2024-08-03, 01:42
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Om jag inte missminner mig så lade Rask ute någon video för längesedan om att hans farsa hade fått tillgång till hans Icloud och hittat en video där de sexat lite. Har ett starkt minne av att jag sett denna video men ta mig inte på orden!

Att Pappa Rask skulle lägga ut sonens p-rulle som någon form av hämnd verkar ganska vidrigt och över gränsen

Sen, stor eloge till er som väljer att inte sprida videon! Fast vi i tråden avskyr rask och hans fula nylle så förtjänar inte barnen eller T att en sådan video ska spridas runt i Trosa

Pappan är den enda som stämmer in på "i deras närhet, kan tänkas behöva hjälpa med mobiltelefon, som de tjafsar med" och som dessutom är i ständigt behov av pengar. Pappan har nog inte så mycket gränser kvar. Lägg till att Rask konstant hänger ut honom. Karma...
Citera
2024-08-03, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Pappan är den enda som stämmer in på "i deras närhet, kan tänkas behöva hjälpa med mobiltelefon, som de tjafsar med" och som dessutom är i ständigt behov av pengar. Pappan har nog inte så mycket gränser kvar. Lägg till att Rask konstant hänger ut honom. Karma...

Men ”family is everything”-Baronen har ju alltid pissat på sin pappa och hängt ut honom för diverse saker genom åren. Rasken skulle inte tveka en sekund på att outa honom.

Om det nu är farsan får vi väl säga -Grattis Freddan, äntligen lite payback!

Om Tessan nu mår så dåligt av att det här kommit ut hoppas jag hon gör en egen polisanmälan, så Rasken kan stå med som misstänkt i brottsutredningen.
Senast redigerad av Ralfhead 2024-08-03 kl. 02:15.
Citera
2024-08-03, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Men ”family is everything”-Baronen har ju alltid pissat på sin pappa och hängt ut honom för diverse saker genom åren. Rasken skulle inte tveka en sekund på att outa honom.

Om det nu är farsan får vi väl säga -Grattis Freddan, äntligen lite payback!

Om Tessan nu mår så dåligt av att det här kommit ut hoppas jag hon gör en egen polisanmälan, så Rasken kan stå med som misstänkt i brottsutredningen.
Torskar han på att ha delat filmen utan hennes tillåtelse så får hon både hjälp att bli av med flintskallen, och ett rejält skadestånd. Kanske tom så mycket att hennes skulder kan bli hanterbara.
Att det skulle vara någon annan som spritt filmerna är ju bara löjligt, men folk på deras instagram verkar skylla på Crippa. Så många, så korkade har jag fan aldrig sett.
Citera
2024-08-03, 05:10
Medlem
HeroicDozes avatar
Rask kids följer ju säkert både hans och chrippa youtube kanal. Barn runt omkring de också. Kul att komma tillbaka efter sommarlovet med detta på tapeten.

Som tur har rask sett till att de kan hantera sina känslor genom att slåss, blir säkert jättebra. Det är ju som ett recept för att det ska skita sig.

Antingen har farsan eller rask läckt dessa videos. Att folk ens frågar vem runt honom det kan vara, rask umgås knappt med någon utanför familjen. Inte många att välja bland.

Som många andra i tråden säger så hade Tessan mått bäst av att lämna rask för länge sen. Vilken jävla bajsmacka han har lagat henne. Skulder, förtal och nu detta. Rask får leka Tommy lee i kojande det går först. Att han ens skickar klippet till chrippa talar om hur störd rask är.
Citera
2024-08-03, 06:08
Medlem
Snusfris avatar
Tycker Rasken med den lilla tasken och Tessan med den slappa fettan ska fortsätta göra filmer. Nu är väl T tjockare än när dessa spelades in. Men dom kan ju bjuda in diverse herrar som hon kan suga av medans rask filmar samtidigt som han onanera.
Citera
2024-08-03, 07:50
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Om jag inte missminner mig så lade Rask ute någon video för längesedan om att hans farsa hade fått tillgång till hans Icloud och hittat en video där de sexat lite. Har ett starkt minne av att jag sett denna video men ta mig inte på orden!

Att Pappa Rask skulle lägga ut sonens p-rulle som någon form av hämnd verkar ganska vidrigt och över gränsen

Sen, stor eloge till er som väljer att inte sprida videon! Fast vi i tråden avskyr rask och hans fula nylle så förtjänar inte barnen eller T att en sådan video ska spridas runt i Trosa

Han pratar ju i videon om att någon kan ha sålt videon för någon hundralapp.
Ingen porrsida skulle betala "någon" hundralapp för det där.
Rask har garanterat laddat upp detta själv.

Vill ni se när Rask ljuger, märk hur han alltid tittar åt sidan samtidigt som han uttalar lögnen.
Varenda gång han drar en fet lögn tittar han åt sidan med blicken.
Senast redigerad av Vicious-Macki 2024-08-03 kl. 07:59.
Citera
2024-08-03, 08:07
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Man saknar den gamla goda Rask. Time stampat för det bästa.
https://youtu.be/-OT75GLjUWU?t=2277

Tänk er om han fortfarande druckit, vilka rants han hade spottat ut nu.
Senast redigerad av Vicious-Macki 2024-08-03 kl. 08:11.
Citera
2024-08-03, 08:08
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drmurder
De var ju absolut inget speciellt? Göten var inte ens Nice?

Tyckte att musen såg helt misshandlad ut. Slapp slaskigt. Som en avdankad p skådis mus. Så håller med dig
Citera
2024-08-03, 08:46
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Tyckte att musen såg helt misshandlad ut. Slapp slaskigt. Som en avdankad p skådis mus. Så håller med dig

Ja, vacker var den inte. Men hon har ju tryckt ut några ungar med. Sen vet man ju inte hur hårdhänt Rask varit med den genom åren?
Citera
2024-08-03, 08:58
Medlem
Snusfris avatar
Från det ena till det andra. Hur gick det med hans Mercedes från Baltikum? Har han kvar den eller har den gått av på mitten?
Citera
2024-08-03, 09:01
Medlem
Hugin86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Ja, vacker var den inte. Men hon har ju tryckt ut några ungar med. Sen vet man ju inte hur hårdhänt Rask varit med den genom åren?

Nej, men så jävla dålig blir ju inte en fiffi av att klämma ut ungar, den såg mer ut att ha blivit fristad hård och varit runt med massa kukar. Tror rask och massa andra sido knull har gjort hårda vidriga saker
Citera
2024-08-03, 09:53
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Kommer Rask analysera sin sexvideo?🤣😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in