Citat:
Ursprungligen postat av
EXTREMFETMA
”Tack” till alla er som delade med er av videon. Ångrar att jag såg det. Det var BARA sorgligt.
Hade jag varit T hade jag brutit upp med Rask för gott efter detta. Hon hade kunnat leva ett HELT NORMALT LIV istället för detta.
Någon gång i livet måste hon lära sig att så länge hon stannar så kommer det fortsätta och eskalera. Det här börjar bli på riktigt farligt. Hans gränslöshet är gränslös.
T, titta ALDRIG TILLBAKA!
SÅ ÄR DET!!!
Jag hatar att jag är så nyfiken av mig och ville börja min fredag med att se den där vidriga grisfilmen. Jag tror inte detta räcker för att T ska vakna upp ur sin vardagspsykos.
De verkar båda två vara ganska pantade och som gjorda för varandra. Vem fan är med någon som är otrogen mot en TVÅ GÅNGER? Rask beskrev det som om det vore någon jävla tävling. Att sedan tala om sådant helt ogenerat på YouTube - mios dios.
Stackars EWA, när barnen växer upp kommer de ha ett helvete. Jag blir inte förvånad om någon av dom kastar i handduken i förtid eller spenderar sina dar med att äta piller i en mörk etta som soc betalar.