2024-08-19, 11:23
Jävlar vad skit han får i kommentarerna på sin senaste video.
Ett jävla gnällande och han har bestämt sig att Cluee ska bort till varje pris.
Har ingen koll på Cluee men han har tydligen pratat om OlofK och det är tydligen värre än förintelsen under WW2.

För Rask ska ju verkligen kasta sten i glashus gällande lögner.
Citera
2024-08-19, 11:26
Medlem
abvs avatar
Idioten ljuger verkligen på autopilot precis hela tiden. Kan han aldrig försöka anstränga sig ens en gnutta?

https://ibb.co/ZLDZjfC

när han snackar om att han är blockad men har sina fiiina följare som delar vad clue postar gick jag in och gjorde en sökning och han är ju precis så korkad som man trodde
Citera
2024-08-19, 11:28
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är hans mosters bil. De bor på samma område i Trosa och de får låna den när de ska köra Edward till träning, åka till Grönan, etc.

Förra året kunde han gå över till moster och sitta på hennes uppfart i bilen och spela in. Hans beteende är så jävla skumt bara. "Tjena, Pilla. Kan jag sitta i din bil och filma när jag pratar med mig själv?". Om släkten någon gång ifrågasatte hans beteende kanske kan skulle skruva ned på det. Men de låter honom bara fortsätta. Tycker verkligen alla i hans familj att det är rimligt att en pappa till tre barn ska stanna hemma hela dagarna för att han inte kan få nog av att filma sig själv?

😂
”För jag låna din bil för att sitta och snacka med mig själv”

Hur fan lägger man upp den frågan utan att se ut som en större idiot än vad han är?

Sitter han i bilen för att folk ska se han sitta där?
Tror han det kommer bli någon folksamling med hans fans?
Citera
2024-08-19, 11:29
Citat:
Det är hans mosters bil. De bor på samma område i Trosa och de får låna den när de ska köra Edward till träning, åka till Grönan, etc.

Förra året kunde han gå över till moster och sitta på hennes uppfart i bilen och spela in. Hans beteende är så jävla skumt bara. "Tjena, Pilla. Kan jag sitta i din bil och filma när jag pratar med mig själv?". Om släkten någon gång ifrågasatte hans beteende kanske kan skulle skruva ned på det. Men de låter honom bara fortsätta. Tycker verkligen alla i hans familj att det är rimligt att en pappa till tre barn ska stanna hemma hela dagarna för att han inte kan få nog av att filma sig själv?

Jag tror rent allmänt att många i släkten är så vana med Carl-Fredriks beteende och de ser ingen förändring i honom, han har alltid lekt på fritiden istället för att förvärvsarbeta.

Carl-Fredrik vet ingenting annat, han har alltid levt såhär bortsett från nåt ströjobb nån månad men annars är han van med denna livsstil och alltid har andra familjemedlemmar fått arbeta för att försörja honom, han tror att arbeta är synonymt med att lida, men ett arbete utgör faktiskt mer än en lön, nämligen en gemenskap, plats i samhället, få känna sig viktig, ökat självförtroende, med mera.
Många i familjen är nog medberoende åt Carl-Fredrik, innerst inne önskade dem att han kunde ta sig ett vanligt jobb och inte göra massa ansikstatueringar, barnsligheter, och uthängningsvideos på nätet men han är tyvärr alldeles för sjuk för att inse vidden av sitt beteende.

Carl-Fredrik har aldrig fått konsekvenser som känns hårt för sina handlingar, utan han har alltid kunnat göra som HAN VILL inte vad som är bäst för familjen.
Senast redigerad av Karolinen97 2024-08-19 kl. 11:38.
Citera
2024-08-19, 11:39
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Jag tror rent allmänt att många i släkten är så vana med Carl-Fredriks beteende och de ser ingen förändring i honom, han har alltid lekt på fritiden istället för att förvärvsarbeta.

Carl-Fredrik vet ingenting annat, han har alltid levt såhär bortsett från nåt ströjobb nån månad men annars är han van med denna livsstil och alltid har andra familjemedlemmar fått arbeta för att försörja honom, han tror att arbeta är synonymt med att lida, men ett arbete utgör faktiskt mer än en lön, nämligen en gemenskap, plats i samhället, få känna sig viktig, ökat självförtroende, med mera.
Många i familjen är nog medberoende åt Carl-Fredrik, innerst inne önskade dem att han kunde ta sig ett vanligt jobb och inte göra massa ansikstatueringar, barnsligheter, och uthängningsvideos på nätet men han är tyvärr alldeles för sjuk för att inse vidden av sitt beteende.

Carl-Fredrik har aldrig fått konsekvenser som känns hårt för sina handlingar, utan han har alltid kunnat göra som HAN VILL inte vad som är bäst för familjen.

Skoj när hans barn eventuellt ska söka gymnasiet och sen blir skoltrötta. Kommer dom då sitta och snörvla och hosta med sin pappa i kojan?
Citera
2024-08-19, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Idioten ljuger verkligen på autopilot precis hela tiden. Kan han aldrig försöka anstränga sig ens en gnutta?

när han snackar om att han är blockad men har sina fiiina följare som delar vad clue postar gick jag in och gjorde en sökning och han är ju precis så korkad som man trodde

Så är det, lögnen är så sammankopplad med Carl-Fredrik att den definierar Carl-Fredrik som person.

Givetvis kan inte kontrollfreaket hålla sig borta från att följa Cluee. Av samma anledning kan han inte hålla sig borta från den här tråden. Han måste veta när saker kommer ut om honom direkt, så han kan förhålla sig till det och "värja sig" mot det, i syfte att försöka styra omgivningens uppfattning om honom.

Antagligen sitter han och läser det här precis just nu. Så jag säger hej, Carl-Fredrik! Kom gärna in och veva i tråden som du brukade göra tidigare.
Citera
2024-08-19, 11:45
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Skoj när hans barn eventuellt ska söka gymnasiet och sen blir skoltrötta. Kommer dom då sitta och snörvla och hosta med sin pappa i kojan?

Vi får hoppas att de går bra för kidsen, hoppas verkligen inte de går Carl-Fredriks väg.

Att bli en dagdrivande loser som Carl-Fredrik är det ingen som vill bli antar jag.
Citera
2024-08-19, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
😂
”För jag låna din bil för att sitta och snacka med mig själv”

Hur fan lägger man upp den frågan utan att se ut som en större idiot än vad han är?

Sitter han i bilen för att folk ska se han sitta där?
Tror han det kommer bli någon folksamling med hans fans?

Tror faktiskt inte att han vill att folk ska se honom sitta där. Han verkar inte vara helt bekväm i att sitta och gapa och skrika i bilen när det går förbi en massa folk. Tror bara inte han tänker på hur utstickande det är att sitta och göra det, och att det låter ut på gatan även om dörrarna är stängda. Han fattar nog inte hur tokigt det framstår för gemene man. För han utgår alltid från sig själv, och att sitta och prata med sig själv framför kameran är bland det mest naturliga som finns i Carl-Fredriks värld. Han gör det varenda dag.

Det kan knappast ha gått någon obemärkt förbi att den här Youtube-profilen bor i vårt område. Jag tror inte det är som en häftig grej för grannarna. Han borde snarare ha någon form av byfåne-status. Med sin glänsande flint, tokiga klädstil, sina konstiga tatueringar och sina skeva värderingar så måste han vara en udda fågel i det där området.
Citera
2024-08-19, 11:58
Medlem
abvs avatar
Citat:
Så är det, lögnen är så sammankopplad med Carl-Fredrik att den definierar Carl-Fredrik som person.

Givetvis kan inte kontrollfreaket hålla sig borta från att följa Cluee. Av samma anledning kan han inte hålla sig borta från den här tråden. Han måste veta när saker kommer ut om honom direkt, så han kan förhålla sig till det och "värja sig" mot det, i syfte att försöka styra omgivningens uppfattning om honom.

Antagligen sitter han och läser det här precis just nu. Så jag säger hej, Carl-Fredrik! Kom gärna in och veva i tråden som du brukade göra tidigare.
Är pontus morsa, linnea och clue personer som alla försökt göra sig av med carl på instagram? 😇🤷🏻‍♂️

https://ibb.co/c6jMCGJ
Citera
2024-08-19, 12:10
Citat:
Ursprungligen postat av abv

Vem är det där på bilden?
Citera
2024-08-19, 12:13
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Vem är det där på bilden?
Ingen aning men jag tror det kan vara agent rask himself som barn?
Citera
2024-08-19, 12:16
Medlem
Citat:

tack för förklaringen.

Det ska bli mycket intressant när han redovisar donationerna, och om de går in på hans frus skuldsaldo på KFM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in