Citat:

Ursprungligen postat av 
Noclue90

Han vill ha närmare 150.000 för en bil från 2007 med ~18000mil 🤨
https://www.blocket.se/annons/soderm..._4_/1400430386 

Kan tänka mig att grsmannen ville skriva följande i annonsen, när han la ut den...
Youtube kändisen säljer nu sin bil!
Bilen har tidigare tillhört min farfar Alf den stora företagsledaren & entreprenören från Trosa. 
Fick bilen i arv samt astronimiskt massa arvs pengar, har själv åkt runt i bilen sen förra sommaren tills nu..
Bilen ägs nu av mig, en av Sveriges mest kända youtubers, nu har ni möjligheten att köpa en samlar  bil som bara ökar i värde. (Även vänn med Joakim Lundell).
Bilen finns även med i våra youtube videos, autograf & äkthetsintyg ingår självklart!.
Fotografering med mig tillsammans med er som köpare  på bild, kan diskuteras pris mellan 60000-1000000kr
Att priset är högst i Europa beror på att det är en youtube kändis som äger bilen!
Va underbart det vore om det åker dit ett par däcksparkare gärna ett gäng babbar & tittar på bilen🤣🤣  
Som vanligt så kommer det bli cirkus med bilen, något som vi alla kommer att komma ihåg😅🤣🤣
Kommer bli Sveriges mest omtalade bil & bilaffär, vem glömmer inte när Äggskallen åkte fejk AMG AMG AMG tidigare, hur mycket tok blev det inte där😆🤣