2024-01-25, 20:54
Medlem
StekplankAmbross avatar
Vad tror ni Rask skrapar ihop med Youtube, voyd, podd? inte så han överlever men kanske en veckopeng till att köpa snus och muffins?
Citera
2024-01-25, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/Hs4cVbxbeCo?si=kOKeeswLPsFeA2PQ

Raskis är sist på bollen, men vill också vara med och leka.
#förtal

Bajsmackan i fallet får grismannen smaska i sig...
Här har vi ett förtalsmål som håller bra i rätten, vad tänker grismannen med???
Är det så himla viktigt att slicka röven på Lundell-familjen & Anjo??
Rask grismannen kommer ju aldrig få komma till bords med sina idoler.... Mer utnyttjad & dummare youtuber får man leta efter....
Citera
2024-01-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Vad tror ni Rask skrapar ihop med Youtube, voyd, podd? inte så han överlever men kanske en veckopeng till att köpa snus och muffins?

Rätt så sorgligt att en människa kan vara så lättlurad & korkad... Finns det något som grismannen lyckats med i livet? Någon som vet?
Citera
2024-01-25, 21:15
Medlem
knark-kungens avatar
Äntligen hemma, nu ska jag mysa ner mig på soffan med en påse popcorn och sträckse hela missbruksbloggen från början till slut.
Citera
2024-01-25, 21:29
https://ibb.co/C1LrsrJ
Rasken har ett samarbete igen. Äntligen, nu vänder det säkert🙄
Citera
2024-01-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Bajsmackan i fallet får grismannen smaska i sig...
Här har vi ett förtalsmål som håller bra i rätten, vad tänker grismannen med???
Är det så himla viktigt att slicka röven på Lundell-familjen & Anjo??
Rask grismannen kommer ju aldrig få komma till bords med sina idoler.... Mer utnyttjad & dummare youtuber får man leta efter....
Inte ens kul att kolla på skiten för att skratta åt Rask.
Denna förtalsskiten får mig att må illa.
Sammanfatta gärna om du orkar.

Undra vad Therese tycker om allt detta. Eller hennes omdöme är ju inte det bästa med tanke på val av man.
Men detta är väl lågt även av att komma från Rask
Citera
2024-01-25, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Inte ens kul att kolla på skiten för att skratta åt Rask.
Denna förtalsskiten får mig att må illa.
Sammanfatta gärna om du orkar.

Undra vad Therese tycker om allt detta. Eller hennes omdöme är ju inte det bästa med tanke på val av man.
Men detta är väl lågt även av att komma från Rask

Det är smutsigt, men kommer sluta med att Anjo & Rask kommer få sitta i domstolen hela vägen upp till hovrätten...
Kommer bli kraftiga förtalsmål & domar...
Citera
2024-01-25, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Det är smutsigt, men kommer sluta med att Anjo & Rask kommer få sitta i domstolen hela vägen upp till hovrätten...
Kommer bli kraftiga förtalsmål & domar...
Brukar de inte komma undan med sånt här? Iaf Anjo
Citera
2024-01-25, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Brukar de inte komma undan med sånt här? Iaf Anjo

Rask är redan i rullarna sen tidigare, sen får han köra ytterområdet som är det farligaste...
Anjo kommer oxå att åka....
Allt har sin tid, men vi kommer se framtida rättegångar om fallet var så säker....
Sånt här gillas inte av åklagare & domstolar...

Varför gick inte bror Jocke Lundell in & drev detta, han sitter ju på makten & genomslaget...
Svaret är enkelt han har för mycket att förlora & vill inte skita ner sitt namn...

Men tur att det finns målvakter för Jocke..
Anjo han är en luffare han har inget att förlora..
Rask han är helt förlorad,.spelar ingen roll om han åker dit för förtal. Hans liv är redan kört...
Senast redigerad av Dirtyone 2024-01-26 kl. 00:10.
Citera
2024-01-26, 18:08
Medlem
Ännu en chrippa-video av grisen. Föga förvånande. Han tjänar väl en okej slant denna månad, men allt ska ju ges bort enligt kreatören. Riktigt skitsnack om du frågar mig.

Om han nu betalade hennes skulder var det väl för att han stog framför ett val, antingen bli lämnad, eller pröjsa pengarna och ha kvar henne för livet, efter en sån betalning kommer hon aldrig någonsin lämna, hon har till och med börja synats på bloggar igen och liknande, hon kan väl inte säga nej längre utan att grisen håller det över hennes huvud.

SKAFFA DIG ETT JOBB DIN LATA GRIS kan hon inte skrika något mer, då hamnar grisen på krigsstigen, ställer sig upp och ryter till, jag betalade dina skulder, nu äger jag dig!

Även om han inte kan släppa Chrippa-fallet så har hans tittare gjort det, dramat är inte längre så intressant och följa, speciellt inte från den tafflande grisens videos.

Grismannen tror att han är psykolog men det ända han har en utbildning i är lathet. Hans analyser väger inte större än en apas.
Citera
2024-01-26, 18:13
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Ännu en chrippa-video av grisen. Föga förvånande. Han tjänar väl en okej slant denna månad, men allt ska ju ges bort enligt kreatören. Riktigt skitsnack om du frågar mig.

Om han nu betalade hennes skulder var det väl för att han stog framför ett val, antingen bli lämnad, eller pröjsa pengarna och ha kvar henne för livet, efter en sån betalning kommer hon aldrig någonsin lämna, hon har till och med börja synats på bloggar igen och liknande, hon kan väl inte säga nej längre utan att grisen håller det över hennes huvud.

SKAFFA DIG ETT JOBB DIN LATA GRIS kan hon inte skrika något mer, då hamnar grisen på krigsstigen, ställer sig upp och ryter till, jag betalade dina skulder, nu äger jag dig!

Även om han inte kan släppa Chrippa-fallet så har hans tittare gjort det, dramat är inte längre så intressant och följa, speciellt inte från den tafflande grisens videos.

Grismannen tror att han är psykolog men det ända han har en utbildning i är lathet. Hans analyser väger inte större än en apas.
Idag igen? Han som varit på begravning i ostruken skjorta och allt...
Citera
2024-01-26, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Idag igen? Han som varit på begravning i ostruken skjorta och allt...
Märkligt passande begravningsklädsel med tanke på han såg ut som en clown på farfars begravning. Men det är rätt mycket jag inte förstår runt den här märkliga flickpojken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in