2024-08-02, 21:35
Medlem
Tror ni det blir skilsmässa nu?
Citera
2024-08-02, 21:37
Medlem
Lakkajens avatar
Det här kan inte sluta i annat än skilsmässa, Therese är helt förstörd.

Någon som har länk till videon?
Citera
2024-08-02, 21:49
Medlem
Roobans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFear
Nu har jag sett ”videon” alla pratar om, men nu blir jag dock nyfiken på hur den har hittats? Chansen att någon härifrån skulle stöta på videon och sedan tänka på att handtatueringen tillhör Baronen känns rätt så låg.

Inte så att Baronen själv har läckt den eller?
Jo Rask skickade filmen till Chrippa och är nu sur för att Chrippa avslöjar för Therese håller på med.
Citera
2024-08-02, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrzz
Kan någon dela med sig utav klippet?

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Det är väl bara att ta fram mailet. Ett sånt Mail raderar man inte. Då är man dum i huvudet.
Samt att man hade ta mig fan haft koll på vilken månad man blivit utpressad.

Gode gud vad blåst i huvudet han är.

Sen detta med rask med liten task, och att han säger det är Chrippa som delat det i twitch. Är det så?
Delvis. Såg igår en stund när dem var live o dem sa att dem fått ett DM med mongots knullfilm, och att dem skulle skicka till alla som dma.. nu bryr jag mig inte alls om det här dramat överhuvudtaget o skyddar ingen för jag vet inget om det men tycker chrippa är rätt skön(jobbig när han spelar över på internet) men som person och går sin egen väg, är man vuxen förstår man ju att det är han som blir uthängd.
Lägger man upp sin knullfilm på porrsidor kan man inte tjuta om att folk delar det...
Ogillar vuxenbebisen starkt och är sjukt förvånad över att han klarat sig såhär länge utan att bli satt på plats/halvt ihjälslagen.
Citera
2024-08-02, 21:53
Medlem
Roobans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Delvis. Såg igår en stund när dem var live o dem sa att dem fått ett DM med mongots knullfilm, och att dem skulle skicka till alla som dma.. nu bryr jag mig inte alls om det här dramat överhuvudtaget o skyddar ingen för jag vet inget om det men tycker chrippa är rätt skön(jobbig när han spelar över på internet) men som person och går sin egen väg, är man vuxen förstår man ju att det är han som blir uthängd.
Lägger man upp sin knullfilm på porrsidor kan man inte tjuta om att folk delar det...
Ogillar vuxenbebisen starkt och är sjukt förvånad över att han klarat sig såhär länge utan att bli satt på plats/halvt ihjälslagen.
Tror knappast att Chrippa eller den där bögen sa att dom skulle sprida klippet.
Citera
2024-08-02, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rooban
Tror knappast att Chrippa eller den där bögen sa att dom skulle sprida klippet.
Dem sa att folk skulle skicka dm till dem på insta o få den. Skite väl i vad du tror din pajas jag såg det ju.
Nån la tillomed upp klippet i chrippas discord men då fick han panik o gapade att dem skulle ta bort det.
Citera
2024-08-02, 21:59
Medlem
Roobans avatar
Citat:
Dem sa att folk skulle skicka dm till dem på insta o få den. Skite väl i vad du tror din pajas jag såg det ju.
Nån la tillomed upp klippet i chrippas discord men då fick han panik o gapade att dem skulle ta bort det.
Tror jag knappast. Men jag är säker på att du kan ladda upp bevis på att det hänt, och att du inte bara försöker svartmåla en person?
Citera
2024-08-02, 22:01
Citat:
Nån mini pitt hade han ju inte som ni fått det o framstå som. Men det är ju defentivt inget att skryta med heller.

Nej det håller jag verkligen med om. Liten var den ju inte när vi snackar längd. Tjockare hade den kunnat va, skral i omkrets. Så verkligen inget att skryta med. Patetiskt.
Citera
2024-08-02, 22:02
Medlem
Citat:
Tror jag knappast. Men jag är säker på att du kan ladda upp bevis på att det hänt, och att du inte bara försöker svartmåla en person?

Finns många som säger samma sak, verkar då stämma.
Citera
2024-08-02, 22:04
Medlem
Citat:
Absolut inte jag sa ju precis att jag inte har något intresse av det här dramat sitter inte o screenar folks live, hamnade där av en slump.
Vadå svartmåla? Hur gammal är du ens?
Det där klara dem bra själva.
Tkr chrippa är skön.
Jag har ingen aning om dem ens gjorde det sen, men det var va dem sa. Typ 15 gånger minst.
Citera
Medlem
Roobans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Finns många som säger samma sak, verkar då stämma.
Tror jag knappast.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Nej det håller jag verkligen med om. Liten var den ju inte när vi snackar längd. Tjockare hade den kunnat va, skral i omkrets. Så verkligen inget att skryta med. Patetiskt.
Rask har ju bantat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in