Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Att hyra ut till han och hans familj, det är frågan.
Jag hade inte över mina döda kropp hyrt ut till den familjen av det enkla anledningen att jag tror aldrig han hade betalat en hel hyra. Han hade varje månad kommit med sjuka och obegripliga krav, på allt från färgen på draperiet till precis vad som helst. Sen oändliga timmars med hur fördjävligt hur hyresvärden inte gör med på att sänka hyran! Och alla påhittade fel. Tyvärr så tror jag ungarna hade förpestar tillvaron för dom andra hyresgästerna. Då det bevisligen inte finns någon som helst uppfostringsmetoder som kommer rädda barnen från rask.
Vilken förebild, visar mammas sexleksaker på youtube. Delar med sig av deras porrfilm. Alla andra sjuka och intima historier han berättar om sin fru, deras mamma mao. På nätet. Saker som vi normala delar med våra respektive. Och dom endast.
Jag håller med dig rakt av i stort.
Jag vill dock säga att det jag upplevt av barnen så är de inte alls döva för tillsägelser av andra.
Har man råkat på dem när de busat eller bråkat så säger man till och de lyssnar - och då säger jag inte att de varit de som bråkat eller startat upp/drivit bus - men är de i situationen så har de lyssnat utan att käfta emot eller vara dumma.
Jag har inget emot barnen (flickan har jag inte råkat på) utan pojkarna är som barn är mest.
Jag tycker illa om deras pappa - inte om dem - och jag hoppas folk kan bemöta dem som de egna personer de är. Förhoppningsvis kommer de växa upp utan att bli alltför färgade av sin ynkedom till far.
Citat:
Undrar f ö hur nerverna är på W? Han kunde inte gå i skolan, för han hade så ont i magen pga inställd flytt.
Det kan man väl ha, men hur har han då mått när deras porrfilm läcktes? Han måste varit hemma i flera veckor i streck med ont i magen.
Barnet lever med en pappa som påstår att saker skall hända - du skall få det, vi skall göra det, osv osv..
Barnen får inte ens åka på semester .. och så äntligen äntligen kan barnet berätta för kompisarna om något bra som faktiskt verkligen skall hända .... Sen får det veta att det inte var så och måste gå tillbaka till klassen och berätta IGEN att det pappa lovade aldrig blev sant.
Hade inte det gett dig ont i magen?
Rask klagar för att hans pappa gav honom för mycket och kompenserar med att ge sina barn inget.