2023-08-29, 01:07
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroicDoze
Hur ofta är inte rask sjuk? Han måste ha Sveriges sämsta immunförsvar.
Det är rätt anmärkningsvärt med tanke på att han aldrig rör sig utanför lägenheten. Går aldrig i affärer, har inget arbete att gå till, har inga vänner som han hälsar på, i princip inga fritidsintressen… Han ligger bara hemma och skrollar och tycker synd om sig själv.
Citera
2023-08-29, 01:07
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Verkligen tragiskt för Alf som bara ville sitt barnbarn skithögen det bästa..
Men innerst inne så förstod nog Alf att Rask Skithögen, är en looser en obildbar latmask med psykiska besvär...

Kan inte vara kul för barnen att växa upp i en möggelskadad skokartong till bostad..
Man undrar om barnen ligger på madrasser på toa eller hallen... Tankarna går till barnen, vilken sorlig start i livet med en pappa som grismunnen...
Trodde Alf var en klok man. Det är sällan positivt att ge en människa en stor summa pengar helt utan motprestation, särskilt inte när människan gäller en loser som aldrig lyckats förmå sig att stå på egna ben.

Tror det här arvet kommer bli hans dödsdom, skulle inte förvåna mig om han trillar in i missbruk igen.
Citera
2023-08-29, 01:15
Medlem
HeroicDozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Det är rätt anmärkningsvärt med tanke på att han aldrig rör sig utanför lägenheten. Går aldrig i affärer, har inget arbete att gå till, har inga vänner som han hälsar på, i princip inga fritidsintressen… Han ligger bara hemma och skrollar och tycker synd om sig själv.

Anmärkningsvärt är det absolut, man blir oftare sjuk när man är inomhus hela dagarna. Många tror att folk blir mer sjuka på vintern för att det är kallt utomhus, när det istället handlar om att folk är inomhus i mycket större utsträckning.

Lägg även till att rask puls aldrig blir tresiffrig, han lever inte ett aktivt liv och då får man inget vidare immunförsvar.
Senast redigerad av HeroicDoze 2023-08-29 kl. 01:21.
Citera
2023-08-29, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Vem i helvete springer till bilen och riggar kameran när man känner att tårfloderna är på gång? Och sättet han rätar till kameran samtidigt för att allt ska se bra ut. Sjukt beteende att fejka ett breakdown på detta sätt.

Hur vet du att han fejkar?!

Finns dessutom de som filmar sig gråta i lycka, de vet om tillexempel att de kommer få goda nyheter då kanske de vill filma det??? Är det också fejk?! Du vet INGENTING. Så knip!

Jag tror att han INTE fejkat någonting, däremot vet jag att det hittas på mycket som skriva om honom, det ser jag varje dag!
Senast redigerad av Krecik 2023-08-29 kl. 08:52.
Citera
2023-08-29, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Hur vet du att han fejkar?!

Finns dessutom de som filmar sig gråta i lycka, de vet om tillexempel att de kommer få goda nyheter då kanske de vill filma det??? Är det också fejk?! Du vet INGENTING. Så knip!

Jag tror att han INTE fejkat någonting, däremot vet jag att det hittas på mycket som skriva om honom, det ser jag varje dag!

Att han fejkar det syns väldigt tydligt i flera videos där han felkgråter.
I en video när astrid var på sjukhus, så ser man honom klämma fram tårarna och så låtsas han vara så pass skakig på rösten, för att i nästa sekund vara helt stabil i rösten och gråten/paniken är som helt bortblåst dessutom leendes när han säger att han minsann ska komma ut med en vlogg om det vid ett senare tillfälle. För att direkt efter klämma ihop hela ansiktet för att pressa fram en tår.

När man har panik, ångest eller är extremt ledsen och gråter hysteriskt på riktigt. Så kan man se det på flera sätt, inte bara att det kommer ut en tår. Man kan se det både på kroppsspråket och på hur ansiktsmusklerna rör sig osv, något som han inte visar ett enda tecken på.
Citera
2023-08-29, 09:30
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
I en video när astrid var på sjukhus, så ser man honom klämma fram tårarna och så låtsas han vara så pass skakig på rösten, för att i nästa sekund vara helt stabil i rösten och gråten/paniken är som helt bortblåst dessutom leendes när han säger att han minsann ska komma ut med en vlogg om det vid ett senare tillfälle. För att direkt efter klämma ihop hela ansiktet för att pressa fram en tår.

När man har panik, ångest eller är extremt ledsen och gråter hysteriskt på riktigt. Så kan man se det på flera sätt, inte bara att det kommer ut en tår. Man kan se det både på kroppsspråket och på hur ansiktsmusklerna rör sig osv, något som han inte visar ett enda tecken på.
Hans stön Ooouu, är cringe, tårarna som "rinner", krystas fram...
Hans gråt i morgonrock, efter en tablett, där han hade skavsår under ögonen av all gråt...
Citera
2023-08-29, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1

Du har rätt till din åsikt men sanningen är att vi bara gissar!! Han kanske var jätteledsen på riktigt eller inte. Bara han vet garanterat!!
Citera
2023-08-29, 10:38
Citat:
Du har rätt till din åsikt men sanningen är att vi bara gissar!! Han kanske var jätteledsen på riktigt eller inte. Bara han vet garanterat!!
Nej, det är uppenbart att rasken gör ALLT för att få visningar. Hans skådespelartalanger är noll och hans försök att ljuga är patetiska.
Att han väljer att fortsätta exponera sig själv, trots att han förstört så mycket för väldigt många människor, innebär att han är dum i huvudet.
Vad är det du ser som trovärdigt hos Alexander?
Citera
2023-08-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nej, det är uppenbart att rasken gör ALLT för att få visningar. Hans skådespelartalanger är noll och hans försök att ljuga är patetiska.
Att han väljer att fortsätta exponera sig själv, trots att han förstört så mycket för väldigt många människor, innebär att han är dum i huvudet.
Vad är det du ser som trovärdigt hos Alexander?

Jag har inte sett det minsta anledning till varför han INTE skulle ha varit ärlig! Men han kanske är det, jag vet ju inte med 100% om han ljugit, ingen vet till 100%.
Citera
2023-08-29, 10:54
Citat:
Jag har inte sett det minsta anledning till varför han INTE skulle ha varit ärlig! Men han kanske är det, jag vet ju inte med 100% om han ljugit, ingen vet till 100%.
Fast han säger ibland att han "spelat en roll" där han ljugit för att verka vaea någonting.
Han har erkännt att han ljög om tex festina-klockan...
Han har ljugit om sitt egna missbruk, han har gjort 4 videor om att han slutat dricka/är alkoholist, genom åren...
Vad tycker du om hans catfishande av Micke?
Citera
2023-08-29, 11:07
Medlem
Citat:
Fast han säger ibland att han "spelat en roll" där han ljugit för att verka vaea någonting.
Han har ljugit om sitt egna missbruk, han har gjort 4 videor om att han slutat dricka/är alkoholist, genom åren...

Jag tycker Rask ska SLÄPPA ALLT med Micke och alla andra och acceptera att han inte kan göra allting som han vill! Hans fokus är dålig fokus och borde fokusera mer på andra saker!!! Han säger han mår bättre idag, det hoppas jag men bara han vet!! Hur mycket % bättre och hur mycket är det kvar tills han ansöker jobb undrar jag!
Jag är van med att jobba, som kanske de flesta i Sverige och en vuxen man med barn som INTE jobbar är ENLIGT MIG väldigt väldigt konstigt!

Ok om man mår VÄLDIGT dåligt, det tror jag han har gjort, men hur länge?! Och VARFÖR satte man inga krav?! Hans Farfar! Hjälp mig så betalar jag dig! Lägg av att filma och träna istället! Sådana saker!
Citera
2023-08-29, 11:16
Avstängd
Citat:

Precis. Med tanke på att han gjort det förr så betyder det att han gör det fortfarande. Jag ser det som att Rask spelar roller hela tiden. Förr var det maskrosbarnet, sedan var det den framgångsrika företagaren, sedan var det killen med psyyykisk oooohälsa som det är syyyynd om, nu är han den spirituella killen som har båda fötterna på jorden och är harmonisk och trygg. Han förväntar sig att man ska ta han för den han porträtterar sig som.

Skrapar man dock på ytan ser man att han är samma gamla vanliga. En narcissistisk skithög som är osympatisk och hatfylld, och som är fullständigt uppslukad av sig själv. Men köper man inte rollen han gått in i blir han arg och sitter och håller långa haranger om varför den som tycker det har fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in