2023-09-12, 12:30
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Samtidigt som han gapar till sin fru Tessan att "HORAN SKA HÅLLA KÄFTEN" BARNEN ÄR HORUNGAR" Det finns även inspelat på film hur han är i hemmet just hur han är mot Tessan "TYST HORA TYST!
Jag hoppas att detta är ett trolleri.
Har du några belägg för dina påståenden? Det är allvarliga saker du hävdat senaste tiden.
Citera
2023-09-12, 12:36
Medlem
storpikens avatar
En Youtuber och influenser som slog igenom med "Missbruksbloggen" där han dokumenterade sin nerdrogade far och laddade upp det som en serie på Youtube. Därefter startades fasaden om att vara en framgångsrik företagare som samtidigt tigger Swish i livestreams och i sina Youtube videos.
Men fasaden rasade när det visade sig att han endast deklarerar 80tkr per år och har gjort det dem senaste 10 åren.
Det kom sedan fram att dem har ett stort skuldberg som bara växer pga onödig konsumtion och att Alex vägrar ta ett vanligt jobb för "han är inte där mentalt ännu."
Då ska man även ha i åtanke att frun hans jobbar inom vården och dem har tre barn.
Alex är även dömd för förtal eftersom han hängt ut och enligt vissa förstört livet för vissa privatpersoner genom hans Youtube kanal.
Idag är Alex förändrad enligt honom och kommit tillfreds med sig själv.
Det tycker jag dock är synd.. Jag saknar när han satt dyngrak och vrålade i bilen om saker han var upprörd över.

Just nu känns det dock som det är 95% hat och skitsnack i tråden bara.
Citera
2023-09-12, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutdeare
Vem är denna snubbe och hur kan tråden vara så sjukt stor

Vet lite vagt vem det är och att han brukade vara med på Lets Feasts videor back in the days.

Ja läs tråden? Jisses 😂
Citera
2023-09-12, 12:41
Citat:

Vet lite vagt vem det är och att han brukade vara med på Lets Feasts videor back in the days.

Det är en ren trolltråd.
Rask youtuber började sin karriär som en douchebag med sjuka videos på youtube, ungefär som dem flesta youtuber. Han har gjort saker som dagens f-backare vägrar släppa utan man drar i långbänk (morfars ord) För om man kollar Rask nu är han en tänkare och väldigt lik sina kolleger på kanalen
Jag slutade följa han när han blev sidekick till Anjo, som är den verkliga douchebagen på Youtube. Hans tråd på Fb är mer sparsam varför vet jag inte men folk är väl hjärntvättade av Anjos fantastiska analyser om hur andra skall leva. Hur han själv lever tror han inte syns
Citera
2023-09-12, 12:51
Medlem
Citat:

Rask är utan tvekan en av Sveriges mest osympatiska offentliga personer. Därav trådens storhet. Men det är nog inte bara hans dåliga karaktärsdrag som bidrar till trådens storhet. Det är mest hans skenhelighet som sticker i ögonen. Var han bara konsekvent i att jag är ett svin, lev med det, då hade det inte varit mycket att diskutera. Men nu är han istället en uppenbar skithög utan empatisk förmåga, med kraftiga narcissistiska såväl som psykopatiska drag, men utåt försöker han förmedla att han är så skön och vill alla väl. Det gör att folk blir provocerade.

Sedan har han för vana att ständigt dryfta det han tycker och tänker om precis allting mest hela tiden i videor. Det gör att det blir en aldrig sinande ström av saker att diskutera i tråden. Han borde egentligen lägga ned och satsa på annat, för hans karriär som influencer är i princip som bortblåst. Men narcissismen är för stark, och han kan inte släppa sitt kändisskap för det ger honom så mycket uppmärksamhet. Det är det som han lever för.
Citera
2023-09-12, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det är en ren trolltråd.
Rask youtuber började sin karriär som en douchebag med sjuka videos på youtube, ungefär som dem flesta youtuber. Han har gjort saker som dagens f-backare vägrar släppa utan man drar i långbänk (morfars ord) För om man kollar Rask nu är han en tänkare och väldigt lik sina kolleger på kanalen
Jag slutade följa han när han blev sidekick till Anjo, som är den verkliga douchebagen på Youtube. Hans tråd på Fb är mer sparsam varför vet jag inte men folk är väl hjärntvättade av Anjos fantastiska analyser om hur andra skall leva. Hur han själv lever tror han inte syns

Rask är fortfarande en jävla luffare. Det slutar liksom aldrig. Det värsta med honom är väl hans uppenbara lögner han ständigt kör med, för han står inte ut med den har är i verkligheten, varför han måste framställa sig som någon helt annan.

Det andra problemet är hans grandiositet. Jag känner nog inte till en endaste Youtuber som talar gott om sig själv så mycket som Rask. Han har kommit så långt i sin personliga utveckling, han gör saker väldigt bra, han är sund, han är klok, han är mogen. Det är alltid han själv som säger dessa saker om sig själv, man hör aldrig någon annan säga det.

Det är tacksamt för er apologeter som fått en hang-up på trådens skribenter, samt för Rask själv, att förklara det med att vi bara aldrig släpper hunden, eller aldrig släpper hans grova förtal, eller aldrig släpper hans smycken, klockor och AMG:n. För då behöver inte Skithögen ta ansvar för hur han beter sig idag. Har man den förklaringen då finns det inget Rask gör som är klandervärt i dagsläget. Men det finns en uppsjö, och det vet den illaluktande bajshögen om. Men han blundar för det och skyller ifrån allt på den där personen som han var 2019, som inte längre finns mer.

Rasken är fortfarande narcissist, och då hör det till att han också är osympatisk. Det spelar ingen roll att han slutat flasha med kattguld, det är insidan som räknas. Han är en fruktansvärd människa som är totalt svart inombords.
Citera
2023-09-12, 13:22
Medlem
Citat:
Det är en ren trolltråd.

Han är fortfarande en stor douchebag, det enda han har förändrat är tonläget i hans videos. Att han inte längre skriket alltså.
Men kollar du på helheten i sådant han säger, så är han fortfarande exakt likadan dom han var förr.

Han ångrar sig inte en sekund för vad han gjorde tidigare, det enda han ångrar är att han åkte dit för det. Det kommer han heller aldrig att släppa, det har gått snart 3 år sedan han dömdes pga uthängningarna av hans mammas granne. Han och hans mamma kan dock fortfarande inte släppa det och "hämnas" fortfarande på personen som samlade bevisen och som på så sätt såg till att han blev dömd. Detta gör de genom att skicka in falska anmälningar till socialtjänsten.

Han kan fortfarande inte släppa att folk inte gillar honom, så så fort någon säger emot honom eller går emot honom på något sätt, så lägger han ut videos om personen. Det är bara kolla hans videos på yt senaste 6 månaderna där han lagt ut om andra personer så som t.ex: Albin tapper, "amg-mannen", Chrippa, kvinnan som han tidigare hängt ut som bedragare, gubben vi biltvätten, lokal, Olof K, Micke osv.
För att inte tala om hur han fortsätter att försöka tjäna pengar och få uppmärksamhet på sina barns bekostnad.

För att inte tala om hans "förlåtvideos" där han kallar sina brottsoffer för "psykfall".. Han säger inte ens ett ordentligt förlåt utan sitter mest och kommer med undanflykter och dåliga ursäkter så han inte ska behöva ta ansvar för vad han själv ställt till med.

Han är och kommer alltid att vara en stor skithög. Det finns tyvärr ingen förmåga för den människan att förändras.

Edit: för att inte tala om att han lurade en psykiskt sjuk person på extremt mycket pengar, som han nu när han får pengar vägrar betala tillbaka till. Trots att han vet att hans utnyttjande satte personen i en så pass jobbig sitts att denne hamnade inlagd på psyk.
Senast redigerad av FightOrFlight1 2023-09-12 kl. 13:27.
Citera
2023-09-12, 14:06
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1

Han kan fortfarande inte släppa att folk inte gillar honom,

Folk här kan fortfarande inte inse att det finns dem som inte håller med trollen
Citera
2023-09-12, 14:12
Medlem
Citat:
Folk här kan fortfarande inte inse att det finns dem som inte håller med trollen

Jag har inga problem med att man tycker om Rask. (Sedan kommer jag för all del betrakta dig som en idiot för den saken, men det är en annan fråga).

Men din kritik gentemot trollen i tråden är ju baserad på fel grund. Det är riktigt att mycket av det Bajsmannen är illa omtyckt för skedde för längesedan. Men det är verkligen inte bara det som gör att det finns ett förakt för honom. Han är fortfarande ett stort svin, som inte är ett dugg förändrad. Därför är han illa omtyckt, inte för att han ljög om att han tjänade 150 000 kr i månaden för 4 år sedan.
Citera
2023-09-12, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Fy fan, du är ju på något sjukt sätt äckligare än Kal Fredrik själv. Varför sitter du och fantiserar om hans sperma och hans frus blygdläppar? Blir fan spyfärdig. Eller du kanske vet exakt hur hennes "porrfitta" ser ut, har du sett den med egna ögon kanske?

Det är inga fantasier men det kan vara påhittat från rasks sida. Det var han som sa det under en stream och tessan satt brevid så tror det stämmer.

Och de har ju heller inga problem med att få barn, skillnad mot jockeboi och jonnagirl dom får väl pippa i flera år innan hon blir på smällen
Citera
2023-09-12, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag hoppas att detta är ett trolleri.
Har du några belägg för dina påståenden? Det är allvarliga saker du hävdat senaste tiden.

Kan någon plocka fram filmen, när han vrålar käften hora framför barnen???!
Citera
2023-09-12, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Jag har inga problem med att man tycker om Rask. (Sedan kommer jag för all del betrakta dig som en idiot för den saken, men det är en annan fråga).

Men din kritik gentemot trollen i tråden är ju baserad på fel grund. Det är riktigt att mycket av det Bajsmannen är illa omtyckt för skedde för längesedan. Men det är verkligen inte bara det som gör att det finns ett förakt för honom. Han är fortfarande ett stort svin, som inte är ett dugg förändrad. Därför är han illa omtyckt, inte för att han ljög om att han tjänade 150 000 kr i månaden för 4 år sedan.

Fast det har du ju och det har du visat flertal gånger, alla som inte hatat på Rask är i dina ögon rövslickare, det är dina egna ord.

Rask är ett svin 100% men något jag undrar över är varför det 9/10 gånger pratas om, eller länkad om något gammalt?

Om det stämmer att han är samma skit nu som då, borde ni inte ha skit mycket nytt material att dela, förstår du min poäng?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in