2024-09-17, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shunosoklat
Nu skriver du i fel tråd tror jag. Ingen förstår vad du precis skrev.
Är möjligt, fel av mig!
Citera
2024-09-17, 22:46
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ryzztroll
Haha! Varför ville hans fru lämna honom?
Kan tänka mig att hans 15 år långa arbetslöshet kan vara en faktor.

Att han hellre sitter och leker framför datorn än att faktiskt försörja sin familj.

Nu är hon så nedbruten efter alla år av gaslighting att hon bara upprepar hans lögner på rutin, en mycket tragisk familje konstellation.

Rasks svar på att T akutsökte en lägenhet runt nyår var pga hennes grova adhd, ibland förstår hon inte vad hon säger själv. Därför är det bra att Raskis kan säga det till henne
Citera
2024-09-17, 22:49
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Skicka iväg ett mail till nykopings.tingsratt@dom.se

Skriv att du vill ha förundersökningsprotokolc och dom i mål nr: TR B 2113-20

Det är allmänna handlingar och helt gratis att ta del av.
Den där har jag begärt ut men de skickade bara två AB angående särskild personutredning, en om rasken och en om medbrottslingen.
Citera
2024-09-17, 22:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Hur gick det med företaget då? Kom dom aldrig igång?
Dom fick aldrig några uppdrag.

Det där företaget har genom åren genomgått ett 10 tal rekonstruktioner.

Ett tag snackade han om att han skulle göra ett eget skönhetsmärke och åka runt till företag i hela Sverige iförd hatt och kostym och sälja in denna parfym med doft av snus, diesel och svett.

Det är så mycket du måste läsa tråden
Citera
2024-09-17, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Kan tänka mig att hans 15 år långa arbetslöshet kan vara en faktor.

Att han hellre sitter och leker framför datorn än att faktiskt försörja sin familj.

Nu är hon så nedbruten efter alla år av gaslighting att hon bara upprepar hans lögner på rutin, en mycket tragisk familje konstellation.

Rasks svar på att T akutsökte en lägenhet runt nyår var pga hennes grova adhd, ibland förstår hon inte vad hon säger själv. Därför är det bra att Raskis kan säga det till henne
Det var som fan, så han jobbar alltså inte? Tjänar han inte pengar på sin YT? Fick intryck av att jobbade och körde youtubandet som en sidogrej när han pratade om att ”det lönar sig att arbeta” och att man bör ”rösta blått” osv.
Citera
2024-09-17, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Den där har jag begärt ut men de skickade bara två AB angående särskild personutredning, en om rasken och en om medbrottslingen.
Med risk för OT; Men vad är det för profilbild du har? Jocke Lundell?
Senast redigerad av ryzztroll 2024-09-17 kl. 22:54.
Citera
2024-09-17, 22:54
Medlem
Citat:
Dom fick aldrig några uppdrag.

Det där företaget har genom åren genomgått ett 10 tal rekonstruktioner.

Ett tag snackade han om att han skulle göra ett eget skönhetsmärke och åka runt till företag i hela Sverige iförd hatt och kostym och sälja in denna parfym med doft av snus, diesel och svett.

Det är så mycket du måste läsa tråden
Haha, finns det video där han snackar om det sista? Vad för mer bolagsideer har han haft?
Citera
2024-09-17, 22:56
Medlem
Citat:
Han har genom åren förmodligen laddat upp ett iaf ett 20 tal klipp där han sitter och låtsaslipa.

Hela serien ångestdagboken är 100% cringe.

Det var hans reaktion när T ville lämna honom, han satt sig och lipade framför kameran sen gjorde han henne gravid igen.

Självklart är det så. Han är garanterat ett stående skämt på stadens alla myndigheter.

Några favvosar som jag tyvärr inte sett reupload på var när han ringde och skrek på tjänstemannen på läkemedelsverket när han inte fick sälja cbd oljan som kosttillskott.

Vi har så många fina minnen tillsammans

Undrar om Rasken lyckas göra henne gravid en fjärde gång? Han kan nog behöva ytterligare en unge för att lyckas hålla kvar henne vid nästa relationskris.

Hela Raskens CBD "företag" var en rolig historia. Plantinum tror jag det hette. Mins att han gjorde flera videos där han ringde den där tjänstemannen på läkemedelsverket, minst två iaf. Givetvis helt utan kännedom om vad lagen säger.

Men mitt favorit "företag" va ändå skäggoljan, som senare blev till helkroppsolja.
Senast redigerad av Ralfhead 2024-09-17 kl. 22:58.
Citera
2024-09-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag föreslår att du sätter igång och plöjer tråden för att få dig ett hum om hans störda sidor.

Som ett exempel kommer huvudpersonen in och börjar diskutera sig själv redan från sida 3 under namnet "AlexxHooker". Eller rättare sagt så "värjer han sig" som han själv skulle ha sagt det, från allt som kommer upp.

Rasks lättpåverkan är det som gör den här tråden så rolig. Det är inte bara att han är så tokig som han är, han följer även tråden slaviskt och förhåller sig till saker som diskuteras. Förr i tiden direkt i den, men i dagsläget genom att bemöta saker som kommer upp i tråden i videor, utan att säga varifrån han hört kritiken.

Eftersom han är så besatt av tråden är det lätt att påverka honom genom den.
Nej fan, kan inte plöja igenom hela tråden, hur lång som helst… Så han snackar om svarar på inläggen i tråden på din YT?
Citera
2024-09-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Undrar om Rasken lyckas göra henne gravid en fjärde gång? Han kan nog behöva ytterligare en unge för att lyckas hålla kvar henne vid nästa relationskris.

Hela Raskens CBD "företag" var en rolig historia. Plantinum tror jag det hette. Mins att han gjorde flera videos där han ringde den där tjänstemannen på läkemedelsverket, minst två iaf.

Men mitt favorit "företag" va ändå skäggoljan, som senare blev till helkroppsolja.
Finns det videos så man kan beskåda när han pratar om dessa idéer? Han är ju kreativ iallafall, vad för mer ”företag” eller ideer har han haft?
Citera
2024-09-17, 22:58
Medlem
Citat:
För en som är ny här i tråden:
Varför hackar alla på Rask och Chrippa? Kan väldigt lite om båda dessa, men Chrippa verkar ju vara en skön snubbe och Rask tycker jag verkar vara ganska så vettig, så vad fan tjafsar folk om?
Vad finns det att gilla med en idiot som suttit i ev video och stolt berättat hur han pissat på en däckad tjej på en fest, hur han och hans kompis tryckt upp en dildo i röven på en däckad kille och hur de fimpat sina cigaretter på en däckad killes ollon.
Han har förtalat oskyldiga personer och vridit på storyn så att han ska vara någon sorts "hjälte" som skyddade sina barn. När det egentligen inte fanns något att skydda dem från.
Han hänger ut sin pappa när som helst han får möjlighet, detta gjorde han även när pappan var nykter och påväg att ta ett snedsteg. Istället för att hjälpa sin pappa på rätt spår igen så "hjälpte" han honom genom att knuffa ner honom för stupet igen.
Han hängde ut sin egen mamma som fitta med en ca en timmes lång video för att hon inte kunde vara barnvakt samma kväll som han frågade henne.

Hur han suttit i en annan video och självbelåtet berättat att han älskar att se andra människor lida.

Det finns så sjukt mycket mer han både gjort, sagt och skrytit om att ha gjort, saker som är helt sinnesrubbade.
Citera
2024-09-17, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Vad finns det att gilla med en idiot som suttit i ev video och stolt berättat hur han pissat på en däckad tjej på en fest, hur han och hans kompis tryckt upp en dildo i röven på en däckad kille och hur de fimpat sina cigaretter på en däckad killes ollon.
Han har förtalat oskyldiga personer och vridit på storyn så att han ska vara någon sorts "hjälte" som skyddade sina barn. När det egentligen inte fanns något att skydda dem från.
Han hänger ut sin pappa när som helst han får möjlighet, detta gjorde han även när pappan var nykter och påväg att ta ett snedsteg. Istället för att hjälpa sin pappa på rätt spår igen så "hjälpte" han honom genom att knuffa ner honom för stupet igen.
Han hängde ut sin egen mamma som fitta med en ca en timmes lång video för att hon inte kunde vara barnvakt samma kväll som han frågade henne.

Hur han suttit i en annan video och självbelåtet berättat att han älskar att se andra människor lida.

Det finns så sjukt mycket mer han både gjort, sagt och skrytit om att ha gjort, saker som är helt sinnesrubbade.
Låter ju helsjukt, finns det videor där man kan se han göra/säga allt detta uppe någonstans? Kan du länka? Gärna med timestamps.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in