Flashback bygger pepparkakshus!
2024-07-20, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
Godkväll allesammans! Är ni redo för några gamla reuploads?
https://youtu.be/rojE0b9xEP0 En gnällvideo varniing för rant
Klassiskt citat från Rask i klippet. ”att sova till klockan 10 på morgonen är det bara tonåringar och dagdrivare som gör”.

Och i nutid sover samma människa till lunch, 12 tiden.
Citera
2024-07-20, 14:35
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://ibb.co/dLv8bYf

Flinten, huvudtatueringen, brillorna, och en babyblå mjukisdress som ser ut att komma från HM:s barnavdelning. Förstår han själv att han ser ut som en mupp? Han kan omöjligt göra det eftersom han går klädd sådär ute bland folk och lägger upp bilden för allmän beskådan på sociala medier.

Hela hans uppenbarelse bara skriker idiot från flera mils avstånd.
Nog för jag tycker alla ska få se ut som dom vill men ärligt, hur fan ser han ut? Han klär sig som en 5-åring, räcker att kolla på honom för att förstå att något inte står riktigt rätt till i skallen på honom.

Han står alltså framför spegeln och tänker, damn i look cool! Jag ser så cool ut att jag även måste ladda upp en bild på insta så alla får se hur ball jag är idag
Citera
2024-07-20, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Klassiskt citat från Rask i klippet. ”att sova till klockan 10 på morgonen är det bara tonåringar och dagdrivare som gör”.

Och i nutid sover samma människa till lunch, 12 tiden.

Inte bara i nutid. Även på den tiden gjorde han det. Det var bara en vecka där de var hemifrån, han och Therese och barnen sov i samma rum, och de blev väckta på morgonen. Det var inte enkelt att lämna över ansvaret till frugan i ett annat rum så han kunde mysa vidare. Då blir familjemedlemmarnas sovvanor ett problem, för det går ut över honom.

Att ligga i sängen fram till 12 är egentligen i det lägsta laget för Carl-Fredrik. Kollar man hans vloggar från förr och ser köksklockan på väggen när han stiger upp ”på morgonen” kan klockan stå på 3-4, då är han tvungen för någon unge måste hämtas på dagis och Therese är på jobbet.

Carl-Fredrik somnar in som tidigast runt 4 på morgonen, och så har han gjort ända sedan han hoppade av skolan.
Citera
2024-07-20, 14:45
Medlem
abvs avatar
Härligt att se ungarna cykla nedför trappor med framgafflarna åt fel håll så hela jävla framhjulet kan sticka iväg. "Bakåttrampen" verkar även ha sugits ut ur bakhjulet igen. Bonuspoäng till CARL FREDRIK ALEXANDER RASK som varit in och skrivit om frugans insta-bio som hon tog bort för att tag sedan, mycket förvånande att han dessutom lyckades hålla sitt eget namn borta från den.
Senast redigerad av abv 2024-07-20 kl. 14:47.
Citera
2024-07-20, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nog för jag tycker alla ska få se ut som dom vill men ärligt, hur fan ser han ut? Han klär sig som en 5-åring, räcker att kolla på honom för att förstå att något inte står riktigt rätt till i skallen på honom.

Han står alltså framför spegeln och tänker, damn i look cool! Jag ser så cool ut att jag även måste ladda upp en bild på insta så alla får se hur ball jag är idag

Han har ingen insikt i hur han framstår i omgivningens ögon. För säkerhets skull har han sett till att omge sig av ett par tusen individer, som vaggat in honom i föreställningen att han är så vettig, snygg och cool. Det han aktivt förnekar är dock att denna skara utgörs av korkade och rentav utvecklingsstörda personer, som inte är representativa för befolkningen i stort. Därför håller han sig bara inne i leopardkojan. Går han utanför den inser han snabbt hur missanpassad han är.
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-07-20 kl. 14:58.
Citera
2024-07-20, 15:52
Medlem
Citat:
Förstår inte att hon orkar och accepterar det. Hon är nog förmodligen sönderstressad och mår dåligt psykiskt. Men det är vad jag tror
Hon är sjukskriven o har ångest över sin storlek. Hon sköter ta mej fan allt, medan rask leker kändis
Citera
2024-07-20, 16:13
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:

Flinten, huvudtatueringen, brillorna, och en babyblå mjukisdress som ser ut att komma från HM:s barnavdelning. Förstår han själv att han ser ut som en mupp? Han kan omöjligt göra det eftersom han går klädd sådär ute bland folk och lägger upp bilden för allmän beskådan på sociala medier.

Jaja , en helt nya klädstil som baronen gör kall på .
Från att sitta med sina fattiga bandtröjor ( folk med bandtröjor är ytliga, opersonliga och rätt värdelösa) så gör bukakebaronen en 360 graders vändning . Och går i myskläder.

Men tänker på en annan sak.
Borde inte den rätt värdelösa dödvikt, som nu hänger på dumpen. Borde inte han gör en analys på bukakebaronens video där han skryter om att dom Körde upp trumpinnar i röven på varandra och avslutade med en bukake på den sov?
Senast redigerad av Crabby88 2024-07-20 kl. 16:59.
Citera
2024-07-20, 16:22
Medlem
Citat:

Vad i hela helvete var det jag just såg??? På allvar??
Citera
2024-07-20, 17:54
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:

Wtf använder han kläder från Lokals bögiga skitmärke? Importerat lågkvalitativt från Kina hahaha omg
Citera
2024-07-20, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Härligt att se ungarna cykla nedför trappor med framgafflarna åt fel håll så hela jävla framhjulet kan sticka iväg. "Bakåttrampen" verkar även ha sugits ut ur bakhjulet igen. Bonuspoäng till CARL FREDRIK ALEXANDER RASK som varit in och skrivit om frugans insta-bio som hon tog bort för att tag sedan, mycket förvånande att han dessutom lyckades hålla sitt eget namn borta från den.
Hahaha ja båda framgafflarna är monterade åt fel håll!
Citera
2024-07-20, 20:52
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Hahaha ja båda framgafflarna är monterade åt fel håll!

Skicka ett Mail med bilderna på cyklarna , och stötta företaget i denna fråga .
Citera
2024-07-20, 21:03
Medlem
aYaLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Skicka ett Mail med bilderna på cyklarna , och stötta företaget i denna fråga .
hemfint.se eller?

Jag hittade följande mejl: info@hemfint.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in