Citat:
Ursprungligen postat av
Cykelhjelm
😂😂😂 ok….
Nämn några arbeten som rask hade klarat av?
Städ? Nej. Han hade smutsat ner.
Taxi? Nej, han hade pratat om sig själv under hela resan, samt fisit och skrattat ät det
Telefonförsäljare? Nej.
McDonalds? Vill inte ens tänka mig…
Ica/hemköp/etc Aldrig…
Är genuint nyfiken.
Men vad annars ska han göra än att prata om sig själv? Vad hade du gjort om du enbart var bra på en enda grej, och allt annat bara blir skit? Jag tror inte Rask gör annat just för att han inte är kapabel till det.
Vad menar du att Alexander är bra på?
Han skulle kunna klippa gräsmattor, plocka skräp eller jobba på lager, dock ej livsmedel, lokalvårdare
Han är visst kapabel, men han vill inte ta något ansvar, han är lat och bekväm.
När T själv får prata fritt och lägger upp klipp på instastory, så är det inte alls vad Alexander hävdar att hon önskar.
När T säger emot honom, då är hon bipolär/borderline.
Alexander påstår att han sköter hemmet, men tvätt, disk och barnen faller på T...lite konstigt kan jag tycka.
Häromdagen la T upp en bild på ett hus, med hjärtan och text: Dröm
Igår deklarerade Alexander att dom inte planerar att flytta, att trångboddhet inte är konstigt..
Nu är ju Alexanders uttalanden lite sisådär, beroende på eh, ingen vet, men inför As ankomst pratade paret om att en flytt var nödvändig, dom lovade grabbarna egna rum osv. När Alexander blev upplyst av gud och grät och skrev cv, som kostade 50:-, vilket han tyckte var fult gjort, så snackade han om att jobba hårt, betala av skulder och spara ihop till ett radhus...
Men det var tre år sen. Nu är allt soft, ångesten poff borta. Pengar rullar in...han bryr sig inte om materiella saker, märken osv....vilket är rent bullshit.
Vad är egentligen grejen med att han måste påpeka att han målar naglarna? Hur mpnga gånger har han inte påpekat det, och att han är så trygg i sig själv osv??
Den där larviga hatten, han påstår att hans huvudomfång krympt, sen han gick ner i vikt...då har han inget skallben eller? Eller har han fått en shunt inopererad för att lätta på trycket? Han pratar otroligt mycket om att han hade ett stort huvud... jättebra då att shunten fungerar