2023-08-03, 10:30
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Har han spelat in i en timme från bilen? Är det någon som kan summera godbitarna? 20 min i sträck med Baronen pallar jag med, men 1 timme vetifan.

Han verkar gå all-in nu. Troligtvis är han medveten om att han inte kan leva på arvet fullt ut och måste dra in sina egna pengar nu. Det finns ingen farfar som kan pumpa in pengar i företaget.
Det går inte att beskriva, du måste lyssna på hur han värjer sig och besvarar följare.. rundgång i huvudet, varför hatt och solbrillor i bilen på uppfarten?
Vågar han inte visa pupillerna?
Han är så tillfreds med livet, bryr sig inte om materiella saker osv, stark sexlust osv
Citera
2023-08-03, 12:19
Medlem
Wooqiprwos avatar
Om det stämmer att han tjänar minst 6000 per månad på podden (någon månad låg det på över 11000) + andra inkomster från swishar osv så har jag svårt att se det han gör som enbart hobbyverksamhet.
Citera
2023-08-03, 13:41
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Har han spelat in i en timme från bilen? Är det någon som kan summera godbitarna? 20 min i sträck med Baronen pallar jag med, men 1 timme vetifan.

Han verkar gå all-in nu. Troligtvis är han medveten om att han inte kan leva på arvet fullt ut och måste dra in sina egna pengar nu. Det finns ingen farfar som kan pumpa in pengar i företaget.
Det är inte värt att kolla. Det är över en timme med oklippt stream of consciousness där han låtsas vara reflektiv och som vanligt en ny person med självinsikt. Sjukdomsinsikt är det han behöver, för självinsikt kommer han aldrig kunna få.
Citera
2023-08-03, 14:09
Medlem
abvs avatar
"Jag ser min fru som likvärdig mig själv"

Skaplig diss
Citera
2023-08-03, 14:12
https://streamable.com/pff2gw

Vad gör kickassfarsan en regnig dag när hela familjen är hemma? (Skola och dagis har väl inte kommit igång i Trosa?)
Sätter sig i rullande kontoret och glider runt, lyssnar på jazz och myyyser...
Prioriteringar
Citera
2023-08-03, 15:25
Medlem
Krickerts avatar
Undrar varför han inte köpte en hatt hos Börjesson som ligger ett stenkast ifrån Tomtaklintskolan?
Och varför byter man inte hatten om den är i fel storlek?

Den kanske redan är inbajsad/kissad?

Billig som fan från wish kanske?
Citera
2023-08-03, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Undrar varför han inte köpte en hatt hos Börjesson som ligger ett stenkast ifrån Tomtaklintskolan?
Och varför byter man inte hatten om den är i fel storlek?

Den kanske redan är inbajsad/kissad?

Billig som fan från wish kanske?

Njaa, det ser ut som en rätt schysst hatt. Definitivt inget från Wish.
Citera
2023-08-03, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/pff2gw

Vad gör kickassfarsan en regnig dag när hela familjen är hemma? (Skola och dagis har väl inte kommit igång i Trosa?)
Sätter sig i rullande kontoret och glider runt, lyssnar på jazz och myyyser...
Prioriteringar

Vad vill du att han gör då? 😂

Allt han gör blir ju bajs av, så berätta gärna vad exakt vill du att han gör?
Citera
2023-08-03, 16:09
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Njaa, det ser ut som en rätt schysst hatt. Definitivt inget från Wish.
Nigga please. Det där är nått billigt skit ett barn från Bangladesh snurrat ihop det ser väl vem som helst.
Citera
2023-08-03, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Nigga please. Det där är nått billigt skit ett barn från Bangladesh snurrat ihop det ser väl vem som helst.

Jag kommer försöka se till få fram vad det är för märke och visa att den hatten kostar en del
Citera
2023-08-03, 16:26
Medlem
Citat:
Vad vill du att han gör då? 😂

Allt han gör blir ju bajs av, så berätta gärna vad exakt vill du att han gör?

Han gör vad fan han vill med sin tid. Men han ska däremot kanske inte måla ut sig själv som en man som är mer närvarande för sin familj än någon annan om han sitter och nöjesåker bil eller gör andra saker i sin ensamhet när hela familjen är hemma. I alla fall inte om han vill slippa syrliga kommentarer om det.

Det ni apologeter inte förstår det är att vi reagerar på Skithögens egna uttalanden, som alltid innehåller enormt mycket motsägelser. Varför hans arbetsskygghet t.ex är ett ständigt ämne i den här tråden grundar sig i att när han började få fame på Youtube så var han väldigt dryg och raljant kring hatarna. Dessa målade han ut som människor som jobbade på ICA och var bittra för att deras liv sög, medan han hade miljontals kronor som han jobbat ihop helt själv genom att göra något han älskar. Ett synnerligen osympatiskt drag, även om han hade tjänat miljontals kronor i verkligheten. När det sedan kommer fram att han drar in kaffepengar på det han sysslar med och att en ICA-anställd är höginkomsttagare jämfört med luffaren, då blir det en fröjd att tvåla dit honom för det.

Vidare att han dels har gjort trådar i det här forumet innan han var offentlig, där han deklarerar att han hatar att ha ett vanligt jobb, han vill ha ett eget företag och vara chef. Sedan ser man hur han lever sitt liv, han sitter verkligen hemma hela dagarna och håller på med trams. Han sätter sig över människor som har vanliga kneg, han tror sig vara viktigare och bättre än dessa, men i verkligheten är han en arbetslös fattiglapp och luffare. Det är därför man pekar ut hans motsägelser.

Han säger att han är hemmafru nu, men han håller sig kvar vid Youtube år efter år trots att det är öppet för alla att se att det är ohållbart. Vad kom först, hans uttalanden om att han inte vill ha ett jobb och vill vara känd och rik, eller hans uttalanden om att han inte bryr sig om pengar och vill vara en hemmafru? Det där är bara bortförklaringar som han har för att stanna hemma. Förr var det att han tjänade pengar på att sitta på internet hela dagarna, när folk började rota i hans deklarationer var det istället att han mår dåligt och inte kan jobba, nu är det att han sköter om hemmet. (Underförstått är också att han sköter hemmet mycket bättre än alla andra och är mycket mer närvarande förälder än folk som jobbar, så han höjer ju upp sig själv på grandiost manér). Men vi glömmer aldrig hans uttalanden från 2010 och framåt där han sa att han inte vill vara anställd, han vill vara chefen som säger åt andra vad de ska göra.
Citera
2023-08-03, 16:30
Medlem
Citat:
Jag kommer försöka se till få fram vad det är för märke och visa att den hatten kostar en del

Tror han sa att det var en Brixton kan dock ha fel där, men vill iallafall minnas han sa det i första videon efter inköpet.

Tror runt en tusenlapp kan vara rimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in