa. Borde gå att stuva in allting i en skåpbil modell större.

Ni som bor i krokarna (vet elpriset osv) vad tror ni att uppvärmningskostnaden kommer ligga på under vinterns kallaste månad, räcker ens 10 lax? Man har ju hört mardrömshistorier från vissa villaägare.

Det här är så jävla dumt. Flera gånger idag på jobbet har jag brustit ut i asgarv över det här boendebytet.

Ett modernt hus på säg 100-110kvm bör ha haft runt 8000 i månaden när det var som värst, vintern 22 och säg 20% lägre vintern 23. I år är det lite oklart vad som kommer hända med priserna, men en enda räkning på 4000, som kommer att vara deras standardpris i ett hus på vischan med fem pers i familjen, blir en ögonöppnare. En riktig risig vinter som 22 så hade vänner uppåt 14-15k i december-januari i sina hus på 170kvm med luftvärmepump etc, det var otroligt dyrt. Sophämtning, försäkring, vinterunderhåll med att skotta uppfart och så vidare blir superspännande att se han gråta över.
Senast redigerad av Trosacrew 2024-09-11 kl. 22:14.
Citera
2024-09-11, 22:17
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tar ett jobb?!

Näe, du! Jag misstänker att han kommer öppna sin IG igen för att försöka locka till sig några fler följare. Det kan behövas när det ska köpas vedträ på macken!

Han kommer inte öppna sin Instagram då syns alla följare som han köpt, Har man en offentlig profil så kan tex, SocialBlade och andra liknande tjänster spåra offentliga kontons följartillväxt, antal följare, engagemang osv. Har man däremot en stängd profil kommer dessa tjänster inte att kunna samla in eller visa detaljerad statistik som engagemangs nivåer, likes per inlägg, eller kommentarer.

Till sist: Snart flyttar dem, då behöves det bara städas en gång om dagen..
Citera
2024-09-11, 22:23
Medlem
Det var ett tag sen vi körde ett Kärring-Kollage från Baronens kommentarsfält, så jag svängde ihop ett.

https://ibb.co/VpNQd7F

Carl-Fredrik går fortfarande hem hos klimaktierietanterna. Det här är bara såna som har profilbild, och som jag inte tror att jag haft med i något annat jag slängt ihop. Men namnen är också avslöjande. Söker man på dem så handlar det ofta om kvinnor som är runt 50 och uppåt.
Citera
2024-09-11, 22:25
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Rask har tagit sig vatten över huvudet. Låt mig gissa, Soc kommer inte gripa in förrän en unge har dött.
Citera
2024-09-11, 22:26
Medlem
Dyngbaggen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det var ett tag sen vi körde ett Kärring-Kollage från Baronens kommentarsfält, så jag svängde ihop ett.

Carl-Fredrik går fortfarande hem hos klimaktierietanterna. Det här är bara såna som har profilbild, och som jag inte tror att jag haft med i något annat jag slängt ihop. Men namnen är också avslöjande. Söker man på dem så handlar det ofta om kvinnor som är runt 50 och uppåt.
Vad fan är det där för nåt? Asså det där??? Den där jäveln i mitten och till vänster! Ser ut som ett jävla lesbiskt, maskulint troll???
Citera
2024-09-11, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trosacrew
Ett modernt hus på säg 100-110kvm bör ha haft runt 8000 i månaden när det var som värst, vintern 22 och säg 20% lägre vintern 23. I år är det lite oklart vad som kommer hända med priserna, men en enda räkning på 4000, som kommer att vara deras standardpris i ett hus på vischan med fem pers i familjen, blir en ögonöppnare. En riktig risig vinter som 22 så hade vänner uppåt 14-15k i december-januari i sina hus på 170kvm med luftvärmepump etc, det var otroligt dyrt. Sophämtning, försäkring, vinterunderhåll med att skotta uppfart och så vidare blir superspännande att se han gråta över.

Kommer bli en fantastisk vinter för oss som följer Rasken's galna framfart mot stupet😆🤣

Sen inget bokslut inlämnat ännu, ingen f-skatt..🤣
Kommer bli näringslivsförbud & kanske fängelse för den grandiosa kreatören 🤣

Pigan & hushållerskan Tessan har en hård vinter framför sig.. Hon måste nog ha minst 3 heltidsjobb, så att inte familjen svälter & fryser till döds..

Kreativa kreatören kommer sitta hemma i någon fånig hårdrockströja från 80-talet & trasiga jeans & leta människor han kan kasta & förnedra rejält👍
Citera
2024-09-11, 22:28
Medlem
abvs avatar
Citat:

Den nya dregen-looken är så jävla sexig 🤤 undrar hur snabbt han hade flyttat in hos någon 50+ snuskkärring om therese tröttnat
Citera
2024-09-11, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Vad fan är det där för nåt? Asså det där??? Den där jäveln i mitten och till vänster! Ser ut som ett jävla lesbiskt, maskulint troll???

Det är främst kvinnor som sett sina bästa dagar som sympatiserar med Baronen av någon anledning. Jag får för mig att det handlar om att de blir provocerade över att Chrippa som är 35 har en ung, snygg flickvän, för han påminner dem om att de är förbrukade. Därför börjar de hata honom. Baronen personifierar det där hatet de bär på, och de har kommit att börja älska honom.

Citat:
Ursprungligen postat av abv
Den nya dregen-looken är så jävla sexig 🤤 undrar hur snabbt han hade flyttat in hos någon 50+ snuskkärring om therese tröttnat

Han hade snabbt som attan hittat ett annat värddjur. Men oavsett vad han säger, så tror jag säkerligen han hellre hade gått efter någon yngre och snyggare. Bara genom att vara lite känd så finns det brudar som attraheras av honom. Det är så det funkar. Det kommer inte vara någon supermodell heller, och inte den skarpaste kniven i lådan. Jag tänker mig en svagbegåvad kvinna med ett par ungar, som t.ex bor i Oxelösund. Det viktigaste är att hon har en lägenhet som hon kan betala hyran för själv, och att hon inte ställer krav.
Citera
2024-09-11, 22:55
Medlem
Citat:
Det är främst kvinnor som sett sina bästa dagar som sympatiserar med Baronen av någon anledning. Jag får för mig att det handlar om att de blir provocerade över att Chrippa som är 35 har en ung, snygg flickvän, för han påminner dem om att de är förbrukade. Därför börjar de hata honom. Baronen personifierar det där hatet de bär på, och de har kommit att börja älska honom.

Han hade snabbt som attan hittat ett annat värddjur. Men oavsett vad han säger, så tror jag säkerligen han hellre hade gått efter någon yngre och snyggare. Bara genom att vara lite känd så finns det brudar som attraheras av honom. Det är så det funkar. Det kommer inte vara någon supermodell heller, och inte den skarpaste kniven i lådan. Jag tänker mig en svagbegåvad kvinna med ett par ungar, som t.ex bor i Oxelösund. Det viktigaste är att hon har en lägenhet som hon kan betala hyran för själv, och att hon inte ställer krav.
Tänk dig om man besöker morsan och hon skulle börja snacka om Chrippa. Deras hat är helt jävla sjukt, hur fan kan en kärring i den åldern fokusera på Chrippa, som du säger är det nog avundsjuka.
Citera
2024-09-11, 23:00
Medlem
Citat:

Ett mycket bra underrättelse arbete tack👍
Inte så konstigt kanske att inte feministlägret socialtjänsten har hämtat barnen, då typiska knulltrasor från socialtjänsten följer kreatören...
Efter porrfilmsproduktionen så kan man tänka att 50+ suggorna blev mera intresserade..

Efter hundar & skägbäbisar i hemmen, så ligger nog rasken med tasken bra till hos dom🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in