2023-08-29, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krecik
Du har rätt till din åsikt men sanningen är att vi bara gissar!! Han kanske var jätteledsen på riktigt eller inte. Bara han vet garanterat!!

Nej, sanningen är att han fejkar fram tårarna. Precis som att det lätt går att se när han ljuger osv. Alla talar med kroppsspråk, ytterst få har sån kontroll över kroppen att de inte får t.ex muskelryckningar, handgester osv som talar emot det dem säger när de ljuger.
På precis samma sätt kan man läsa av om någon faktiskt är ledsen eller om personen bara låtsas vara det.
Rask har många väldigt tydliga sånna gester som kommer när han ljuger, fakear osv.

Alla människor har nämligen ett beteendemönster och så även ens mimik och gester man gör när man pratar och är man det minsta uppmärksam så kan man utan problem läsa av dessa.
Citera
2023-08-29, 11:52
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Precis. Med tanke på att han gjort det förr så betyder det att han gör det fortfarande. Jag ser det som att Rask spelar roller hela tiden. Förr var det maskrosbarnet, sedan var det den framgångsrika företagaren, sedan var det killen med psyyykisk oooohälsa som det är syyyynd om, nu är han den spirituella killen som har båda fötterna på jorden och är harmonisk och trygg. Han förväntar sig att man ska ta han för den han porträtterar sig som.

Skrapar man dock på ytan ser man att han är samma gamla vanliga. En narcissistisk skithög som är osympatisk och hatfylld, och som är fullständigt uppslukad av sig själv. Men köper man inte rollen han gått in i blir han arg och sitter och håller långa haranger om varför den som tycker det har fel.
Det är svårt att hänga med i svängarna ibland.
Vi har alla sett hur lismande och peddovän han kan göra sig, för att i nästa stund koka över.
Han är en missbrukare och han missbrukar inte bara substanser, utan människors förtroenden.
Han måste basunera ut att sonen frågade efter pappa, när han gjort sig illa på skolan, för han måste bevisa att hans barn känner tillit (eller till lit, som rasken säger) till honom, eftersom hans egna barndom var så svår.
Hur var det nu, när skilde sig hans föräldrar? Farmor och farfar samt mormor har alltid funnits där, samt mamma och pappa. Dom "svåra åren" när pappa tagit någon överdos, det var ju senare, när Alexander var tonåring och bodde med mamma. Eller jag vet inte, Alexander förändrar ju händelser allteftersom vinden vänder.
Ibland är han en hårdrockare, ibland en vaniljsexjazzmysikille...

Personlighetsstörd narcissist
Senast redigerad av Mumsbulle 2023-08-29 kl. 12:08.
Citera
2023-08-29, 12:08
Citat:
Jag tycker Rask ska SLÄPPA ALLT med Micke och alla andra och acceptera att han inte kan göra allting som han vill! Hans fokus är dålig fokus och borde fokusera mer på andra saker!!! Han säger han mår bättre idag, det hoppas jag men bara han vet!! Hur mycket % bättre och hur mycket är det kvar tills han ansöker jobb undrar jag!
Jag är van med att jobba, som kanske de flesta i Sverige och en vuxen man med barn som INTE jobbar är ENLIGT MIG väldigt väldigt konstigt!

Ok om man mår VÄLDIGT dåligt, det tror jag han har gjort, men hur länge?! Och VARFÖR satte man inga krav?! Hans Farfar! Hjälp mig så betalar jag dig! Lägg av att filma och träna istället! Sådana saker!
Det fetade, håller jag med dig om.
Sanningen är tyvärr att farfar möjliggjorde Alexanders beteende.
Farfar var en skuldtyngd man som förlorat och begravt sin ena son och sin hustru. Den andra sonen fastnade i ett missbruk och Alf släckte alla bränder runt Fredrik och även dom som Alexander åsamkat.
Farfar försökte flera gånger tala med sitt barnbarn om vikten av att komma i arbete, han möjliggjorde Alexanders pissluffande.
Alexander har inte visat sin familj någon respekt alls, så hans tatuerade bröst med orden Family is everything, rimmar illa, eller inte om man ser det ur Alexanders synvinkel. Han har ju kunnat skita i allt, eftersom familjen accepterat hans livsstil.
De gånger någon sagt emot, skriker Alexander att personen är en jävla fitt@ osv
Familjen har under alla år undvikit att hamna i Alexanders blickfång, vem vill ha honom rantandes efter sig, stalkande och anmäld för gud vet vad, för att man satt ner foten...
Jag förstår att farfar bodde i husvagn halvårsvis, långt bort från energitjyven Carl Fredrik Alexander Rask
Citera
2023-08-29, 14:46
Medlem
Snart dax för grismunnen att hitta någon ny svag människa som han kan mästara & förnedra rejält på sin kanal... Gapa & gorma är hans grej!!

Man riktigt ser hur han lyser av ondska, som blir glädje för honom när han lyckas hitta någon svag individ han kan hänga ut...
Personen har han aldrig träffat, utan som den narcissist han är så skapar han en historia...

Han är verkligen vidrig människa utan empati!
Finare ord grismunn, bajsmunn....
Citera
2023-08-29, 18:23
Medlem
Ny video om Olof k av dj baronen.

https://youtu.be/UzvM1FLdmEI?si=_ZEUCHxkPWC663xs

Måste tillägga, jävlar vad smal han är av alla piller han trycker i sig.. gropar in i kinderna 👍
Senast redigerad av Bluntzillo 2023-08-29 kl. 18:28.
Citera
2023-08-29, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo

Måste tillägga, jävlar vad smal han är av alla piller han trycker i sig.. gropar in i kinderna 👍

Han glömde att ta med att olof hade svarat att svetlana hade dragit för att olof hade lämnat henne, sen om det är sant eller inte är skit samma men han tog inte med allt. kolla cluenews IG. olof hade svarat på TikTok men hans kommentar där är borta. men den finns kvar på clueenews IG en stund till.
Citera
2023-08-29, 18:33
Medlem
Citat:

han blir allt mer sig lik sin tjackade farsa, kolla senaste videon med hans farsa och så jämför du det med hans senaste video idag, likheterna är slående.
Citera
2023-08-29, 18:46
Medlem
Citat:

Men hur dum kan man bli? Han tror alltså Svetlana drog hastigt med deras dotter för att Chrippa skrek på Olof för nån månad sen 🤣 för att Chrippa inte var olofs vän. Det är så rask tror de gick till. Ska man skratta eller gråta? Svetlana drog för att hon levt med en mytoman narcissist som inga pengar kan köpa glädjen från. Hade varit kul att höra svetlanas sida om åren med Olof. Svetlana var ju också väl medveten om bråken med jockiboi så det är de sista hon bryr sig om. Men Olof är ju jagad i hela världen på hans bluff och bedrägerier. Hon skyddar barnet - de enda rätta
Citera
2023-08-29, 18:49
Medlem
Kickassfarsans avatar
Ny låt, collab med fröken snusk snart? Är väl det han hoppas på.

https://open.spotify.com/track/4SD05...QB63dvYtZ0VHOA

Vad tycker ni? Om ni inte gillar är den förstås en oseriös skämtlåt...
Citera
2023-08-29, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Ny låt, collab med fröken snusk snart? Är väl det han hoppas på.

https://open.spotify.com/track/4SD05...QB63dvYtZ0VHOA

Vad tycker ni? Om ni inte gillar är den förstås en oseriös skämtlåt...

Förlåt, men den där låten var verkligen sämst. Den hade de gnälligaste tonerna som upprepar sig om och om och om och om och om igen, något som man absolut inte vill ha när man spelar musik på hög volym i bilen (såvida man inte önskar att hörselskador).
Som om inte det vore nog så kommer han in med en extremt okordinerad rapp som inte riktigt hänger ihop med musiken.
Han har gjort ett försök till att rappa likt marcolio, men han landar på något som låter rent ut sagt förjävligt. Inte ens om Marcolio hade haft extrem pollenallergi tillsammans med halsfluss och en hel dunk brännvin i kroppen så hade han låtit sådär förjävlig (och då är jag inte ett tokfan av marcolio).

Kan han inte bara sluta förstöra musik, det är nästan så att öronen blöder av skavsåren hans röst tillsammans med de gälla tonerna i bakgrunden orsakar.
Synd att vi bor i Sverige, annars hade vi alla kunnat stämma honom för såren i öronen.

Nej men skämt åt sido, låten sög!
Citera
2023-08-29, 20:12
Medlem
fp
Citera
2023-08-29, 20:27
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Hur vet du att han fejkar?!

Finns dessutom de som filmar sig gråta i lycka, de vet om tillexempel att de kommer få goda nyheter då kanske de vill filma det??? Är det också fejk?! Du vet INGENTING. Så knip!

Jag tror att han INTE fejkat någonting, däremot vet jag att det hittas på mycket som skriva om honom, det ser jag varje dag!

Du håller käft och sitter ner i båten. Kolla på klippet så ser du att han fejkar, krystar fram tårar, kollar sig omkring, rätar till kameran osv.

Sorry att jag spräcker drömmen om din flickidol, men du kan nog rycka ner planchen på honom nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in