2024-08-16, 08:29
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Varför skulle NI raskhatare bli imponerade för när NI redan bestämt er för hata Rask????

Ja!!!! Det klart! Se Sverige youtubes snyggaste killes kuk ! Jag STÅR för det jag thcker
Vad är det du inte fattar med att jag inte sett videon?
Hur ska jag kunna bli imponerad av något jag inte ens sett?
Börjar kännas som att du bara är ett troll och inte intresserad av att diskutera.
Citera
2024-08-16, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad är det du inte fattar med att jag inte sett videon?
Hur ska jag kunna bli imponerad av något jag inte ens sett?
Börjar kännas som att du bara är ett troll och inte intresserad av att diskutera.
Lugn, detta är en välkänd användare som dyker upp då och då. Om användaren är ett genuint troll eller har iq under rasks följarskaras medel har jag dock ingen aning om.
Citera
2024-08-16, 09:48
Medlem
Treschows avatar
Det är rena rama loppisförsäljnigen på Therese insta. Nu senast ett par skor med tåbira inkluderat för utropspris 200 riksdaler. Några budgivare här?

Hur kommer det sig att Baronen af Trosa inte öppnar upp penningpungen och bjuder frugan på en slant istället, eller är det bara gratisbjudning som gäller när det vaknas påsättning bakifrån på vardagsrumssoffan?
Senast redigerad av Treschow 2024-08-16 kl. 09:54.
Citera
2024-08-16, 09:58
Medlem
Hmm...

Alltså all den smörja som en finns på youtube...
Nine-tone? Heter dom så? Bör stänga ner varje drama kanal.
Så otroligt trött på det.

Angående Rasks och Thereses sexfilm så är det såklart tråkigt.
Men om jag inte minns fel så har han själv när det var drama om Jackes ex. Pratat om att den personen hade visat tuttarna i något tillfälle...? (Kan ha fel då det var ett tag sen det hände... Så osäker på om jag kommer ihåg rätt... Ber om ursäkt isådanna fall...)
(Under den tiden med "Vilken mamma gör såhär?"

Är så trött på Rask och hans draman.
Han som blivit en så mycket bättre person? Han gör precis samma saker nu som förr.
Jag har svårt att förstå att folk sitter och hejar på den här personen i kommentarsfältet.
Dock var det ju så förut också. Sen åkte han ditt för förtal? och då säger personer att "Åh du är så mycket finare nu än innan! " (Samma personer satt och sa att Rask har sååååå rätt!!! I kommentarsfältet innan förtal också)

Han har också social fobi och vågar inte göra saker enligt honom själv. Ändå sitter han på youtube och snackar en massa. Har man social fobi vill man väll helst inte synas alls tror jag, rätta mig om jag har fel?. (Enligt mig så är han en bra talare, det har jag alltid tyckt i sig.)

Han träffade ju Dolly Styles eller vad den där gruppen heter för någon dag sen.
Senast redigerad av RavenDraven 2024-08-16 kl. 10:06.
Citera
2024-08-16, 10:03
Medlem
GreenBatterys avatar
Den arbetslöse lowlife-losern spenderar alltså nästan halva senaste filmen om att diskutera sin lem och vill mäta mot Chrippa?!

Jaja, det visar ju bara vilken omogen sinnesslö varelse han är.

Chrippa snor Alexander Thicccocks ord som t.ex. ”problematisk”. Alltså detta kommer från en man som inte ens klarade barn- och fritidsprogrammet.

För fan, gå och sätt dig på arbetsförmedlingen och vänta på din plats! Jävla luffare!
Citera
2024-08-16, 10:38
Medlem
Treschows avatar
Man är en mycket sjuk individ som hela ens existens och inkomstinbringande är baserat på en annan människa. Hur många förtalsvideos har den värdelösa, arbetslösa skithögen lagt ut om Chrippa nu? 150?

Som sagt; mycket sjuk individ!
Citera
2024-08-16, 10:53
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Man är en mycket sjuk individ som hela ens existens och inkomstinbringande är baserat på en annan människa. Hur många förtalsvideos har den värdelösa, arbetslösa skithögen lagt ut om Chrippa nu? 150?

Som sagt; mycket sjuk individ!

Hela hans s.k. karriär bygger ju på förtal. Rask och broder Anjo, har hittat sitt kall
Citera
2024-08-16, 11:23
Citat:
Ursprungligen postat av RavenDraven
Hmm...

Men om jag inte minns fel så har han själv när det var drama om Jackes ex. Pratat om att den personen hade visat tuttarna i något tillfälle...? (Kan ha fel då det var ett tag sen det hände... Så osäker på om jag kommer ihåg rätt... Ber om ursäkt isådanna fall...)

Han som blivit en så mycket bättre person? Han gör precis samma saker nu som förr.
Jag har svårt att förstå att folk sitter och hejar på den här personen i kommentarsfältet.
Dock var det ju så förut också. Sen åkte han ditt för förtal? och då säger personer att "Åh du är så mycket finare nu än innan! " (Samma personer satt och sa att Rask har sååååå rätt!!! I kommentarsfältet innan förtal också)

Han har också social fobi och vågar inte göra saker enligt honom själv. Ändå sitter han på youtube och snackar en massa. Har man social fobi vill man väll helst inte synas alls tror jag, rätta mig om jag har fel?. (Enligt mig så är han en bra talare, det har jag alltid tyckt i sig.)

Carl-Fredrik har inte social fobi, han älskar uppmärksamhet! Han har vart med i SVT, trolljägarna, spelat en roll i en film, åkt och träffat okända personer och gjort filmer me dem, (Svenne&Blatte programmet i Stockholm, även nyligen var han och träffade en okänd person för honom en poddare i STHLM, de spela in ett avsnitt och lunchade på Söder, han har vart med i otaliga reportage med okända journalister.
Carl-Fredrik har gått på stora event såsom tubecon, och jockes-poolparty och annat.

En som har social fobi kan springa runt i kallingar och spela in sketch i sitt bostadsområde? Carl-Fredrik är en synnerligen mycket störd människa som vars lögner man kan syna direkt.

Carl-Fredrik påstår att han har psykisk ohälsa, han har dokumenterat det, men de är så dåligt gjort.
Baronen tror på fullaste allvar att någon med psykisk ohälsa ligger och gråter hela dagarna.
Citera
2024-08-16, 11:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Det är rena rama loppisförsäljnigen på Therese insta. Nu senast ett par skor med tåbira inkluderat för utropspris 200 riksdaler. Några budgivare här?

Hur kommer det sig att Baronen af Trosa inte öppnar upp penningpungen och bjuder frugan på en slant istället, eller är det bara gratisbjudning som gäller när det vaknas påsättning bakifrån på vardagsrumssoffan?
Varför lägger hon inte ut sitt skit på blocket, vet hon inte att det är gratis? Större spridning sen slipper hon skämmas för att försöka sälja en halv limpa.
Citera
2024-08-16, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Lugn, detta är en välkänd användare som dyker upp då och då. Om användaren är ett genuint troll eller har iq under rasks följarskaras medel har jag dock ingen aning om.

Varken eller!!!!
Jag skriver EXAKT det jag vill och disskuterar Rask! Som tråden är TILL FÖR!!
Citera
2024-08-16, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Den arbetslöse lowlife-losern spenderar alltså nästan halva senaste filmen om att diskutera sin lem och vill mäta mot Chrippa?!

Jaja, det visar ju bara vilken omogen sinnesslö varelse han är.

Chrippa snor Alexander Thicccocks ord som t.ex. ”problematisk”. Alltså detta kommer från en man som inte ens klarade barn- och fritidsprogrammet.

För fan, gå och sätt dig på arbetsförmedlingen och vänta på din plats! Jävla luffare!

Han är INTE arbetslös!
Youtube är hans jobb!
Citera
2024-08-16, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RavenDraven
Hmm...

Det stämmer mycket bra. Jag hade glömt bort det här, så svinpälsen sprider sånt själv. Han skjuter med AK47 i glashus som vanligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in