2024-08-02, 20:53
Medlem
Detta blir ju bara sjukare och sjukare.

Rask har alltså delat en NY knullfilm på honom och Therese, till CHRIPPA?! HAHAHA
Rask är fan sjukare än vad man tror..

I och med att han själv delar filmerna hejvilt så borde det inte spela så stor roll om båda filmerna även blir länkade här? Så slipper Rask länka dom själv...
Citera
2024-08-02, 20:54
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Så är det, han är väldigt störd i huvudet. Han behöver hjälp att komma till sjukdomsinsikt. Men ingen i hans närhet verkar försöka pusha honom till det. Han kommer aldrig inse att hans aktivitet på Youtube bara är ett problem på egen hand. Familjen måste börja våga ställa krav.

Rask hade behövts låsas in en tid på avdelning utan tillgång till internet, kameror och tv.
Inte bara Rask utan även resten av idioterna, Anjo, Jocke, Chrippa mfl.
Där hade han kunnat komma till insikt och tänka över vad han sysslat med och bli botad för sitt missbruk av sociala medier. Kanske då hade han kunnat räddats.

Mitt i allt detta som sker nu lägger han upp story på att följarna på Youtube ökat.
Som du så ofta skriver, han är sannerligen en mycket sjuk man.
Citera
2024-08-02, 20:55
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Vad är det för jävla svammelförsvar Smal Penis Alexander Rask kommer med? Babblar en massa skit om saker som ska ha funnits i Chrippas dotters padda? Vad fan snackar han om? Fy fan, han ger verkligen aldrig upp...
Citera
2024-08-02, 20:57
Medlem
Tror inte rask har problem med att dessa videos delas, han säger det ju själv mellan raderna i sin senaste video. Han mår bara dåligt över det för att Tessan mår skit över att det kommit ut. Vilket jag förstår, då hon är den som är ute bland folk och jobbar osv. Han sitter ju bara hemma i sin leopard kojja och har noll socialt. Så för han spelar det ingen roll.
Citera
2024-08-02, 20:59
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Vad är det för jävla svammelförsvar Smal Penis Alexander Rask kommer med? Babblar en massa skit om saker som ska ha funnits i Chrippas dotters padda? Vad fan snackar han om? Fy fan, han ger verkligen aldrig upp...

Det är en avledningsmanöver för att slippa stå till svars för porrfilmen han spelat in och lagt upp.
Hans dumma följare går såklart på det och ger sig på Chrippa.
Han sa som sagt väldigt mycket på de där 40 minuterna men ändå inte.
Citera
2024-08-02, 20:59
Medlem
Roobans avatar
Citat:
Jag förstår inte eller? Denna video kommer bli raderad när han sansat sig och inser att hela videon är endast freestylande svammel!
Citera
2024-08-02, 21:06
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Rask hade behövts låsas in en tid på avdelning utan tillgång till internet, kameror och tv.
Inte bara Rask utan även resten av idioterna, Anjo, Jocke, Chrippa mfl.
Där hade han kunnat komma till insikt och tänka över vad han sysslat med och bli botad för sitt missbruk av sociala medier. Kanske då hade han kunnat räddats.

Mitt i allt detta som sker nu lägger han upp story på att följarna på Youtube ökat.
Som du så ofta skriver, han är sannerligen en mycket sjuk man.

Ja någon form av inlåsning och utan kontot med sociala medier hade inte alls varit till deras nackdel.
Att han ens bara tänker på att kommentera antalet följare i detta, är så jävla sjukt. Vem fan hade ens tänkt på det?
MEN! En sak kan man inte klanka ner på han, det är hans störning. SAMT att vi vet ju inte vad som sagts i hemmet? Hon kanske har sagt att hon vill vara själv i kväll. Komma tv etc etc. Samt att detta har nog diskuterats framlänges och baklänges, och efter en hel dag av sånt. Så kan de kanske vara skönt för båda att bara göra vad som själva vill. Han sätter sig, får jag hoppas, vid sin dator och försöker få någon form av damage controllers. Men visst, att sitta och kommentera antal nya följare , är nog lite väl magstarkt. Även för rask med liten task.

Citat:

Den som spridit filmerna, om det är som rask med liten task säger, att det är hans pappa.
Jag hade först letat upp min far, låst dörren bakom mig. Sen hade det som skett, gjort det bakom lykta dörrar.
Men nu i detta fall, så kan nog inte degklumpen slåss, så då kanske han ska anmäla sin pappa, som har spridit det. Dels för utpressningen han blev utsatt, samt att han spridit dessa filmer.
Tro fan rask med liten task är en psykiskt efterbliven person.
Citera
2024-08-02, 21:06
Medlem
Delar han ut porrfilmer på sin fru till sin värsta antagonist på nätet..va tror han ska hända?! Hoppas hon skiljer sig så han får köra sin AMG-merca till Arbets/Bostadsförmedlingen.
Citera
2024-08-02, 21:07
Medlem
Roobans avatar
Citat:
...
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
...
Tänkte ni på att Rask säger att Therese kände sig "våldtagen" sedan hon fick reda på det här, att hon är helt tom, att hon måste tvinga på ett fejkat leende. Men att Rask fick reda på det här för ett halvår sedan? Och filmen laddades upp i Februari? Och Therese fick reda på det idag? Och Rask ska anmäla det idag? HAHAHAHA! RASK, DU ÄR SÅ DÅLIG! Varför anmälde du inte i Februari?

Snälla Rask, SNÄLLA, kom med en story om mejlet du fick. Berätta för oss varför du inte kan visa mejlet (för det kommer du ju hävda). Jag garvar som fan åt ditt haveri!
Citera
2024-08-02, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle87
Tror inte rask har problem med att dessa videos delas, han säger det ju själv mellan raderna i sin senaste video. Han mår bara dåligt över det för att Tessan mår skit över att det kommit ut. Vilket jag förstår, då hon är den som är ute bland folk och jobbar osv. Han sitter ju bara hemma i sin leopard kojja och har noll socialt. Så för han spelar det ingen roll.
Jag tvivlar på att han mår dåligt över att Tessan mår skit. Som vanligt är han i centrum, han trivs här.
Citera
2024-08-02, 21:20
Medlem
Djungelskribentens avatar
Jubelidioten fortsätter påstå att Chrippa har hånat hela hans släkt i allmänhet och Therese i synnerhet i flera år. DET STÄMMER JU INTE, din jävla klåpare.

Men Annika Johansson född 1973 kommer tro på det. Aldrig har jag sett en youtuber ha så tydligt efterblivna fans.
Citera
2024-08-02, 21:27
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Jubelidioten fortsätter påstå att Chrippa har hånat hela hans släkt i allmänhet och Therese i synnerhet i flera år. DET STÄMMER JU INTE, din jävla klåpare.

Men Annika Johansson född 1973 kommer tro på det. Aldrig har jag sett en youtuber ha så tydligt efterblivna fans.

"Intensivt" dessutom enligt rask. Rena skitsnacket.
Varenda gång han tar upp det där så blir det värre och värre.
Chrippa har gett Rask några gliringar här och där som Rask lätt kunde skakat av sig.
Rask går istället och gör ett sjuttiotal filmer om Chrippa som svar på detta.
Bevisar bara hur sjuk i huvudet han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in