2023-12-19, 18:44
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Vad hände i Åland? Något intressant med grismannen jag har lagt märke till, när han varit iväg på galor och diverse. Guldtuben, när grisen var som mest känd så gick han runt som om han ägde stället, snackade med alla och tog en liten ledarroll.

När intresset för kreatören svalnat och han medverkat folk som är mer kända än honom, till exempel nyare videos med let's feast eller fuskbyggaren och jockeboi säger han 0. Han är totalt värdelös och okapabel till att få fram sin personlighet framför kameran.

Rask gör väl som Fousey .. kämpar för fame.. får lite.. blir direkt odräglig så ingen vill se snobbjäveln.. förlorar all fame.
Sen repeterar dom den formeln flera ggr om det går.

Rask fick nog inte ens chansen att bli känd flera ggr.

Såfort folk lärde känna Rask som kändis, så ville folk aldrig mer se han.
Citera
2023-12-19, 19:14
Medlem
Varför har han fått smeknamnet grisen? Tycker fan Anjo är snäppet värre i sin narcissism, han om någon njuter över att rida på Jockes fame. " Titta jag umgås med Joakim Lundell, fan vad viktig jag är"

Sen är han som en elefant, han hör och memorera allt. Skulle Jocke och fettot hamna i luven på varandra så kommer han gå all in för att sänka honom. Riktig jävla gris, och likt Rask så skulle han aldrig klara en arbetsvecka på ett kneg där man har en chef!
Citera
2023-12-19, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Varför har han fått smeknamnet grisen? Tycker fan Anjo är snäppet värre i sin narcissism, han om någon njuter över att rida på Jockes fame. " Titta jag umgås med Joakim Lundell, fan vad viktig jag är"

Sen är han som en elefant, han hör och memorera allt. Skulle Jocke och fettot hamna i luven på varandra så kommer han gå all in för att sänka honom. Riktig jävla gris, och likt Rask så skulle han aldrig klara en arbetsvecka på ett kneg där man har en chef!

Han såg ut som en gris för inte så längesedan. Grismun för att när han öppnar käften ser det ut som en gris käft. När han började bli populär betedde han sig som en gris, om och om igen.

Stoppa fickorna fulla med mat och snittar från Jockes fest, och gick ut på live och hotade folk. Snackar om företag som inte existerar och hur han ska betala folk hit och dit med sina nystartade företag. Han sticker trynet där han inte är välkommen och hänger ut handikappade och svaga.

En riktig grisanda omringas kreatören av. Halv människa halv gris.
Citera
2023-12-19, 20:04
Medlem
Citat:
Han såg ut som en gris för inte så längesedan. Grismun för att när han öppnar käften ser det ut som en gris käft. När han började bli populär betedde han sig som en gris, om och om igen.

Stoppa fickorna fulla med mat och snittar från Jockes fest, och gick ut på live och hotade folk. Snackar om företag som inte existerar och hur han ska betala folk hit och dit med sina nystartade företag. Han sticker trynet där han inte är välkommen och hänger ut handikappade och svaga.

En riktig grisanda omringas kreatören av. Halv människa halv gris.

Rask snackar mycket skit, medans Anjo skapar mycket skit. Anjo är smart dock, men på fel sätt..
Citera
2023-12-19, 20:07
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Vad hände i Åland? Något intressant med grismannen jag har lagt märke till, när han varit iväg på galor och diverse. Guldtuben, när grisen var som mest känd så gick han runt som om han ägde stället, snackade med alla och tog en liten ledarroll.

När intresset för kreatören svalnat och han medverkat folk som är mer kända än honom, till exempel nyare videos med let's feast eller fuskbyggaren och jockeboi säger han 0. Han är totalt värdelös och okapabel till att få fram sin personlighet framför kameran.
Det var mest det där jag kom ihåg som var anmärkningsvärt, familjen brukade hyra hus på Åland förut, alla som jobbar 48 veckor per år vill förstås ta det lugnt på semestern men det förstår inte Rask för han har själv bara arbetat några veckor i hela sitt liv så att när släkten ville sova ut till 10-11 var hela dagen tydligen förstörd för honom

Såg att den fanns att köpa för 50 spänn på voyd Vet inte om det är just det året han går runt och skriker om just det dock
Citera
2023-12-19, 23:58
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

Hur någon normal människa skulle kunna tänka sig samarbeta med någon av dessa fullblodsnarcissister är bortom mitt enkla förstånd. Alla sitter väl på luren med skärminspelning igång 24/7, sparar ner allting i molnet för all framtid ifall att man skulle behöva leta fram någon skärmdump från 2007.
Citera
2023-12-20, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Det var mest det där jag kom ihåg som var anmärkningsvärt, familjen brukade hyra hus på Åland förut, alla som jobbar 48 veckor per år vill förstås ta det lugnt på semestern men det förstår inte Rask för han har själv bara arbetat några veckor i hela sitt liv så att när släkten ville sova ut till 10-11 var hela dagen tydligen förstörd för honom

Såg att den fanns att köpa för 50 spänn på voyd Vet inte om det är just det året han går runt och skriker om just det dock

Sova till 10-11
Pinsamma jävla skit familj, inte undra på att han blev som han blev när man har latmentaliteten inom familjen.

Sova har man tid med när man dör.
Citera
2023-12-20, 19:54
Medlem
Kommer vi se grismannen göra mer filmer om den fina familjen, nu när julen närmar sig?
Eller kommer han gå runt & skylla hela sitt misslyckaden liv på sin missbrukande farsan?

Tessan har fått grismannens ögon vilket man såg i senaste videon, grismannens ondska & besvikelse över livet har gått in i frugans hjärna...

Barnens påverkade av en sån gris till pappa vågar man knappt tänka...

Är pappa Fredrik välkommen på jul eller ska han sitta & stirra på elskotern som är stöldgods enligt grisen.. Målaren & Fredrik kanske tar en vit jul tillsammans...
Medans grismannen åker runt & äter massa gott som är gratis... Då inte grisen är kapabel till att dra in pengar till familjen...
Citera
2023-12-21, 10:20
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Kommer vi se grismannen göra mer filmer om den fina familjen, nu när julen närmar sig?
Eller kommer han gå runt & skylla hela sitt misslyckaden liv på sin missbrukande farsan?

Tessan har fått grismannens ögon vilket man såg i senaste videon, grismannens ondska & besvikelse över livet har gått in i frugans hjärna...

Barnens påverkade av en sån gris till pappa vågar man knappt tänka...

Är pappa Fredrik välkommen på jul eller ska han sitta & stirra på elskotern som är stöldgods enligt grisen.. Målaren & Fredrik kanske tar en vit jul tillsammans...
Medans grismannen åker runt & äter massa gott som är gratis... Då inte grisen är kapabel till att dra in pengar till familjen...
Jag tror inte Kal Fredrik är så kaxig för tillfället. Han har inte fått ut sina rättfärdiga 150 miljoner amerikanska dollars från sin döda farfar än. Julafton är om tre dagar, han behöver fixa riktiga julklappar i år, familjen förväntar sig inte mindre nu när han är adlad.
Citera
2023-12-21, 10:20
Medlem
Nakszynskis avatar
Blev det någon Scooby Doo tatuering? Jag hoppas också att han gör slag i saken och tatuerar äggskallen som han snackade om för ett tag sen
Citera
2023-12-21, 17:50
Medlem
knark-kungens avatar
Man undrar hur det kan komma sig att Chrippa kan lägga upp videos varje dag samtidigt som han tränar 5 dagar i veckan och tar hand om ett litet barn när Bajshögen bara lyckas lägga upp en video i veckan, den ena av dom har ett riktigt bra driv jag kan respektera.

Rask förväntar sig likes och attention bara genom att ligga och filma sig i sängen, ibland orkar han inte ens ta på sig ett par byxor innan han börjar, hur fan ska den människan någonsin kunna arbeta 40 timmar i veckan
Citera
2023-12-21, 18:10
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
hur fan ska den människan någonsin kunna arbeta 40 timmar i veckan
Vem säger att han ska göra det? Bättre att överlåta knegandet åt samhällets arbetarmyror som ändå inte har fantasi nog att göra mycket annat med sina liv än att dra Conanhjulet tills de stupar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in