Citat:
Ursprungligen postat av
Karolinen97
Innan arvet kom så framstod Carl-Fredrik som om att nu ska jag göra rätt för mig och betala Therese skulder, köpa oss en ny säng, kanske en lite modernare bil, sen låta arvet ligga och växa till sig på börsen.
Vad fick kickassfarsan för arvet? Ett trumset, kamera, och 40-bandtröjor till sig själv och 19-stockar general-lös och en ny vulgär ansiktstatuering... Säng skulle de hämta hos några släktingar men den va så sleten så den fick de kasta hahahhaah.
Kidsen fick några vändor på donken och en halvdag på Grönan med en gnällig nolla.
Nu måste Therese sälja gammalt smink och schampoo på insta, då vet man att man är fattigt.
Carl-Fredrik kan absolut inte hålla i sina pengar utan han vill ha snabba njutningar hela tiden vad det än gäller.
Det kommer bli ännu tuffare snart spår jag då Chrippa-intresset sakta men säkert tynar bort hos allmänheten och vem ska Carl-Fredrik hoppa på då för att kunna köpa korvring hem?
Så är det, som väntat så har Trosas absolut sämsta farsa genom tiderna pissat bort det Alf sparat en livsstid på skitkonsumtion för att göra vardagen lättare, man måste ju tydligen av praktiska skäl äta på donken varje gång Eddie ska på boxningen, två arbetsföra föräldrar som bara ligger hemma på dagarna mäktar inte med att slänga ihop en sallad han kan äta i bilen påvägen till träningen, eller en vanlig jävla portion husmanskost innan avfärd.
Man ser tydligt på visningarna det avsvalnade intresset, nu kommer han hamma där han hör hemma mellan 2500-10k visningar med skitvideos som Estonia och Magmysmicke.
Rask kommer aldrig ta sig ut på arbetsmarknaden, han är en av dom tusentals människor vi har i landet som är för värdelösa för att rodda upp ett jobb.
Betalningsansvar för Rask har alltid legat på någon annan än honom själv, framförallt Alf har dragit hästlasset som har visat sig vara helt fel väg att gå då han knappt kan smöra en smörgås på egen hand, men tids nog kommer det bli skattebetalarna som tvingas ta över det ekonomiska, han kommer försöka och förmodligen att lyckas att få igenom en sjukpension. Lyckas inte det så blir det härbärget eller soffan hos morsan den dagen hans andra morsa lyckas slå sig fri.
Framtiden är ljus
Karmankommerfördensomförtjänar
Räddabarnen