Flashback bygger pepparkakshus!
2024-08-11, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Hahaha koarsle!
På den screenshot jag såg så var det exakt det det såg ut som! En svårt tatuerad amatörveterinär som på ett inkompetent sätt försöker inseminera en ko
Citera
2024-08-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Hahaha veterinär Rask inseminerar kossan Rosa.
Inte traditionella vägen, utan han gräver i hennes grisiga grotta. Likt en ubåt som utforskar marianergraven kombinerat med Babylons hängande trädgårdar.

Kommer hans barn få frågan hur djup kossans fitta är? Djupt tragiskt.
Citera
2024-08-11, 19:53
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Första plattform som länkar hamnade på var Flashback. Men när Carl-Fredrik insåg att Chrippa sett klippet var hans första reaktion att skriva ett DM till Chrippa med en länk till en annan porrfilm på honom och frugan, som han antagligen själv lagt upp. Som han förövrigt döpt till "Thick cock doggy pov". Antagligen hade han lagt upp den för att få bekräftelse för sin penis, som han uppfattar som jättestor och grov. När Chrippa gjorde sig lustig över Carl-Fredriks lilla penis i sin Twitch-stream kände sig Carl-Fredrik förnärmad, och kände sig manad att skicka en annan film där han tycker att kuken ser stor ut. Han skrev också "Vadå liten kuk? Din kuk får plats i mitt urinrör" i samband med att han skickade det andra klippet. Ja, det är absurt. Men det är trots allt Carl-Fredrik vi pratar om.

Det är så jävla sjukt 🤣🤣🤣
Citera
2024-08-11, 20:22
Medlem
Dekadensen hos Svenska YouTubers. Vilket jävla patrask, där den ena värre en den andra. Jag vet inte varför, men jag blir provocerad av tanken att Raks, Anjo, Chrippa etc. på riktigt inte tycks förstå hur jävla miserabla de är. Det är givetvis något fel i mitt huvud som gör att jag känner så, men jag tror att jag är långt från ensam.

Rask lever på sin fru, snor pengar från sina följare och är en hycklare av rang. Någon dag kommer hon lämna honom och den dagen kommer jag vara glad. Något som kan få mig att le är att det kommer bli värre för Rask om det sker om ett år och inte nu. När Chrippa momentumet som Rask rider på har har ebbat ut. När pengar inte lotsas in på hans kontor. När tittarna är tillbaka på några ynka 1000-tal. Då, då hoppas jag att hon lämnar.
Citera
2024-08-11, 20:31
Citat:
Ursprungligen postat av Allegera
Dekadensen hos Svenska YouTubers. Vilket jävla patrask, där den ena värre en den andra. Jag vet inte varför, men jag blir provocerad av tanken att Raks, Anjo, Chrippa etc. på riktigt inte tycks förstå hur jävla miserabla de är. Det är givetvis något fel i mitt huvud som gör att jag känner så, men jag tror att jag är långt från ensam.

Rask lever på sin fru, snor pengar från sina följare och är en hycklare av rang. Någon dag kommer hon lämna honom och den dagen kommer jag vara glad. Något som kan få mig att le är att det kommer bli värre för Rask om det sker om ett år och inte nu. När Chrippa momentumet som Rask rider på har har ebbat ut. När pengar inte lotsas in på hans kontor. När tittarna är tillbaka på några ynka 1000-tal. Då, då hoppas jag att hon lämnar.

Carl-Fredrik är en fruktansvärt motbjudande och osympatisk människa.
Citera
2024-08-11, 21:07
Medlem
Som motvikt nämnt så drar han just nu in en bra slant på Youtube rask.

Bor de kvar i radhuset i trosa
Citera
2024-08-11, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan112

Bor de i radhus?
Citera
2024-08-11, 21:12
Medlem
Citat:

Jo du, feeeta slantar. Det har dödvikt sagt.
Citera
2024-08-11, 21:25
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:

Jaså det säger den tönten, varför säljer isåfall hans fru Therese sina schampooflaskor på instagram för 200 spänn?

Lite källkritik vore klädsamt, vi försöker faktiskt hålla en viss standard härinne
Citera
2024-08-11, 21:33
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Jaså det säger den tönten, varför säljer isåfall hans fru Therese sina schampooflaskor på instagram för 200 spänn?

Lite källkritik vore klädsamt, vi försöker faktiskt hålla en viss standard härinne

Carl-Fredrik tjänade bra pengar ett tag just pga av att han pratade om Chrippa, men nu är det loppet kört och snart är han tillbaka på 4-5k visningar och då är det korvören igen.

Det är råfattigt hemma nu, arvet har eldats upp på skit och nu behöver de pengar till makaroner och korv.

Carl-Fredriks banksaldo är på 18:- nu garanterat.

#BUSINESSMÄÄÄN
Citera
2024-08-11, 21:40
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karolinen97
Innan arvet kom så framstod Carl-Fredrik som om att nu ska jag göra rätt för mig och betala Therese skulder, köpa oss en ny säng, kanske en lite modernare bil, sen låta arvet ligga och växa till sig på börsen.

Vad fick kickassfarsan för arvet? Ett trumset, kamera, och 40-bandtröjor till sig själv och 19-stockar general-lös och en ny vulgär ansiktstatuering... Säng skulle de hämta hos några släktingar men den va så sleten så den fick de kasta hahahhaah.

Kidsen fick några vändor på donken och en halvdag på Grönan med en gnällig nolla.

Nu måste Therese sälja gammalt smink och schampoo på insta, då vet man att man är fattigt.

Carl-Fredrik kan absolut inte hålla i sina pengar utan han vill ha snabba njutningar hela tiden vad det än gäller.
Det kommer bli ännu tuffare snart spår jag då Chrippa-intresset sakta men säkert tynar bort hos allmänheten och vem ska Carl-Fredrik hoppa på då för att kunna köpa korvring hem?
Så är det, som väntat så har Trosas absolut sämsta farsa genom tiderna pissat bort det Alf sparat en livsstid på skitkonsumtion för att göra vardagen lättare, man måste ju tydligen av praktiska skäl äta på donken varje gång Eddie ska på boxningen, två arbetsföra föräldrar som bara ligger hemma på dagarna mäktar inte med att slänga ihop en sallad han kan äta i bilen påvägen till träningen, eller en vanlig jävla portion husmanskost innan avfärd.

Man ser tydligt på visningarna det avsvalnade intresset, nu kommer han hamma där han hör hemma mellan 2500-10k visningar med skitvideos som Estonia och Magmysmicke.

Rask kommer aldrig ta sig ut på arbetsmarknaden, han är en av dom tusentals människor vi har i landet som är för värdelösa för att rodda upp ett jobb.

Betalningsansvar för Rask har alltid legat på någon annan än honom själv, framförallt Alf har dragit hästlasset som har visat sig vara helt fel väg att gå då han knappt kan smöra en smörgås på egen hand, men tids nog kommer det bli skattebetalarna som tvingas ta över det ekonomiska, han kommer försöka och förmodligen att lyckas att få igenom en sjukpension. Lyckas inte det så blir det härbärget eller soffan hos morsan den dagen hans andra morsa lyckas slå sig fri.

Framtiden är ljus

Karmankommerfördensomförtjänar

Räddabarnen
Citera
2024-08-11, 22:52
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Ny video från kossamu.

Förtjänar hon en egen tråd eller ska vi ha den diskussionen här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in