2024-07-23, 01:35
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Måste säga att jag blir imponerad av hur vissa i den här tråden faktiskt orkar med att se Rask. Jag klarar högst tre minuter en bra dag. Vanligen noll sekunder.
Citera
2024-07-23, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Måste säga att jag blir imponerad av hur vissa i den här tråden faktiskt orkar med att se Rask. Jag klarar högst tre minuter en bra dag. Vanligen noll sekunder.

Har en svårslagen hatkärlek inför den illaluktande bajshögen. Det är en märklig känsla att underhållas så mycket av någon som man samtidigt bara vill slå in tänderna på.

Men jag förstår din inställning. Ibland är han bara för mycket, och videon stängs ned i vredesmod inom loppet av ett par sekunder för han är så fruktansvärt motbjudande.
Citera
2024-07-23, 02:13
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
man ser att han börjar bli fet igen

Ganska mysiga, mulliga höfter ändå!

Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Men Antonio var en vidrig homofob bara för att han använde ett ord han inte förstod innebörden av!

Senare i vloggen kallar uslingens fru honom för en jävla autist på lekplatsen!

Givetvis. Hyckleribaronen kan ju inte hänga ut frugan som den funkofob hon tydligen är.
Citera
2024-07-23, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Var ganska lugnt för ett tag sen, men sista månaden har jag tröttnat såpass att jag bara snabbspolar, och är videon bara inne i kojan så stänger jag av direkt. Har märkt att jag dräneras på energi utav det.
Citera
2024-07-23, 10:34
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Vad har jag sagt om att bidra till Skithögens algoritmer? Du borde skämmas!

https://old.bitchute.com/video/RMaFS1RF8mT9/

Vloggen pallar jag inte ladda upp. Den algoritmen behöver ändå inte saboteras, och det är väl kul om Therese får lite uppmärksamhet från något håll, eftersom hennes make brister så mycket på det området.

Körde via DuckDuckGo. Men det finns säkert något annat jag kan skämmas över ändå.
Citera
2024-07-23, 10:42
Medlem
En sak jag alltid undrat är hur Therese och omgivningen står ut med Rask? Jag blir psykiskt utmattad av att läsa om honom men jag kan stänga ned sidorna. Tänk då hur psykiskt utmattande det måste vara att leva med honom!
Citera
2024-07-23, 10:44
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReAnimater
En sak jag alltid undrat är hur Therese och omgivningen står ut med Rask? Jag blir psykiskt utmattad av att läsa om honom men jag kan stänga ned sidorna. Tänk då hur psykiskt utmattande det måste vara att leva med honom!
Hjärnan hade ju klyvts rakt på mitten, hade hellre levt i fängelse än ihop med Kal Fegis
Citera
2024-07-23, 11:03
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Ganska mysiga, mulliga höfter ändå!

Givetvis. Hyckleribaronen kan ju inte hänga ut frugan som den funkofob hon tydligen är.

Vi löser det åt han.
Vi ringer till hennes arbetsgivare och frågar om det ör förenligt med deras policy att deras anställda uttrycker sig homofobisk på youtube .
Det borde väl rimligtvis göra en en anmälan om hets mot folk grupp också?
Senast redigerad av Crabby88 2024-07-23 kl. 11:09.
Citera
2024-07-23, 12:37
Medlem
GreenBatterys avatar
Glömde han trumpinnarna hos Banjo? Det hade ju så otroligt trevligt och det var så kärleksfullt. ”Bemötte varann med värme, respekt och kärlek”. Då somnade Bukakebaronen först!
Citera
2024-07-23, 20:52
Medlem
Crabby88s avatar
Nu ska barnen också ge sig in i sexbrottsmål på sin kanal .
Samtidigt som dödvikt gjort en film dumpen.

Är det som det börjar skära sig mellan dom ? Radie. Härmar temat . Eller ska dom samköra ?
Citera
2024-07-23, 21:32
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nu ska barnen också ge sig in i sexbrottsmål på sin kanal .
Samtidigt som dödvikt gjort en film dumpen.

Är det som det börjar skära sig mellan dom ? Radie. Härmar temat . Eller ska dom samköra ?
Så peddot är ute? Härligt! Ännu en att hänga ut nu när det började gå trögt igen

Vad skulle vi göra utan Bajsbaronen i våra liv?

Sitt ner och håll käften för nu pratar Pappa Rask 2018
Senast redigerad av knark-kungen 2024-07-23 kl. 21:36.
Citera
2024-07-23, 21:40
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Så peddot är ute? Härligt! Ännu en att hänga ut nu när det började gå trögt igen

Vad skulle vi göra utan Bajsbaronen i våra liv?
Fan vilken tur! Nu vet rasks följare att det är fel att våldta barn.

Jag gissar att hela videon är upprepningar av "ska det vara så här? Fanimej!!"

Rask du är så klok och har en så sexig röst som jag alltid lyssnar på när jag går och pantar powerking-burkar eller inte kan sova pga mina klarna-skulder 🥰
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in