2024-08-02, 13:53
Medlem
abvs avatar
Ser framför mig rask rycka upp kameran och filma sig själv mitt under p-rullebråket.

"Livet i en NPF-familj hörrni 😇🤷‍♂️💞"

Saknas bara att han skulle ha frågat om tomtemor var sugen på något i filmen.
Citera
2024-08-02, 13:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFear
Nu har jag sett ”videon” alla pratar om, men nu blir jag dock nyfiken på hur den har hittats? Chansen att någon härifrån skulle stöta på videon och sedan tänka på att handtatueringen tillhör Baronen känns rätt så låg.

Inte så att Baronen själv har läckt den eller?
Det måste väl nästan vara han själv, eller hon, som lagt ut eller "läckt" någonstans.
Det låter ju osannolikt att någon skulle ha kommit över filmen och lagt ut den utan deras vetskap.
Han delar ju inte "kontor" med så himla många liksom.
Citera
2024-08-02, 13:59
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
”Tack” till alla er som delade med er av videon. Ångrar att jag såg det. Det var BARA sorgligt.

Hade jag varit T hade jag brutit upp med Rask för gott efter detta. Hon hade kunnat leva ett HELT NORMALT LIV istället för detta.

Någon gång i livet måste hon lära sig att så länge hon stannar så kommer det fortsätta och eskalera. Det här börjar bli på riktigt farligt. Hans gränslöshet är gränslös.

T, titta ALDRIG TILLBAKA!
SÅ ÄR DET!!!

Jag hatar att jag är så nyfiken av mig och ville börja min fredag med att se den där vidriga grisfilmen. Jag tror inte detta räcker för att T ska vakna upp ur sin vardagspsykos.

De verkar båda två vara ganska pantade och som gjorda för varandra. Vem fan är med någon som är otrogen mot en TVÅ GÅNGER? Rask beskrev det som om det vore någon jävla tävling. Att sedan tala om sådant helt ogenerat på YouTube - mios dios.

Stackars EWA, när barnen växer upp kommer de ha ett helvete. Jag blir inte förvånad om någon av dom kastar i handduken i förtid eller spenderar sina dar med att äta piller i en mörk etta som soc betalar.
Citera
2024-08-02, 13:59
Medlem
Citat:
Nu har jag sett ”videon” alla pratar om, men nu blir jag dock nyfiken på hur den har hittats? Chansen att någon härifrån skulle stöta på videon och sedan tänka på att handtatueringen tillhör Baronen känns rätt så låg.

Hans uppmärksamhetssökande är som bekant oändligt, så inte otroligt att han i ett infall delade den någonstans där den aldrig borde ha delats. Frågan är vad detta får för effekt i skolådan och hos den kära frun?
Citera
2024-08-02, 14:06
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det måste väl nästan vara han själv, eller hon, som lagt ut eller "läckt" någonstans.
Det låter ju osannolikt att någon skulle ha kommit över filmen och lagt ut den utan deras vetskap.
Han delar ju inte "kontor" med så himla många liksom.
Skulle inte förvåna mig om den har legat kvar på en mobil som de har sålt/lagat/lånat ut och att det är på den vägen.
Citera
2024-08-02, 14:31
Medlem
Om jag minns rätt så har Rask nämnt att hans pappa hittade deras nakenbilder/videos när han lånade deras telefon då hans var trasig. Pappan hotade att läcka materialet, någon annan som minns detta? Vore kul om det är Fredrik som läckt 😆

Tror han hade materialet bilderna i cloud
Citera
2024-08-02, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chalmers93
Om jag minns rätt så har Rask nämnt att hans pappa hittade deras nakenbilder/videos när han lånade deras telefon då hans var trasig. Pappan hotade att läcka materialet, någon annan som minns detta? Vore kul om det är Fredrik som läckt 😆

Det hade inte varit mer än rätt med tanke på hur Lillsnorre har outat sin pappa inför hela svenska folket hahahaha
Citera
2024-08-02, 14:33
Medlem
Citat:

Djävulen vilken twist det skulle vara om det är så😄
Citera
2024-08-02, 14:34
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:

Det vore payback som heter duga men det känns verkligen långsökt. Kanske i så fall att nån av hans pundarvänner kommit över den.
Citera
2024-08-02, 14:35
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:

Han har får mest sannolikt dragit en Kim K nu när han är på dekis, ett sätt att hänga sig kvar i rampljuset ett tag till innan rättsväsendet tar hand om honom.
Citera
2024-08-02, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Han har får mest sannolikt dragit en Kim K nu när han är på dekis, ett sätt att hänga sig kvar i rampljuset ett tag till innan rättsväsendet tar hand om honom.
Inte ens han kan väl vara så jävla korkad att han tror att dom ska bli sveriges Pam och Tommy?
Hoppas mer på att det är det är fredrik som läckt den isf.
Citera
2024-08-02, 14:43
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:

Nu steg dramatiken lite här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in