2024-01-30, 18:56
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vissa är tydligen okej medan andra hänger man ut och gör content på
Ja, äckligt att han tittar på Dumpen och njuter...
lyssna vid 12:30

https://youtu.be/7dXGgYupW-Y?si=g4cI_UWxYc2IQlCo

Gällande bilen, så är ju bilderna väldigt gamla, nu är det inte grönska och barmark...

Frågan är hur bilen ser ut idagsläget?

Rasken snackar även om vad han tänker när han ser pedofilen i området, vad han tänker om honom och att han sket på sig vid konfrontationen från dumpen...
Vad tror CARL FREDRIK ALEXANDER RASK att gemene man tänker och vet om honom?
Citera
2024-01-30, 18:59
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Gällande bilen, så är ju bilderna väldigt gamla, nu är det inte grönska och barmark...

Rasken snackar även om vad han tänker när han ser pedofilen i området, vad han tänker om honom och att han sket på sig vid konfrontationen från dumpen...

Han har inte hört av sig till mig än, om bilen alltså
Citera
2024-01-30, 19:04
Citat:
Han har inte hört av sig till mig än, om bilen alltså
Det vore kul om du tar dig dit och sparkar på däcken och prutar, samt vloggar hela tiden...
Citera
2024-01-30, 19:11
Citat:
Det vore kul om du tar dig dit och sparkar på däcken och prutar, samt vloggar hela tiden...

Ja det är inte så där jättelångt så det kan det väl vara värt
Citera
2024-01-30, 19:36
Citat:
Ja det är inte så där jättelångt så det kan det väl vara värt
Outa dig inte, jag undrar ju om han ska dela pengarna med brorsan?
Citera
2024-01-30, 19:39
Citat:
Outa dig inte, jag undrar ju om han ska dela pengarna med brorsan?

Jag har tänkt på det men tror inte han fattar. Det är ju inte som att han har alla hästar i stallet
Rask bryr sig nog inte om vem jag är
Senast redigerad av Goldentie 2024-01-30 kl. 19:47.
Citera
2024-01-30, 19:41
Medlem
GreenBatterys avatar
SpaghettiBaronen önskar han hade varit vältränad och haft stake till att våga skrika på andra än gamla kärringar och utvecklingsstörda.

Nu är han totala motsatsen, en fegis som gömmer sig i kojan och förtalar folk.
”Skäms tamejfan!” ”Hur kan du stå utan ryggrad!”
Citera
2024-01-30, 19:42
Medlem
Han försöker som sagt göra mycket videos för han tror sig att chrippa-dramat fick folk och få upp ögonen för honom igen, vilket givetvis inte stämmer, hans kanal är helt död igen. Medans Anjo har kommit in och blivit än del av gänget. Ajajaj, vad grisen måste vara rasande.

Igår skulle han göra en "rolig" video för att komma bort från alla tråkigheter och drama, återigen samma mönster om och om igen.

Reagera är ytterligare något grismannen är urusel på, han bara snackar och man har sett 30 sekunder av klippet 5 minuter in i videon för att kreatören bara snackar och snackar. Samma sak förra gången baronen skulle reagera, då blev han lack i kommentarerna för att folk tyckte han pausade och snackade för mycket.

Hans käft går i ett.
Citera
2024-01-30, 19:46
Medlem
GreenBatterys avatar
Han tuggar i sig ungarnas och fruns adhd-mediciner och kör Trosa lokal-tv. Snart lossnar det!!
Citera
2024-01-30, 20:06
Medlem
Citat:

Kan man något om bilar så vet man att det är ett av det största varningstecken man kan hitta i en annons som är upplagd nyligen.
Detta då det absolut inte finns någon anledning till att ta en bild från flera månader tillbaka så vida man inte vill dölja något som hänt i närtid.
Men med tanke på att han inte ens fattar hur man gör captcha utan att faila totalt så är jag inte förvånad att han inte ens fattar en så simpel sak.
Citera
2024-01-30, 20:07
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Han försöker som sagt göra mycket videos för han tror sig att chrippa-dramat fick folk och få upp ögonen för honom igen, vilket givetvis inte stämmer, hans kanal är helt död igen. Medans Anjo har kommit in och blivit än del av gänget. Ajajaj, vad grisen måste vara rasande.

Igår skulle han göra en "rolig" video för att komma bort från alla tråkigheter och drama, återigen samma mönster om och om igen.

Reagera är ytterligare något grismannen är urusel på, han bara snackar och man har sett 30 sekunder av klippet 5 minuter in i videon för att kreatören bara snackar och snackar. Samma sak förra gången baronen skulle reagera, då blev han lack i kommentarerna för att folk tyckte han pausade och snackade för mycket.

Hans käft går i ett.
Det här jag menar, han tror på riktigt han är tillbaka men det är dramat folk vill ha, räcker att kolla visningarna på hans vloggar för att se att han forsatt är den tråkiga människa få vill se.

Nu har han köpt hörlurar också som han ville att vi alla skulle se i senaste videon, ännu ett köp som bara gynnar Pappisch neverendingloserstory. Men mer korv till barnen finns inte pengar till annat, blir korv ändra fram till våren nu Edward du kan sluta fråga.
Citera
2024-01-30, 20:14
Medlem
Rask reagerar på den mest riggade videon genom tiderna, utan att själv förstå att den är riggad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in