2024-10-23, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Dom tio åren är helt meningslösa. Han har inte kommit någonstans.
Men jag misstänker att nu kommer han lägga all fokus på sin pappa. Så att alla kopplingar till Chrippa, anjo, jockeboooi och motvikt. Så han slipper behöva svara på frågor om varför anjo sa som hans gjorde igår.

Inte för Baronen. Hans narcissistiska bekräftelsebehov har fått mycket näring under dessa år.

Nu lajvar Baronen sjukstuga. Han är så tyst för att han är krasslig, minsann. Inte för att han blir stressad av Prefab-Andreas, som gör honom till åtlöje offentligt. För han har ju verkligen gjort sig känd för att vara oberörd av sånt!
Citera
2024-10-23, 13:02
Medlem
Krakatoas avatar
Jösses. Årets julklapp redan nu! Hoppas Prefab-Andreas tvålar till Baronen ordentligt i sin video. Som grädde på moset borde Chrippa anmäla honom för förtal exakt nu. Fyfan vad roligt det skulle vara. Baronen måste försvara sig på två fronter.
Citera
2024-10-23, 13:02
Avstängd
granny-pantiess avatar
Som väntat är skithögen sjuk...

Vi har hört den förut.

Dessutom har han inaktiverat kommentarer på sina storys.
Citera
2024-10-23, 13:10
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool
hahaha seriöst drog han till med den???
Yes på instagram story. Men han skulle försöka få ut en video på Youtube ikväll. Sjuklingen.
Citera
2024-10-23, 13:15
Medlem
Crabby88s avatar
Karl för sin hatt?
Sitta hemma och leka sjuk nu igen. Sist han va sjuk. " ja men lägger upp en video, men stänger av kommentarerna. För då blir jag frisk igen"

Rask... Du är en elakartad tumör. Som inte går att bota, stråla ellr operera bort.
Citera
2024-10-23, 13:20
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzoerp
Yes på instagram story. Men han skulle försöka få ut en video på Youtube ikväll. Sjuklingen.

Rask bör vara jävligt försiktig med sin framfart i det minfältet han befinner sig i just nu. Andreas är med största sannolikhet ingen du vill ha som fiende.
Citera
2024-10-23, 13:27
Medlem
abvs avatar
Stackarn fryser och bara huttrar och huttrar Jag såg att prefab var inne och kommenterade på en av hans bilder att öppna sin dm. Den kommentaren är nu borta. Om han fått kontakt med carl och tagit bort kommentaren själv eller om carl huttrade till så hårt att han råkade radera den låter jag vara osagt. Blir det förtalsvideo om chrippa eller farsan ikväll? *brofist*
Citera
2024-10-23, 13:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Stackarn fryser och bara huttrar och huttrar Jag såg att prefab var inne och kommenterade på en av hans bilder att öppna sin dm. Den kommentaren är nu borta. Om han fått kontakt med carl och tagit bort kommentaren själv eller om carl huttrade till så hårt att han råkade radera den låter jag vara osagt. Blir det förtalsvideo om chrippa eller farsan ikväll? *brofist*
En inte alltför vågad gissning är i alla fall att det inte blir en "analys"video på Prefab
Citera
2024-10-23, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv

Skriver nån en negativ kommentar på videon sen, döljer jag personen från kanalen.

https://youtu.be/7CL5XIUUd4E?si=Zdc0ktwG1rLif6ZJ
Senast redigerad av StorTuffBiker 2024-10-23 kl. 13:40.
Citera
2024-10-23, 14:33
Medlem
Först och främst, ingen frågade om dina skors kvalitet eller vad du tycker om Mustiga Mauris chips.
'
För det andra. Nej, företaget skickade inte pengarna tillbaka för att du är en stor YouTuber, de gjorde det eftersom de ska göra det om kunden inte är nöjd vid ett distansköp. Det är precis i enlighet med vad de är skyldiga att göra i en sån här situation, din kanal har ingen betydelse.

Intressant också att du hotar med att hänga ut dem om du inte får pengarna tillbaka, du får pengarna tillbaka, men hänger ändå ut dem. Här är anledningen till varför ingen vill ha att göra med dig, blir du arg på motparten kommer den bli uthängd på dina sociala medier.
Citera
2024-10-23, 14:37
Medlem
GIMP-SUITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Först och främst, ingen frågade om dina skors kvalitet eller vad du tycker om Mustiga Mauris chips.
'
För det andra. Nej, företaget skickade inte pengarna tillbaka för att du är en stor YouTuber, de gjorde det eftersom de ska göra det om kunden inte är nöjd vid ett distansköp. Det är precis i enlighet med vad de är skyldiga att göra i en sån här situation, din kanal har ingen betydelse.

Intressant också att du hotar med att hänga ut dem om du inte får pengarna tillbaka, du får pengarna tillbaka, men hänger ändå ut dem. Här är anledningen till varför ingen vill ha att göra med dig, blir du arg på motparten kommer den bli uthängd på dina sociala medier.
Vad har han skrivit nu då??
Citera
2024-10-23, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
'

Ska vi "analysera" hans instastory lite närmre?
Det tycker jag, för han är så sjukt fejk.
Kollar man på videon när han låtsas vara sjuk så låter han täpt i näsan (något som inte är svårt att fejka) sedan slänger han in lite fejkhostning. Han säger att han hela tiden har sån extrem frossa att han tagit på sig den varmaste tröja han har och så drar han ner ärmarna över händerna och upp mot ansiktet för att överförtydliga att han "fryser"..

Men i nästa sekvens när han tjatar om sina fula skor och hänger ut dem som sålt skorna, då glömmer han helt av sig. Han slutar låta det minsta "försvagad", sjuk, täpt i näsan, han hostar inte, utan låter helt vanligt och sist men inte minst så ser man att han dragit upp ärmarna på tröjan ända upp till armbågarna. Något man definitivt inte gör om man nu är så sjuk och har så extrem frossa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in