Citat:
Ursprungligen postat av
Krecik
Jag tycker Rask ska SLÄPPA ALLT med Micke och alla andra och acceptera att han inte kan göra allting som han vill! Hans fokus är dålig fokus och borde fokusera mer på andra saker!!! Han säger han mår bättre idag, det hoppas jag men bara han vet!! Hur mycket % bättre och hur mycket är det kvar tills han ansöker jobb undrar jag!
Jag är van med att jobba, som kanske de flesta i Sverige och en vuxen man med barn som INTE jobbar är ENLIGT MIG väldigt väldigt konstigt!
Ok om man mår VÄLDIGT dåligt, det tror jag han har gjort, men hur länge?! Och VARFÖR satte man inga krav?! Hans Farfar! Hjälp mig så betalar jag dig! Lägg av att filma och träna istället! Sådana saker!
Det fetade, håller jag med dig om.
Sanningen är tyvärr att farfar möjliggjorde Alexanders beteende.
Farfar var en skuldtyngd man som förlorat och begravt sin ena son och sin hustru. Den andra sonen fastnade i ett missbruk och Alf släckte alla bränder runt Fredrik och även dom som Alexander åsamkat.
Farfar försökte flera gånger tala med sitt barnbarn om vikten av att komma i arbete, han möjliggjorde Alexanders pissluffande.
Alexander har inte visat sin familj någon respekt alls, så hans tatuerade bröst med orden Family is everything, rimmar illa, eller inte om man ser det ur Alexanders synvinkel. Han har ju kunnat skita i allt, eftersom familjen accepterat hans livsstil.
De gånger någon sagt emot, skriker Alexander att personen är en jävla fitt@ osv
Familjen har under alla år undvikit att hamna i Alexanders blickfång, vem vill ha honom rantandes efter sig, stalkande och anmäld för gud vet vad, för att man satt ner foten...
Jag förstår att farfar bodde i husvagn halvårsvis, långt bort från energitjyven Carl Fredrik Alexander Rask