2023-06-18, 15:33
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, tur att vi kunde upplysa honom om det. Idag är det storstädning på gång...
Städsöndag, gäller att visa Therese att man inte är en helt värdelös make en av dom få dagarna hon själv är ledig varje månad..

Har han börjat klaga över värmen? Ska bli nästan 30 grader där jag bor i veckan. Hoppas han laddat upp med fruset vatten han kan köra upp i arslet..
Citera
2023-06-18, 16:09
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Städsöndag, gäller att visa Therese att man inte är en helt värdelös make en av dom få dagarna hon själv är ledig varje månad..

Har han börjat klaga över värmen? Ska bli nästan 30 grader där jag bor i veckan. Hoppas han laddat upp med fruset vatten han kan köra upp i arslet..
Funderar över rövstrumpan...
T har semester i 4 veckor. Skönt, det har varit mycket med den käre makens alla förehavanden.
Fy fan, tänk att byta plats med henne för en vecka, vilken ångest.
Hon är nedtryckt och fullproppad med raskens visdomar om vad som är rätt och fel.
Har för mig att hon besvarade i en live, att hon inte läste den här fb-tråden, eftersom Alex berättat att det bara är haters och lögner, avundsjuka småglin, i stort sett... det var Alex ord ur hennes mun.
Citera
2023-06-18, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nej, inte jag heller. Det ska finnas substans i anmälningarna, man ska inte okynnesanmäla för att man hatar fadern. Så Carl-Fredrik kan sluta med "Ni har anmält mina barn till socialen". Bara för att man tycker att barnens farsa är en förbannad clown betyder det inte att man aktivt ska hålla på och försöka göra livet surt för honom. Det är någon enstaka som anmält dåren, de flesta nöjer sig med att göra narr av Baronen på FB och i hans kommentarsfält.

Med det sagt ska jag säga att jag inte bryr mig nämnvärt när Carl-Fredrik råkar ut för skit. Det rör mig knappt ens i ryggen när Carl-Fredrik börjar måla ut sig själv som ett offer. Ett första steg för att kanske få en gnutta sympati vore att han inte gjorde världens grej av all skit han råkar ut för. Polissaker blir följetonger med videor, det filmas när det högläses ur socanmälningar, sjukhusbesök och familjemedlemmars bortgångar ska dras i långbänk i både poddar och videor, där Bajsmannen samtidigt annonserar ut Swishnummer. Ingenting är heligt för Baronen, allt är content som han tycker att han ska tjäna pengar på. Det framstår inte riktigt som att Carl-Fredrik tycker att det är jobbigt, snarare som möjligheter till att tjäna en hacka genom att anspela på människors sympati. Då får man ingen sympati av mig i alla fall.

Samtidigt som han kan skrika ”Det är mitt privatliv” när han får kritik 😂😂😂 Idiotjäveln har inte poletten trillar ned för än att gör man videos där man pissar på vem man vill när man vill så kan man lixom inte säga så!
Citera
2023-06-18, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Samtidigt som han kan skrika ”Det är mitt privatliv” när han får kritik 😂😂😂 Idiotjäveln har inte poletten trillar ned för än att gör man videos där man pissar på vem man vill när man vill så kan man lixom inte säga så!

Precis. Idioten sitter ofta och snackar om att "har jag inte rätt att göra videor och poddar", han har faktiskt all rätt att gå hemma och dra fötterna efter sig hela dagarna. Ingen har sagt annat. Det han däremot måste förstå det är att alla andra har rätt till att tycka att han är ansvarslös som gör det.

Att det spekuleras ligger helt och hållet på Carl-Fredrik. Bara en sådan sak som hans farfars bortgång. Det är inte som att hans farfar var en offentlig person i Sverige, så hans död hade kunnat gå obemärkt förbi, och folk hade inte suttit och snackat om hur Carl-Fredrik lägger vantarna på arvegodset innan liket knappt ens har kallnat. Att folk vet att han har massa barn som man kan skicka orosanmälningar för beror ju helt och hållet på att han visat upp alla sina barn ofta på sina kanaler. Det är ingen naturlag att man måste göra det.

Fast tyvärr kommer Bajshögen aldrig ta åt sig av detta faktum. Han kommer fortsätta intala sig själv att ingen har rätt klampa in och säga någonting. När sanningen till syvende och sist är att vem som helst faktiskt har rätt att känna oro för hans barn, och faktiskt till och med också har rätt att skicka in anonyma socanmälningar där man uttrycker sin oro. Tycker han att det är jobbigt borde han överväga att sluta delge en massa saker ur sitt privatliv, för att slippa att folk lägger näsan där Carl-Fredrik inte tycker att den hör hemma.
Citera
2023-06-18, 19:56
Medlem
Älskar när Rask säger han inte bryr sig om vad andra tycker, men redan att behöva säga det visar hur mycket han bryr sig 😂

”Det rör mig inte ryggen vad andra tycker om mig, man kan inte älska alla” Det han glömmer bort att lägga till är ”Men, jag avskyr det, jag vill att alla älskar mig och tittar på mig”
Citera
2023-06-18, 20:18
Medlem
Wooqiprwos avatar
Vafan är det för jävla set han har på sig? Det var ju inte ens snyggt som pyjamas.
Citera
2023-06-18, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Vafan är det för jävla set han har på sig? Det var ju inte ens snyggt som pyjamas.

Kavlat upp armarna också så man riktigt ser kycklingvingarna
Citera
2023-06-18, 23:28
Medlem
Har dagcentermongot fått av sig pyjamasen än, eller stannar den på dygnet runt nu när han tycker att det är en cool outfit att gå på stan med?
Citera
2023-06-19, 01:21
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Har dagcentermongot fått av sig pyjamasen än, eller stannar den på dygnet runt nu när han tycker att det är en cool outfit att gå på stan med?
Det återstår att se. Pyjamasen finns även i leopardmönster, det vore pricken över i:et.
Han meddelar återigen att han har sn@p och att han kommer bli lika aktiv där som på insta...
Vad hände med voyd? Hur många prenumeranter fick han? Det utlovades flitiga uppladdningar av the aftermath...
Citera
2023-06-19, 01:24
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Funderar över rövstrumpan...
T har semester i 4 veckor. Skönt, det har varit mycket med den käre makens alla förehavanden.
Fy fan, tänk att byta plats med henne för en vecka, vilken ångest.
Hon är nedtryckt och fullproppad med raskens visdomar om vad som är rätt och fel.
Har för mig att hon besvarade i en live, att hon inte läste den här fb-tråden, eftersom Alex berättat att det bara är haters och lögner, avundsjuka småglin, i stort sett... det var Alex ord ur hennes mun.
Hade hellre tagit ett sommarjobb än haft semester om jag vore i hennes sits med skulder och en mansbebis med kontrollbehov, vilket fängelse att leva i.

Hon sa något i stil med "Det är bara idioter på flashen", blir tufft för Therese när hennes världsbild rasar och lär ta mååånga år innan hon repat sig från Bajsbaronen. Även hennes förra kille var också kontrollerande och förtryckande så hon har helt klart en typ, blir förmodligen samma skit nästa kille också när hon väl blir stark nog för att lämna nuvarande hög med skit.

Bara jag som märkt hur mycket nya kläder han kommit med på slutet? Kommer verkligen allt från den gamla "klädbutiken"?
Citera
2023-06-19, 01:30
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hade hellre tagit ett sommarjobb än haft semester om jag vore i hennes sits med skulder och en mansbebis med kontrollbehov, vilket fängelse att leva i.

Hon sa något i stil med "Det är bara idioter på flashen", blir tufft för Therese när hennes världsbild rasar och lär ta mååånga år innan hon repat sig från Bajsbaronen. Även hennes förra kille var också kontrollerande och förtryckande så hon har helt klart en typ, blir förmodligen samma skit nästa kille också när hon väl blir stark nog för att lämna nuvarande hög med skit.

Bara jag som märkt hur mycket nya kläder han kommit med på slutet? Kommer verkligen allt från den gamla "klädbutiken"?
Pyjamasen och begravningskläderna är inköpta nu. Sälj i butik.
Rasken lär ha hittat lite kosing som han satt sprätt på. Plötsligt är han oberoende, det finns ingen morgondag, allt är najs...
Får se hur länge det räcker.
T har förövrigt lagt upp nya "tjejkompisbilder", indikerar att hon börjar frigöra sig. Vin och make up
Citera
2023-06-19, 22:23
https://streamable.com/y958se

En vanlig dag i Alex liv, sysselsatt sig i kojan och roat sig själv med det han kan bäst helt enkelt🤷‍♂️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in